13-11-2009, 03:33 PM
Tere, tere.
Kogemused olemas olgugi, et w220 mis õhkudel kulgeb.
Ükskõik milline õhkvedrustus ei tohi seisatud mootoriga langeda rohkem, kui ca 10mm. Vastasel korral on kusagil süsteemis leke ja kompressor peab masina ülevalhoidmiseks liiga palju tööd tegema (tõenäoliselt hakkab kompressor tööle ka sõidu ajal) mille tulemus on kompressori vahetus.
Soovitan leke võimalikult kiiresti leida ning kõrvaldada.
Kogemused olemas olgugi, et w220 mis õhkudel kulgeb.
Ükskõik milline õhkvedrustus ei tohi seisatud mootoriga langeda rohkem, kui ca 10mm. Vastasel korral on kusagil süsteemis leke ja kompressor peab masina ülevalhoidmiseks liiga palju tööd tegema (tõenäoliselt hakkab kompressor tööle ka sõidu ajal) mille tulemus on kompressori vahetus.
Soovitan leke võimalikult kiiresti leida ning kõrvaldada.