09-10-2009, 09:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2009, 09:31 AM ja muutjaks oli kaspar.)
Lähen siis talvele vastu kolmandat aastat Michelin x-ice nord rehvidega. Rehvist endast väga hea pidamisega naelad püsivad kah hästi sees. Madalama klassi autodega nagu c-klass(w202) või siis volkswagen caddy on kõrvaga kuulda rehvi müra mis võib muutuda häirivaks. Gislaved on vaiksem.
Kui hakata mõtlema kumb on parem kas lamell või nael siis kahjuks testid ja sõiduomadused on ainult naela kasuks.
Lamell:Väike müra tase ja saab sõita aastaringselt kuid pidamine kõikides oludes halb.(kui üks asi on sobib kõigeks. Ei sobi see tegelikult mitte millekski.) Viimastes testides on ka kirjas ,et lamellidel on ka asfaldil halvem pidamine kui naelal. Sobib autodele kus on palju elektroonikat ehk juhtimis abisi.
Nael: Hea pidamine igas olukorras (füüsika vastu ei saa). Tugev müra.
Hea naela omadus tuleb madalast rehvi kiirus klassist. Rehv on pehmem parem pidamine lumel,jääl,asfaldil jne.
Kui hakata mõtlema kumb on parem kas lamell või nael siis kahjuks testid ja sõiduomadused on ainult naela kasuks.
Lamell:Väike müra tase ja saab sõita aastaringselt kuid pidamine kõikides oludes halb.(kui üks asi on sobib kõigeks. Ei sobi see tegelikult mitte millekski.) Viimastes testides on ka kirjas ,et lamellidel on ka asfaldil halvem pidamine kui naelal. Sobib autodele kus on palju elektroonikat ehk juhtimis abisi.
Nael: Hea pidamine igas olukorras (füüsika vastu ei saa). Tugev müra.
Hea naela omadus tuleb madalast rehvi kiirus klassist. Rehv on pehmem parem pidamine lumel,jääl,asfaldil jne.