30-05-2006, 01:40 PM
Noh võimalusi ju mitmeid:
1. Sul termostaatklapp ei avane ja kõik käib mööda väikest ringi - klapi maksumus 100 krooni
2. Esimene ventilaator, mis radika ja mootori vahel on, ei hakka tööle - st, et termosulgur, mis selle kindla temperatuuri tagant tööle paneb on nässus. Sellel peaks olema see silikonõli baasil töötav ventikas.
(Selle remont kallis, lihtsam oleks nn alatiseks kinni panna ja talvepaiku uuesti lahti võtta)
3. Esimene ventikas ei pruugi ka töötada, kui isegi keskmine ei tööta, peaks see esimene siiski parajalt asja maha jahutama (kui sul see muidugi on olemas, see vist kondika oma muidu) Sellel om mootori küljes nn termostaatandur, mis paraja temperatuuri juures hakkab ventika juhtmele massi andma. Võid selle juhtme otse kuskile massi panna ja see siis alati töötab sul, või ostad uue anduri.
4. Veepump ei pruugi töötada - vesi ei käi ringi ja kuumeneb üle.
1. Sul termostaatklapp ei avane ja kõik käib mööda väikest ringi - klapi maksumus 100 krooni
2. Esimene ventilaator, mis radika ja mootori vahel on, ei hakka tööle - st, et termosulgur, mis selle kindla temperatuuri tagant tööle paneb on nässus. Sellel peaks olema see silikonõli baasil töötav ventikas.
(Selle remont kallis, lihtsam oleks nn alatiseks kinni panna ja talvepaiku uuesti lahti võtta)
3. Esimene ventikas ei pruugi ka töötada, kui isegi keskmine ei tööta, peaks see esimene siiski parajalt asja maha jahutama (kui sul see muidugi on olemas, see vist kondika oma muidu) Sellel om mootori küljes nn termostaatandur, mis paraja temperatuuri juures hakkab ventika juhtmele massi andma. Võid selle juhtme otse kuskile massi panna ja see siis alati töötab sul, või ostad uue anduri.
4. Veepump ei pruugi töötada - vesi ei käi ringi ja kuumeneb üle.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868