16-12-2009, 06:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2010, 03:59 PM ja muutjaks oli marek.)
Tervitus, foorumlased.
Kuna pikemat aega oma elust olen tegelenud vanade ja lausa uunikautodega, siis olen tihti mõelnud, et kena oleks ka igapäevaselt mingi vanuriga (noh, 20a ja peale) ringi liikuda, ka talvel.
Otsingute käigus olen katsetanud erinevaid masinaid, alates Golf1st kuni Jaguarini välja - aga kõigil on mingi häda küljes; küll ei ole sõita mõnus, küll läheb kütet kohutavalt palju.
Lõpuks jõudsin otsusele, et paremat, kui "isaltpojale" MB 124 pole olemas. Ja otse loomulikult pommikindla reaskuuese naftapressiga. Seda enam, et MB-d kui sellist mul polegi kunagi elus veel olnud. (mine tea, äkki hakkabki meeldima... )
Muidugi, 123 oleks ehk veel ägedam, aga korraliku 123e ostmise rong on juba läinud - normaalse hinnaga pakutavad vajavad täistaastamist (mida hetkel ei viitsi ja pole ka ressurssi teha) ning korralike eest küsitakse juba reaalset raha.
Aga seevastu on kätte jõudnud 124 ostmise aeg - hinnad detsembri alul 2009 müügis olevatel autodel alates 5 kuni 80 tuhat.
Alumise ja ülemise otsa autod jätsin kõrvale ja läbi käisin pea kõik 20 kuni 30k maksvad autod. (Ok, Ida-Virumaale ei jõudnud, kuna vend, kes auto24.-s kuulutas, pilti polnud pannud ja kirjadele ei vastanud - ju siis tegelt ei tahtnudki müüa)
Feisslifti väga sellesse hinnavahemikku ei sattunud, kui sattus, siis oli kas tegemist kas täiesti laibaga või omatehtud (loe viletsalt) kapoti- ja tulevahetusega.
Ja pigem otsisingi vanemat - kitsa liistuga varianti, just nii nagu ta 1984ndal aastal joonistuslaualt tuli.
Arvan, et 124ga juhtub samamoodi nagu oli Jaguar series II ja sellest tehtud feisslifti series III-ga: nende autode nullajal (nullaeg automudelile on hinnakõvera kõige madalam osa, see aeg, kui nendest tehakse põllurallikaid, maksavad vanaraua kaalu alusel jne) hinnati IIIe rohkem, sest ta nägi "ägedam" välja; täna, aga tahavad kõik endale kroomstangega II saada.
Aga noh, mine sa tea...
Ühesõnaga, koju ta lõpuks jõudis.
Milline täpselt, selles juba loos nr. 2.
Kuna pikemat aega oma elust olen tegelenud vanade ja lausa uunikautodega, siis olen tihti mõelnud, et kena oleks ka igapäevaselt mingi vanuriga (noh, 20a ja peale) ringi liikuda, ka talvel.
Otsingute käigus olen katsetanud erinevaid masinaid, alates Golf1st kuni Jaguarini välja - aga kõigil on mingi häda küljes; küll ei ole sõita mõnus, küll läheb kütet kohutavalt palju.
Lõpuks jõudsin otsusele, et paremat, kui "isaltpojale" MB 124 pole olemas. Ja otse loomulikult pommikindla reaskuuese naftapressiga. Seda enam, et MB-d kui sellist mul polegi kunagi elus veel olnud. (mine tea, äkki hakkabki meeldima... )
Muidugi, 123 oleks ehk veel ägedam, aga korraliku 123e ostmise rong on juba läinud - normaalse hinnaga pakutavad vajavad täistaastamist (mida hetkel ei viitsi ja pole ka ressurssi teha) ning korralike eest küsitakse juba reaalset raha.
Aga seevastu on kätte jõudnud 124 ostmise aeg - hinnad detsembri alul 2009 müügis olevatel autodel alates 5 kuni 80 tuhat.
Alumise ja ülemise otsa autod jätsin kõrvale ja läbi käisin pea kõik 20 kuni 30k maksvad autod. (Ok, Ida-Virumaale ei jõudnud, kuna vend, kes auto24.-s kuulutas, pilti polnud pannud ja kirjadele ei vastanud - ju siis tegelt ei tahtnudki müüa)
Feisslifti väga sellesse hinnavahemikku ei sattunud, kui sattus, siis oli kas tegemist kas täiesti laibaga või omatehtud (loe viletsalt) kapoti- ja tulevahetusega.
Ja pigem otsisingi vanemat - kitsa liistuga varianti, just nii nagu ta 1984ndal aastal joonistuslaualt tuli.
Arvan, et 124ga juhtub samamoodi nagu oli Jaguar series II ja sellest tehtud feisslifti series III-ga: nende autode nullajal (nullaeg automudelile on hinnakõvera kõige madalam osa, see aeg, kui nendest tehakse põllurallikaid, maksavad vanaraua kaalu alusel jne) hinnati IIIe rohkem, sest ta nägi "ägedam" välja; täna, aga tahavad kõik endale kroomstangega II saada.
Aga noh, mine sa tea...
Ühesõnaga, koju ta lõpuks jõudis.
Milline täpselt, selles juba loos nr. 2.