13-10-2009, 08:44 AM
Rolz Kirjutas:Kusjuures juhi seisukohalt on oluliselt parem, kui hr. V6sa tagaistmel istub, W126 on talvel hullult abi lisaraskusest - reisijad, täis paak, lisaraskus pagassis. Enda kogemustest rääkides oli mul talvel liivakott pagassis (kuna mul oli värav kallaku peal) ja sellest oli palju kasu.
Ehk loogikat jätkates oleks juhi jaoks veel efektiivsem kui hr. V6sa pagassis oleks
Tõsiselt
Ah, mis Sa ikka härratad - ütle otse
Kusjuures tõsi ta on - mina oma kaubaliftiga sain tolsamal rajaüritusel tunduvalt paremini kohalt minema, kui sedaankerega isend. Mida rohkem on vedavatel ratastel koormust, seda parem pidamine. Kuni teatud piirini, kustmaalt hakkab sama pidamatusehäda kummitama juhtrattaid. Mõned vast mäletavad veel sapaka fenomeni.
Huvitav on see, et SELliga seda muret nagu pole - mõlemad meie pere mersud saavad libedal pinnal võrdselt hästi liikuma. Kas tõesti annab see lisanduv teljevahe (SEL on ju keskelt pikemaks venitatud SE ja eriti SECiga võrreldes) vajalikku lisakoormust vedavatele ratastele...
Minu pagassitopimine võrdub 3,8 25-kilose graniitkillustikukoti sinnaviskamisega... Krt, oli teil vaja seda välja pakkuda
Nüüd aga palun vastust oma küsimusele: kas Marek ja Rolz ostavad igal sügisel jooksu uusi talverehve?