26-09-2009, 02:21 PM
clm Kirjutas:Ehk siis seotud ikkagi pumba ja pihustamisega ?
Põhimõtteliselt ma ei tea, mis osa täpselt seda jama korraldab.Arvati, et küttesüsteem peaks seotud olema vist. Pihustatakse valesti või valel ajal või vales koguses.
Kas kuskil on pumba tööpõhimõtet ja läbilõiget v muud infot millega end harida saaks lihtsalt (ise ei plaani näppima hakata).
Kulunud pihustiots ei pihusta kütust vaid sealt tuleb juga, mis ei sütti sujuvalt(mootor tahmab). Vanadel pihustitel jääb pihustamissurve madalaks, piisab reguleerimisest korralikus diislitöökojas, kui pihustiots ise on korras. Madala pihustisurvega muutub ka sissepritsenurk tiba varasemaks. Enne, kui lähed pumba kallale, kontrolli pihustid ära. Need tahaks tavaliselt umbes 150000 km järel kontrollimist ja reguleerimist. Sissepritsitava kütuse koguse paneb paika kõrgsurvepump. Seda pole soovitatav kodus ise näppida.