03-06-2006, 05:29 AM
Kõige lihtsam, kõige kiirem ja odavam lahenuds - on keermed 12mm puuriga läbi puurida, 14mm 1,25 keermasammuga keermelõikuriga uued augud teha. Vaja ka muidugi uusi polte sel juhul, 14 mm läbimõõduga, originaalis on 12mm....Kui õieti teha, toimib väga hästi...
Mis vahetusse puutub, siis mõttetu peavalu on hakata trumlit vahetama, uus rattalaager maksab juba sama palju kui kogu õõts trumliga....Oluliselt lihtsam ja kiirem on sul kogu õõts ära vahetada ühes tükis....
Mis vahetusse puutub, siis mõttetu peavalu on hakata trumlit vahetama, uus rattalaager maksab juba sama palju kui kogu õõts trumliga....Oluliselt lihtsam ja kiirem on sul kogu õõts ära vahetada ühes tükis....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”