10-09-2009, 10:16 AM
Need on tõesti ise tehtud, kui kellelgi huvi, siis minu kaudu saaks neid teha.
Ülekanne spidos on vahetatud, pööretega täpselt ei mäleta, kas juhib VEMS ise või on eraldi mõni vidin (potekas vms) ära vahetatud.
Haiged vennad on seal küll, sellega olen nõus. Stock`is tegi Roman (PUMPISH) sõitu 300-12CE`ga, millel oli suht suur turbo, E85, AUTOMAATKAST, ca 450-500hp.
Ütleme nii, et 200 km/h`ni keris suht kärmelt, otseselt võrreldav mul õuepeal oleva 1000cc yamaha R1`ga.
150km/h`ni käisid igaljuhul rattad ringi. See oli ühe tema sõbra auto, enda oma tal käis teadupärast 650 rwhp`ga (2.5 bar boost), nüüd pidi muidugi 3 bar`i boosti keerama.
Ja seda kõike STOCK mootoriga.
Mainis ka seda, et automaatkastiga on kiirendus oluliselt parem, st ei pea rapsima käiguvahetusega.
Ülekanne spidos on vahetatud, pööretega täpselt ei mäleta, kas juhib VEMS ise või on eraldi mõni vidin (potekas vms) ära vahetatud.
Haiged vennad on seal küll, sellega olen nõus. Stock`is tegi Roman (PUMPISH) sõitu 300-12CE`ga, millel oli suht suur turbo, E85, AUTOMAATKAST, ca 450-500hp.
Ütleme nii, et 200 km/h`ni keris suht kärmelt, otseselt võrreldav mul õuepeal oleva 1000cc yamaha R1`ga.
150km/h`ni käisid igaljuhul rattad ringi. See oli ühe tema sõbra auto, enda oma tal käis teadupärast 650 rwhp`ga (2.5 bar boost), nüüd pidi muidugi 3 bar`i boosti keerama.
Ja seda kõike STOCK mootoriga.
Mainis ka seda, et automaatkastiga on kiirendus oluliselt parem, st ei pea rapsima käiguvahetusega.
R129 Kirjutas:Kas need AMG kellad 320 km/h ja 10 000 rpm on originaalid või on sinna lihtsalt isetehtud sihverplaadid pandud! 10 000 rpm ei olnud toona veel raketiteadus kuid üle 300 km/h sõitsid ikka MEGA vähesed pillid.
Aga muidu väga haiged vennad ikka - väga haiged.