20-09-2009, 07:47 PM
Ok, mul on hea tuju hetkel
1) Ava uks (ja soovitavalt õlu ka)
2) Tee näpud soojaks ja eemalda kõik kolm lülitit sealt pealt, ehk istmepõhi, seljatugi ja peatugi, lihtsalt tõmba julgelt enda poole.
3) Nüüd seljatoe lüliti all on üks plastik rõngas-splint, eemalda see. See kipub muidugi olema seal nendel autodel, mida pole keegi näppinud...
4) Nüüd eemaldub pealmine raam, kui ta väga vabatahlikult tulla ei taha, siis puidu lähedal ära palun kruvikeerajaga vehi, kõige parem asi on selleks PVC kattega visiitkaart Sellega on kõige ohutum eemaldada ka keskkonsoolilt käigukanginupu ümbruse plastikraami.
5) Nüüd näed diagonaalis olevaid kruve, keera need lahti, tõmba lüliti enda poole ja eemalda juhtemstik tagant.
6) Nüüd, kui lüliti on käes, tuleb see avada... tee seda võimalikult väikses ruumis, sest seal lendab erinevatesse ilmakaartesse hunnik kuule ja verdrusid. Katsu see lüliti lahti võtta võimalikult rahulikult ja ühtlaselt, et vedrude pinged kaovad ja nad ei tekita kuulidele "laenguid"
7) Pese kogu see sisu puhtaks tolmust ja kõigest muust, minu lemmik on siinkohal Fairy. Liivapaberit ära näita sinna.
8) Määri ära kõik need V-kujulised "kühmud" White Greasiga ntx.
9) Kokku panekul on üks nipp, kuidas see väga lihtsalt juhtub - võta abiks tavott, mida paksem, seda parem... Nüüd ükshaaval lükka vedrud tavatipurki, mida rohkem tavaotti vedru otsale jääb, seda parem.
Alumised kuulid, mis on pesas, lase oma pesadesse tagasi,nüüd lase vedrud sisse ja tavotised pooled jäta ülesse, seejärel laota kõik kuulid tavotitatud vedrude otsa , seejärel lülititite otsasiinid ja nüüd suru kaan ühtalse jõuga peale tagasi ja pane auto kokku tagasi.
Tavoti eelis on see, et see "liimib" kuulid vedrude peale, et kokku võib panna kasvõi väriseva käega, muidu iga väiksemagi liigutusega on kõik kuulid sassis ja hakkad otsast peale...
Ma tahaks näha selle inimese kätt, kes selle "kuivalt" kokku suudab panna...ilmselt naisterahvas ja kosmonaut...
Edu!
1) Ava uks (ja soovitavalt õlu ka)
2) Tee näpud soojaks ja eemalda kõik kolm lülitit sealt pealt, ehk istmepõhi, seljatugi ja peatugi, lihtsalt tõmba julgelt enda poole.
3) Nüüd seljatoe lüliti all on üks plastik rõngas-splint, eemalda see. See kipub muidugi olema seal nendel autodel, mida pole keegi näppinud...
4) Nüüd eemaldub pealmine raam, kui ta väga vabatahlikult tulla ei taha, siis puidu lähedal ära palun kruvikeerajaga vehi, kõige parem asi on selleks PVC kattega visiitkaart Sellega on kõige ohutum eemaldada ka keskkonsoolilt käigukanginupu ümbruse plastikraami.
5) Nüüd näed diagonaalis olevaid kruve, keera need lahti, tõmba lüliti enda poole ja eemalda juhtemstik tagant.
6) Nüüd, kui lüliti on käes, tuleb see avada... tee seda võimalikult väikses ruumis, sest seal lendab erinevatesse ilmakaartesse hunnik kuule ja verdrusid. Katsu see lüliti lahti võtta võimalikult rahulikult ja ühtlaselt, et vedrude pinged kaovad ja nad ei tekita kuulidele "laenguid"
7) Pese kogu see sisu puhtaks tolmust ja kõigest muust, minu lemmik on siinkohal Fairy. Liivapaberit ära näita sinna.
8) Määri ära kõik need V-kujulised "kühmud" White Greasiga ntx.
9) Kokku panekul on üks nipp, kuidas see väga lihtsalt juhtub - võta abiks tavott, mida paksem, seda parem... Nüüd ükshaaval lükka vedrud tavatipurki, mida rohkem tavaotti vedru otsale jääb, seda parem.
Alumised kuulid, mis on pesas, lase oma pesadesse tagasi,nüüd lase vedrud sisse ja tavotised pooled jäta ülesse, seejärel laota kõik kuulid tavotitatud vedrude otsa , seejärel lülititite otsasiinid ja nüüd suru kaan ühtalse jõuga peale tagasi ja pane auto kokku tagasi.
Tavoti eelis on see, et see "liimib" kuulid vedrude peale, et kokku võib panna kasvõi väriseva käega, muidu iga väiksemagi liigutusega on kõik kuulid sassis ja hakkad otsast peale...
Ma tahaks näha selle inimese kätt, kes selle "kuivalt" kokku suudab panna...ilmselt naisterahvas ja kosmonaut...
Edu!