16-09-2009, 10:12 PM
Õhtust.
Jõudsin lõpuks koju. Auto täna teeb väga imelikku häält, kolin on pisut suurem kui muidu. Kui panen auto käima, sureb see kohe välja. Põhjas gaasipedaaliga töötab mootor ~400-600 pöörde peal. Proovisin ka teist filtrit, sellega ei saa autot käima üldse. Näidikute kohta niipalju, et oli väike tulekahi salongis mõne aasta eest ning osa plastmassist sulas näidikulaua külge. Seega õlirõhu, tempi ja bensiini näidiku on justkui kinni kleebitud.
Avastasin ka, et minu lähitulede pirnid ei töötanud hästi. Vahetasime need küll välja, kuid kas võib viga olla selles, et kui need ei ole päris õiged sinna, siis on vaja rohkem elektrit ja generaator oma aktiivse tööga tõmbab mootori kooma?
Siit ka küsimus, kas nüüd peaks kiiremas korras juhtmed välja vahetama? Üks tuttav automehhaanik pakkus just neid mercedese peamiseks probleemide lahenduseks.
Jõudsin lõpuks koju. Auto täna teeb väga imelikku häält, kolin on pisut suurem kui muidu. Kui panen auto käima, sureb see kohe välja. Põhjas gaasipedaaliga töötab mootor ~400-600 pöörde peal. Proovisin ka teist filtrit, sellega ei saa autot käima üldse. Näidikute kohta niipalju, et oli väike tulekahi salongis mõne aasta eest ning osa plastmassist sulas näidikulaua külge. Seega õlirõhu, tempi ja bensiini näidiku on justkui kinni kleebitud.
Avastasin ka, et minu lähitulede pirnid ei töötanud hästi. Vahetasime need küll välja, kuid kas võib viga olla selles, et kui need ei ole päris õiged sinna, siis on vaja rohkem elektrit ja generaator oma aktiivse tööga tõmbab mootori kooma?
Siit ka küsimus, kas nüüd peaks kiiremas korras juhtmed välja vahetama? Üks tuttav automehhaanik pakkus just neid mercedese peamiseks probleemide lahenduseks.