17-12-2009, 03:03 PM
stihl Kirjutas:six112 Kirjutas:...ja siis kui värskelt õhutatud, võtab sidur kohe kõige alt...
Aga kui pole värskelt õhutatud, siis ei võta?
Tee omale asjad selgeks, kõigepealt.
Manual ütleb, et kui sidur ei lahuta ja mehhanismid (pea- ja orisilinder; torud, voolik, käpp jne) kõik kontrollitud ja töötavad, siis korv vahetada.
Simple as that.
Autovahetusest pole, paraku, juttugi...
Mis sulle selgusetuks jäi? Kui on värskelt õhutatud, siis võtab, kui mõne aja seisnud/mõni aeg möödunud õhutamisest, siis enam ei võta.
Millest sa järeldad, et korv vaja vahetada? Fakte, mitte niisama külajuttu paluks.
Sest sellest pole abi, et vaheta teadmatuses juppe niikaua, kui asi korda saab.
Ma ise pakun, et vooliku või mõne ühenduse vahelt ajab läbi/võtab õhku süsteemi.
Sest kui uuesti õhutada, siis jälle kõik toimib mingi aeg. Kusagilt tuleb õhk vahele.
Kõige lihtsam on tuua õhutusnippel salongi ja aegajalt õhutada, kui sõitmas käid
