05-11-2009, 09:31 AM
Öh, see lõikumine on pigem ristmike (parklat, tanklate ja muude platside) teema.
Huvitavaks teb seal sõitmise see, et Tartu poolt tulles ei ole tegemist mitte kiirendus-aeglstusradadega, vaid üks rada lihtsalt lõpeb ära...
Linna poolt tulles aga üks rada lõpeb ära ja teine on Järvevana suhtes kiirendusrada.
Lahe, mis
Iseenesest on ohutum eeldada alati paremakäereegli toimimist, kuid sellega võib ka üksjagu segadust tekitada.
Ahjaa, eile hommikul kell kolmveerand üheksa läbi linna sõites oli küll võimalik hoida pikivahet 20-25 meetrit. Huvitava asjana panin tähele, et seda vahet ei sõidetud sugugi umbe, vaid sebimine käis eespool, jättes mulle ikkagi 10+ meetrit vahet. Mis näikse linnaliikluses olevat uueks "ohutu pikivahe standardiks" kujunenud Minu liikumiskiirust see sebimine ei muutnud, kuna liiklusvool tõmbles ühtlaselt vahemikus 20-40 km/h. Lihtsalt mina ei pidanud pingsalt eessõitja piduritulesid vahtima
Huvitavaks teb seal sõitmise see, et Tartu poolt tulles ei ole tegemist mitte kiirendus-aeglstusradadega, vaid üks rada lihtsalt lõpeb ära...
Linna poolt tulles aga üks rada lõpeb ära ja teine on Järvevana suhtes kiirendusrada.
Lahe, mis
Iseenesest on ohutum eeldada alati paremakäereegli toimimist, kuid sellega võib ka üksjagu segadust tekitada.
Ahjaa, eile hommikul kell kolmveerand üheksa läbi linna sõites oli küll võimalik hoida pikivahet 20-25 meetrit. Huvitava asjana panin tähele, et seda vahet ei sõidetud sugugi umbe, vaid sebimine käis eespool, jättes mulle ikkagi 10+ meetrit vahet. Mis näikse linnaliikluses olevat uueks "ohutu pikivahe standardiks" kujunenud Minu liikumiskiirust see sebimine ei muutnud, kuna liiklusvool tõmbles ühtlaselt vahemikus 20-40 km/h. Lihtsalt mina ei pidanud pingsalt eessõitja piduritulesid vahtima