24-09-2009, 05:35 PM
Uuriks vahepeal veidi teist teemat ka.
Mootor tossab päris korralikult. 80kw ilma turbota.
Värvus, mis sumpsist tuleb, helesinine. Veidi ka hallikas.
Suitseb nii külma kui sooja mootoriga, peale pikka ja lühikest sõitu.
Puhtaks "köhimine" ei muuda midagi.
Vahetatud pihustiotsad. Selle toiminguga ei muutunud ka midagi.
Märgiks ära, et õli ei võta. Harva, kui pean paarsada ml peale kallama.
On ka mõned veidi targemad mehed asja näinud. Kolvirõngad ja klapisüsteemi tihedus esialgu välistati valikust.
Viimasel korral üks tegelane proovis ja pidas ka tuttavaga läbi telefoni nõu.
Käima läheb siis, kui pedaali vajutada. Ilma puterdab tükk aega, enne kui mootor korralikult ringi käima hakkab. Ka sooja mootoriga, ikka tahab veidi gaasi saada.
Külmalt ei tasu ilma üldse proovidagi. Algul umbes minut peab pöörded 1K juures hoidma, muidu mingi hetk sureb välja. Paar korda nii juhtunud. Käima ära, veidi laskunud käia, siis jätnud omapea soojaks tiksuma. Äkitselt vaikus, masin seisab. Olenemata, kas on suvi v talv.
Tühikäigul asjalikuma kuulmisega tegelane ütles, et veidi puterdab, nagu jätaks õrnalt vahele.
Pöördesse läheb hästi ja mingeid anomaaliaid ei tundu olema.
Et siis jutt jäi lõpuks küttepumba juurde pidama.
Pihustite vahetamisega, seda ei reguleerinud.
Kas see oleks kõige tõenäolisem probleem selle tagasõitjaid suitsukattega üle pihustava masuudipressi valikutest.
Finants ei luba proovida erinevaid võimalusi, klapitihendite jm vahetamiseks.
Küsimus millele rohkem vastust soovin on, kus ja mis hinnaga Tartus pumpa reguleeritakse ?
Ehk sõidan kohale, võtavad maha, timmivad ära, panevad tagasi.
Juhul, kui on pump peasüüdlane.
Mootor tossab päris korralikult. 80kw ilma turbota.
Värvus, mis sumpsist tuleb, helesinine. Veidi ka hallikas.
Suitseb nii külma kui sooja mootoriga, peale pikka ja lühikest sõitu.
Puhtaks "köhimine" ei muuda midagi.
Vahetatud pihustiotsad. Selle toiminguga ei muutunud ka midagi.
Märgiks ära, et õli ei võta. Harva, kui pean paarsada ml peale kallama.
On ka mõned veidi targemad mehed asja näinud. Kolvirõngad ja klapisüsteemi tihedus esialgu välistati valikust.
Viimasel korral üks tegelane proovis ja pidas ka tuttavaga läbi telefoni nõu.
Käima läheb siis, kui pedaali vajutada. Ilma puterdab tükk aega, enne kui mootor korralikult ringi käima hakkab. Ka sooja mootoriga, ikka tahab veidi gaasi saada.
Külmalt ei tasu ilma üldse proovidagi. Algul umbes minut peab pöörded 1K juures hoidma, muidu mingi hetk sureb välja. Paar korda nii juhtunud. Käima ära, veidi laskunud käia, siis jätnud omapea soojaks tiksuma. Äkitselt vaikus, masin seisab. Olenemata, kas on suvi v talv.
Tühikäigul asjalikuma kuulmisega tegelane ütles, et veidi puterdab, nagu jätaks õrnalt vahele.
Pöördesse läheb hästi ja mingeid anomaaliaid ei tundu olema.
Et siis jutt jäi lõpuks küttepumba juurde pidama.
Pihustite vahetamisega, seda ei reguleerinud.
Kas see oleks kõige tõenäolisem probleem selle tagasõitjaid suitsukattega üle pihustava masuudipressi valikutest.
Finants ei luba proovida erinevaid võimalusi, klapitihendite jm vahetamiseks.
Küsimus millele rohkem vastust soovin on, kus ja mis hinnaga Tartus pumpa reguleeritakse ?
Ehk sõidan kohale, võtavad maha, timmivad ära, panevad tagasi.
Juhul, kui on pump peasüüdlane.