22-09-2009, 09:14 AM
Iga käigukast on natuke erinev - valmistamise tolerantsid, kulumine, õli kvaliteet, sõitustiil jne. Selleks et käiguvahetus oleks võimalikult kvaliteetne PEAB käigukasti tarkvara erinevate käikude ühendushetki korrigeerima. Vanade õpitud adaptsioonide (õpitud korrigeerimiste) maha kustutamisega saab talle manitud protseduuriga UUED adaptsioonid selgeks õpetada. Tulemuseks on pehmem käiguvahetus.
Näide vana kast vana õliga 1->2 käiguvahetus. Kui teha käiguvahetust nii nagu "tutikal" pillil oleks tulemuseks korraks "vabakäik" sest 2 käik ei ole veel sees kui juba esimene välja võetud. Kasutaja märkab käigu libisemist ja järsku pöörete tõusmist. Adaptsioonide õpetamise käigus saab kast aru, et 1->2 käiguvahetusl oli libisemine - järelikult paneme teise käigu natuke varem sisse. Proovib kui on piisav salvestab ära, kui ei olnud piisav proovib uuesti (kas varasemat või hilisemat) jne jne jne.
Näide vana kast vana õliga 1->2 käiguvahetus. Kui teha käiguvahetust nii nagu "tutikal" pillil oleks tulemuseks korraks "vabakäik" sest 2 käik ei ole veel sees kui juba esimene välja võetud. Kasutaja märkab käigu libisemist ja järsku pöörete tõusmist. Adaptsioonide õpetamise käigus saab kast aru, et 1->2 käiguvahetusl oli libisemine - järelikult paneme teise käigu natuke varem sisse. Proovib kui on piisav salvestab ära, kui ei olnud piisav proovib uuesti (kas varasemat või hilisemat) jne jne jne.