27-11-2009, 12:37 AM
Nii eile juhtus siis see kurb asi , et pesin auto ära ja m6tlesin ,et teen paar kiiremat , ehk kuivab rutem ära.
Peaaegu oleks see plaan läbi ka läinud , aga järsku hyppas kits ette.
Tule ja v6re viis minema , tiivik hakkas ka kuhugi vastu käima.
See selleks , kuna Mercedes-Benz molu oli hommikul ikka kole hambutu vaadata siis ajasin jalad tagumendi alt välja ja sebisin tule ja v6re. V6re sai veidi teistsugune , nikkelribasid pole ja keset v6re on suur Mercedes-Benz märk.
Paar kysimust ka:
1) Kas keegi on meisterdanud ise uue kapoti avamise hoova? Kuidas ja millest saaks selle teha? Praegu sidusin mingi juhtme ja jätsin v6re vahelt välja.
2)See selleks. Masinal , mis loovutas mulle oma jupid paistis ees olevat väga ilus ja korralik esiklaas.
Nii et targad mehed!
Kuidas v6tta eest 1987 mb 190e esiklaas? Ilma , et ma seda ära ei l6hu. Keegi ehk viitsib kirjeldada töökäiku algusest l6puni.
Peaaegu oleks see plaan läbi ka läinud , aga järsku hyppas kits ette.
Tule ja v6re viis minema , tiivik hakkas ka kuhugi vastu käima.
See selleks , kuna Mercedes-Benz molu oli hommikul ikka kole hambutu vaadata siis ajasin jalad tagumendi alt välja ja sebisin tule ja v6re. V6re sai veidi teistsugune , nikkelribasid pole ja keset v6re on suur Mercedes-Benz märk.
Paar kysimust ka:
1) Kas keegi on meisterdanud ise uue kapoti avamise hoova? Kuidas ja millest saaks selle teha? Praegu sidusin mingi juhtme ja jätsin v6re vahelt välja.
2)See selleks. Masinal , mis loovutas mulle oma jupid paistis ees olevat väga ilus ja korralik esiklaas.
Nii et targad mehed!
Kuidas v6tta eest 1987 mb 190e esiklaas? Ilma , et ma seda ära ei l6hu. Keegi ehk viitsib kirjeldada töökäiku algusest l6puni.