17-12-2009, 06:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2009, 06:48 PM ja muutjaks oli R129.)
Kuna termin sünteetiline, täissünteetiline, poolsüsnteetiline ei ole normitud, siis võib ka mineraalõli müüa "TÄISSÜNTEETILISE" kaubamärgi all. Vägagi levinud on rahvakeeli poolsünteetilise HC õli müümine täissünteetilise PAO õli all (eriti Eestis).
MB on suure töö ära teinud - kanistri peal peaks olema MB 229.3 - need on VÄGA kvaliteetsed õlid - toodetakse suhteliselt laias viskoosuse vahemikus. Muidugi võid ka MB 229.5 osta - tegemis maailma õlitööstuse tipptehnoloogigaga. Veelgi kallimad on MB 229.51 (tahmafiltriga sõidukitele) ning tiba odavam 229.31.
Ei soovita panna vanalaadset 229.1 normidele vastavat kuigi ka see on 208 kerel ja 111 mootoril täitsa lubatud.
Intervall 15000 km kui kasutad 229.1; 229.3 õli. 229.5 puhul 20 000 km. NB sellisel juhul tuleb kasutada originaalfiltrit - rolli mängib nende jutu järgi parendatud filtrisüsteem mis on peenem. 111 mootorile maksis vist ca 100 krooni kui ma õigesti mäletan.
MB on suure töö ära teinud - kanistri peal peaks olema MB 229.3 - need on VÄGA kvaliteetsed õlid - toodetakse suhteliselt laias viskoosuse vahemikus. Muidugi võid ka MB 229.5 osta - tegemis maailma õlitööstuse tipptehnoloogigaga. Veelgi kallimad on MB 229.51 (tahmafiltriga sõidukitele) ning tiba odavam 229.31.
Ei soovita panna vanalaadset 229.1 normidele vastavat kuigi ka see on 208 kerel ja 111 mootoril täitsa lubatud.
Intervall 15000 km kui kasutad 229.1; 229.3 õli. 229.5 puhul 20 000 km. NB sellisel juhul tuleb kasutada originaalfiltrit - rolli mängib nende jutu järgi parendatud filtrisüsteem mis on peenem. 111 mootorile maksis vist ca 100 krooni kui ma õigesti mäletan.