31-10-2009, 08:05 PM
Ma ei ole ju väitnud, et kui salongi kell näitab 80, siis ECU ka kindlasti 80 kraadi loeb. Salongi kellal ja ECU-l erinevad andurid plokikaane sees. Ma väitsin, et mootori temp peaks teoreetiliselt olema 80, kuna jahutusvedeliku temp anduri takistus vastab sel hetkel etteantud normidele ja salongi kell näitab ka sama temperatuuri ehk siis 80.
Aga see on küll täitsa loogiline jah, et kui takistus vastab normidele, siis ajusse jõudev pinge ei pruugi korrektne olla halva massiühenduse tõttu. Nüüd on mul vähemalt koht, kust edasi uurida. Aitäh selle mõtte eest.
Aga see on küll täitsa loogiline jah, et kui takistus vastab normidele, siis ajusse jõudev pinge ei pruugi korrektne olla halva massiühenduse tõttu. Nüüd on mul vähemalt koht, kust edasi uurida. Aitäh selle mõtte eest.