09-10-2009, 08:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2009, 08:42 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Minul ei ole naastufoobiat... Olen korduvalt tunnistanud, et kui ma aerutaks kusagil mägedes või kurniks ainult külavahel, siis krõbistaksin ka ise Vallai naastudega. Ning sellesügisest rehvitesti pole veel läbi lugenudki.
Aga seni, kuni ma mõõdan peamise osa oma kilomeetreist trassidel ja metsavahelistel külateedel, ei anna nael mulle mitte mingit eelist. Nojah, ma muidugi ei pea olema ka kahe tunniga Tartus, mul on enamasti see kaks ja pool tundi aega kohale jõuda (siinkohal nõustun kahel käel Kalevi toodud väitega kiirusemõõtmise teemas).
Lubatud kiirusega liikudes ei ole vahe märgatav. Eks oma osa mängib siin ka see, et minu pähe ei mahu, kuidas saab eessõitja pidurdada ootamatult ja kuidas on võimalik kaotada siledal ja sirgel suvisel asfaltteel kontrolli tehniliselt korras auto üle...
Aga sellega olen nõus, et kui tahta talvisel ajal "dünaamiliselt ja nooruslikult" liigelda, siis peab all olema mitte odav, vaid parim nael. Nõus ja ei vaidle.
Küll aga palun ma Rolzilt natuke selgitust, mismoodi nael lörtsis töötab paremini, kui seda suudab lamell?
Igaks juhuks panen neile, kes ei oska mu jutust iva leida, veelkord ühe õpetussõna:
naastrehv on veega kaetud jääl parem, kui lamellrehv
Kõigis teistes oludes juba sõltub eelistustest...
Aga seni, kuni ma mõõdan peamise osa oma kilomeetreist trassidel ja metsavahelistel külateedel, ei anna nael mulle mitte mingit eelist. Nojah, ma muidugi ei pea olema ka kahe tunniga Tartus, mul on enamasti see kaks ja pool tundi aega kohale jõuda (siinkohal nõustun kahel käel Kalevi toodud väitega kiirusemõõtmise teemas).
Lubatud kiirusega liikudes ei ole vahe märgatav. Eks oma osa mängib siin ka see, et minu pähe ei mahu, kuidas saab eessõitja pidurdada ootamatult ja kuidas on võimalik kaotada siledal ja sirgel suvisel asfaltteel kontrolli tehniliselt korras auto üle...
Aga sellega olen nõus, et kui tahta talvisel ajal "dünaamiliselt ja nooruslikult" liigelda, siis peab all olema mitte odav, vaid parim nael. Nõus ja ei vaidle.
Küll aga palun ma Rolzilt natuke selgitust, mismoodi nael lörtsis töötab paremini, kui seda suudab lamell?
Igaks juhuks panen neile, kes ei oska mu jutust iva leida, veelkord ühe õpetussõna:
naastrehv on veega kaetud jääl parem, kui lamellrehv
Kõigis teistes oludes juba sõltub eelistustest...