13-09-2009, 10:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2009, 10:36 PM ja muutjaks oli Cert85.)
Endal käis sama mõte läbi, et kas siis vigastatud kuidagi seda nö lugemisvööd või miskit. Kuna kast käis maas, loodetavasti ei võetud nö hooratast maha vända küljest. Kas saab ka seda sinna vända otsa valesti panna- on keegi teadlik?
Selle olekski esimene asi, et tahaksin arvutiga kontrollida, mis seal toimub, ennem kui lammutama hakata. Auto pole minu ja ise ka ei oma vahendeid selle diagnoosimiseks.
Sest endal ka oli esimese mõttena, et kui nad seal kastiga mässasid, et kas siis see nö lugemisvöö on liiga saanud või valesti paigaldatud.
Immo pole jah. Starter tuleb järele ja veateadet ei ilmu.
Viga olekski selline, et ei tule õiget infot võllide asendist. Kuna jah, algul millegi järgi hakatakse pihustama ja kuni loeb siis vea sisse, et andurid ei käi sünkroonis.
Kindlasti annaks neid ka ostilloskoobiga võrrelda ja diagnoosida, aga see oleks vist enese piinamine lihtsalt.
Sain ka sõbra käest mootorijuhtploki pinide skeemi. Plaanis oli vändaanduri juhtmed plokini "läbi helistada", et kontrollida nende korrasolekud ja välistada massis olekut. Aga samas sellesse ka ei usu.
Oskab keegi ehk mingit infot selle kohta anda, et millises teatud olekus milline pilt peaks mulle sealt väntvõlli anduri august paistma. Veendumaks siis selle vöö õiges asendis olekus.
Sest omanikul raha ka loopita pole. Auto aasta ja rohkemgi seisnud juba.
Oskab keegi öelda, kas sellel masinal ehk saab armatuurist mingeid veakooode lugeda? Mingite nuppude kombinatsiooniga või kuidagi.
Tänud kõigile kaasmõtlejatele.
Lugupidamisega Cert85!
Selle olekski esimene asi, et tahaksin arvutiga kontrollida, mis seal toimub, ennem kui lammutama hakata. Auto pole minu ja ise ka ei oma vahendeid selle diagnoosimiseks.
Sest endal ka oli esimese mõttena, et kui nad seal kastiga mässasid, et kas siis see nö lugemisvöö on liiga saanud või valesti paigaldatud.
Immo pole jah. Starter tuleb järele ja veateadet ei ilmu.
Viga olekski selline, et ei tule õiget infot võllide asendist. Kuna jah, algul millegi järgi hakatakse pihustama ja kuni loeb siis vea sisse, et andurid ei käi sünkroonis.
Kindlasti annaks neid ka ostilloskoobiga võrrelda ja diagnoosida, aga see oleks vist enese piinamine lihtsalt.
Sain ka sõbra käest mootorijuhtploki pinide skeemi. Plaanis oli vändaanduri juhtmed plokini "läbi helistada", et kontrollida nende korrasolekud ja välistada massis olekut. Aga samas sellesse ka ei usu.
Oskab keegi ehk mingit infot selle kohta anda, et millises teatud olekus milline pilt peaks mulle sealt väntvõlli anduri august paistma. Veendumaks siis selle vöö õiges asendis olekus.
Sest omanikul raha ka loopita pole. Auto aasta ja rohkemgi seisnud juba.
Oskab keegi öelda, kas sellel masinal ehk saab armatuurist mingeid veakooode lugeda? Mingite nuppude kombinatsiooniga või kuidagi.
Tänud kõigile kaasmõtlejatele.
Lugupidamisega Cert85!