Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine
#5
Ok, mul on hea tuju hetkel Smile
1) Ava uks (ja soovitavalt õlu ka)
2) Tee näpud soojaks ja eemalda kõik kolm lülitit sealt pealt, ehk istmepõhi, seljatugi ja peatugi, lihtsalt tõmba julgelt enda poole.
3) Nüüd seljatoe lüliti all on üks plastik rõngas-splint, eemalda see. See kipub muidugi olema seal nendel autodel, mida pole keegi näppinud...
4) Nüüd eemaldub pealmine raam, kui ta väga vabatahlikult tulla ei taha, siis puidu lähedal ära palun kruvikeerajaga vehi, kõige parem asi on selleks PVC kattega visiitkaart Smile Sellega on kõige ohutum eemaldada ka keskkonsoolilt käigukanginupu ümbruse plastikraami.
5) Nüüd näed diagonaalis olevaid kruve, keera need lahti, tõmba lüliti enda poole ja eemalda juhtemstik tagant.
6) Nüüd, kui lüliti on käes, tuleb see avada... tee seda võimalikult väikses ruumis, sest seal lendab erinevatesse ilmakaartesse hunnik kuule ja verdrusid. Katsu see lüliti lahti võtta võimalikult rahulikult ja ühtlaselt, et vedrude pinged kaovad ja nad ei tekita kuulidele "laenguid"
7) Pese kogu see sisu puhtaks tolmust ja kõigest muust, minu lemmik on siinkohal Fairy. Liivapaberit ära näita sinna.
8) Määri ära kõik need V-kujulised "kühmud" White Greasiga ntx.
9) Kokku panekul on üks nipp, kuidas see väga lihtsalt juhtub - võta abiks tavott, mida paksem, seda parem... Nüüd ükshaaval lükka vedrud tavatipurki, mida rohkem tavaotti vedru otsale jääb, seda parem.
Alumised kuulid, mis on pesas, lase oma pesadesse tagasi,nüüd lase vedrud sisse ja tavotised pooled jäta ülesse, seejärel laota kõik kuulid tavotitatud vedrude otsa , seejärel lülititite otsasiinid ja nüüd suru kaan ühtalse jõuga peale tagasi ja pane auto kokku tagasi.
Tavoti eelis on see, et see "liimib" kuulid vedrude peale, et kokku võib panna kasvõi väriseva käega, muidu iga väiksemagi liigutusega on kõik kuulid sassis ja hakkad otsast peale...
Ma tahaks näha selle inimese kätt, kes selle "kuivalt" kokku suudab panna...ilmselt naisterahvas ja kosmonaut...
Edu!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine - Autor: 560 SEC - 20-09-2009, 01:01 AM
RE: 560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine - Autor: Rolz - 20-09-2009, 02:19 AM
RE: 560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine - Autor: Rolz - 20-09-2009, 07:47 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w220 s500L 2004 aasta kõrvalistuja massaž ei toimi s500w220 1 832 18-11-2021, 11:03 AM
Viimane postitus: s500w220
  1987 C126 500 SEC näidikute probleem Halvaa 7 4,482 02-06-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: janek126
  W221/C216 Dynamic istme padjad Rolz 14 11,123 25-03-2018, 09:23 PM
Viimane postitus: väikemees
  560 SE 89 a. Mootor 140KW 3 3,665 23-04-2016, 02:09 AM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz S-Klass 560 SEL 140KW 0 2,879 22-03-2016, 05:09 PM
Viimane postitus: 140KW
  c126, 560 sec, `91 aknatõstuki lüliti piitre 4 3,978 02-05-2012, 11:23 AM
Viimane postitus: piitre
  560 sec probleem soendusega kassartur 1 2,372 05-05-2011, 11:05 PM
Viimane postitus: Karl
  Kõrvalistuja ukseklaas. laskarpoiss 3 2,921 30-11-2010, 09:02 PM
Viimane postitus: topka2
  560 SEC katuseluuk mkb 1 2,451 01-11-2009, 11:23 AM
Viimane postitus: secman
  Veojõukontroll 560 SEC 1991 Telepoiss 14 8,722 17-10-2009, 12:41 AM
Viimane postitus: secman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne