Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Teema: 560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine (/showthread.php?tid=14463)



560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine - 560 SEC - 20-09-2009

Tervitus kaasvõitlejad!

Küsimus selline, et neljapäeval lakkas mul töötamast kõrvalistuja el. istme juhtkang, mis liigutab istet ette ja taha. Taha liigutab, aga ette enam mitte. Mäluga sõidab veel iste ette ka. Kas kellegil on olnud au eelpoolmainitud lüliti hingeeluga tutvuda? Kas on ülde parandatav selline viga? On äkki kellegil antud lülitit müüa?

Ette tänades,

Thomas


RE: 560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine - Rolz - 20-09-2009

Uut ei ole vaja osta.
Vaja on lahti võtta see lüliti ja seest "rajad" ja "kuulid" ära puhastada, see on neil nn tüüpiline haigus.
Kasuta otsingut, kuskil kirjutasins elle kohta pika jutu, enam ei viitsi lihtsalt.
Edu


RE: 560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine - hents99 - 20-09-2009

Ja lahti võta step-by-step, et kuulid, klemmid ja vedrud ära ei kaoks. Süsteem väga lihtne, kui pea veidi jagab. Alguses võib tunduda üpris raske, aga tegelikult on puhas loogika.


RE: 560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine - 560 SEC - 20-09-2009

Tere!

Tänud Rolz-ile ja hents99 kiire reageerimise eest. Homme saan auto pesust ja naha hooldusest kätte, siis võtan lüliti lahti ja puhastan ära.

Rolz ega sa ei mäleta, mis teema all sa selle pika jutu kirjutasid?

Kui auto kätte saan siis teen siia ka väikese tutvustuse, mis isendiga tegemist on.

Thomas


RE: 560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine - Rolz - 20-09-2009

Ok, mul on hea tuju hetkel Smile
1) Ava uks (ja soovitavalt õlu ka)
2) Tee näpud soojaks ja eemalda kõik kolm lülitit sealt pealt, ehk istmepõhi, seljatugi ja peatugi, lihtsalt tõmba julgelt enda poole.
3) Nüüd seljatoe lüliti all on üks plastik rõngas-splint, eemalda see. See kipub muidugi olema seal nendel autodel, mida pole keegi näppinud...
4) Nüüd eemaldub pealmine raam, kui ta väga vabatahlikult tulla ei taha, siis puidu lähedal ära palun kruvikeerajaga vehi, kõige parem asi on selleks PVC kattega visiitkaart Smile Sellega on kõige ohutum eemaldada ka keskkonsoolilt käigukanginupu ümbruse plastikraami.
5) Nüüd näed diagonaalis olevaid kruve, keera need lahti, tõmba lüliti enda poole ja eemalda juhtemstik tagant.
6) Nüüd, kui lüliti on käes, tuleb see avada... tee seda võimalikult väikses ruumis, sest seal lendab erinevatesse ilmakaartesse hunnik kuule ja verdrusid. Katsu see lüliti lahti võtta võimalikult rahulikult ja ühtlaselt, et vedrude pinged kaovad ja nad ei tekita kuulidele "laenguid"
7) Pese kogu see sisu puhtaks tolmust ja kõigest muust, minu lemmik on siinkohal Fairy. Liivapaberit ära näita sinna.
8) Määri ära kõik need V-kujulised "kühmud" White Greasiga ntx.
9) Kokku panekul on üks nipp, kuidas see väga lihtsalt juhtub - võta abiks tavott, mida paksem, seda parem... Nüüd ükshaaval lükka vedrud tavatipurki, mida rohkem tavaotti vedru otsale jääb, seda parem.
Alumised kuulid, mis on pesas, lase oma pesadesse tagasi,nüüd lase vedrud sisse ja tavotised pooled jäta ülesse, seejärel laota kõik kuulid tavotitatud vedrude otsa , seejärel lülititite otsasiinid ja nüüd suru kaan ühtalse jõuga peale tagasi ja pane auto kokku tagasi.
Tavoti eelis on see, et see "liimib" kuulid vedrude peale, et kokku võib panna kasvõi väriseva käega, muidu iga väiksemagi liigutusega on kõik kuulid sassis ja hakkad otsast peale...
Ma tahaks näha selle inimese kätt, kes selle "kuivalt" kokku suudab panna...ilmselt naisterahvas ja kosmonaut...
Edu!