30-10-2009, 07:01 PM
Salongi kella näit 80 kraadi juures on jahutusvedeliku temperatuuri anduri takistus täpselt nii nagu nõutud. Iseasi, kui jahutusvedeliku temp andur ka valetab, aga ma ei usu, et salongi kellade andur ja jahtusvedeliku andur samaaegselt peetis on.
Lambda küttekeha on korras ja pinge tuleb sinna peale, ta soojeneb piisavalt kiiresti - signaali hakkab ta välja saatma u 30 sekundi möödudes.
Tundub, et M103-l siis see moment hiljem kui ECU hakkab lambdat kuulama - võrreldes siis M104-ga (ca 50 kraadi). Või siis on minu konkreetsel isendil ECU-l midagi viga.
Lambda küttekeha on korras ja pinge tuleb sinna peale, ta soojeneb piisavalt kiiresti - signaali hakkab ta välja saatma u 30 sekundi möödudes.
Tundub, et M103-l siis see moment hiljem kui ECU hakkab lambdat kuulama - võrreldes siis M104-ga (ca 50 kraadi). Või siis on minu konkreetsel isendil ECU-l midagi viga.
