12-10-2009, 09:52 PM
v6sa Kirjutas:Marek, see polnud ilus. Mina ju Sinu rehvivalikut ei sõima. Kuigi võiksin kah öelda nii mõndagi teede lõhkumise, asfaldipuru tootmise ja pideva naastulagina aadrerssil. Aga ma ei tee seda, sest mind ei huvita, millega sa sõidad. Seni, kuni Sa ei sõida sisse mulle või mu perele. Siis jutt muutub...Arvamus SELli tagaistmelt... see ütleb kõik!
Muide, suure tõenäosusega oleme liikluses juba kohtunud...
Kahe talvega olid kõnealused rehvid kaotanud 2 mm oma mustrisügavusest. Kas need on viletsad ja kulunud lamellid? Oled Sa kindel, et need lamellid on kehvemad, kui suvalised teised 15 000 sõitnud talverehvid? Mina pole, kuid ma pole ka kõiki teisi proovida saanud...
Küll aga sõitsid selle "juhitamatu kelguga" selsamal päeval paar foorumlast, ehk nad vaevuvad kah kommenteerima seda "kohutavat kogemust". Või äkki oligi kohutav kogemus...
Küll aga võin kommenteerida paaripäevase kogemuse alusel, mis mulle ei meeldi Gislavedi NF5 (naastrehv klonksvagen passati all) puhul. Kõige rohkem (isegi rohkem, kui müra), häirib rehvi ebakindlus: kurvi minnes on kõigepealt tugev alajuhitavus, mis läheb ülejuhitavuseks. Isegi nii tugev, et esimesel päeval tuli pidevalt rooliga kurvides tagasi anda - muidu oleks sisekurvi sõitnud... See omadus oli ka eelmisel aastal tunda, kuid sel aastal olen teadlikult rehvi käitumist jälginud ja seda täheldanud.
Naastud püsivad sees hästi, 1 kkm jooksul on lahkunud esirehvidelt mõni üksik ja tagarehvides on kõik naastud sees. Mustrisügavusest on kadunud vähemalt 1 mm.
Hinna ja kvaliteedi suhtelt on see rehv liiga kallis - sama kehvad asfaldiomadused ja sama head libedaomadused (seda küll mälu järgi eelmisest aastast) annab ka Vallai uue Nokia mustri koopia, kuid tunduvalt mõistlikuma hinna eest.