08-10-2009, 09:33 PM
Marek, saa üle oma lamellifoobiast.
Vist ainult Sina üritad tõestada, et lamellid ei olegi paremad, kui naastud.
Mina olen nüüd ühe talve kulgenud Gislavedi NF5tega klonksvaagen passati all. Ei ütleks, et kuidagi parem või kindlam oleks, kui meie masinate all pöörlevad CVC3-d. Müra toon on küll talutav, kuid Tartusse jõudes huugavad kõrvad päris mehemoodi. Kui ma seda autot üksi kasutaks, siis oleks seal kah lamell, aga kuna jagan autot kahe lamellifoobikuga, siis andsin järele...
Ilmselt on parim pidamise ja raha suhe Eestis protitud rehvidel Pidamine on mega ja hind on ka hea. Aga sõita nendega ei taha mujal, kui kusagil külavahel kolmkend kilomeetrit tunnis...
Selles on Rolzil õigus, et fleimi jätkub tükiks ajaks...
Vist ainult Sina üritad tõestada, et lamellid ei olegi paremad, kui naastud.
Mina olen nüüd ühe talve kulgenud Gislavedi NF5tega klonksvaagen passati all. Ei ütleks, et kuidagi parem või kindlam oleks, kui meie masinate all pöörlevad CVC3-d. Müra toon on küll talutav, kuid Tartusse jõudes huugavad kõrvad päris mehemoodi. Kui ma seda autot üksi kasutaks, siis oleks seal kah lamell, aga kuna jagan autot kahe lamellifoobikuga, siis andsin järele...
Ilmselt on parim pidamise ja raha suhe Eestis protitud rehvidel Pidamine on mega ja hind on ka hea. Aga sõita nendega ei taha mujal, kui kusagil külavahel kolmkend kilomeetrit tunnis...
Selles on Rolzil õigus, et fleimi jätkub tükiks ajaks...