09-09-2009, 08:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2009, 08:21 PM ja muutjaks oli hents99.)
Villem666 Kirjutas:hents99, ma oleks ülimalt tänulik, kui viitsiksid uurida. Tänud juba ette ära. Aga anna kuidagi teada ka mis sulle räägiti seal.
Terv. Villu
Nii, tagasi.... Sai käidud siis Rootsis (Tegelikult viisime ka Renkju Norra Bergenisse ära), uuritud ja uudistatud.
Hetkel kohe lambist mingit 16V mootorit pakkuda polnud, vähemasti stock mootorit - seal on see juba üsna haruldane asi, enamus EFI`dega ja neist enamus turbotega.
Pilt ühe tegelase garaazi kõrvalt (Pildil siis tavaline 16V ja eespool 3.4 mootoriga Brabus) :
Teises reas oli veelgi 16V`sid. + üks 16V, mis pole kuigi tavaline, seisis garaazis:
Ahjaa: Viisin Jesperile meie (pythoniga) EVO I kit`i, asendamaks seda rõvedat Riegeri tuuningu ebaõnnestumist EVO II kit`ist. Kiideti kvaliteeti JÄLLE, detailid sobisid väga hästi ja et omal enesetunnet veelgi tõsta, ütles Jesper, et nüüd on motivatsiooni auto valmis ehitada lõplikult.
Ja auto mootor - "balls to the wall" ehk võetakse kõik, mis sellisest mootorist tulla võib:
Kellaplokilt võib aru saada, et tegemist on suhteliselt kiire autoga, kiire sellesmõttes, et ka peale suure võimsuse on autol HEAD kiirusomadused, näiteks 10500 efektiivset pööret on eesmärk.
Ka head pidurid + väike vedrustamata mass on oluline eelis kiires sõidus - C32 345mm või 355mm ketas, täpselt ei mäleta, kumb õige number on. Veljed on siis Speedline DTM, materjalik loomulikult Magneesiumi sulam, 17" velge oli võimalik vabalt õhku visata ja 1 sõrmega kinni püüda, Rummud on tehtud 1 poldi kinnituse jaoks, kusjuures see on nö "bolt-on" igale stock käändmikule ja vastavalt velje offsetile saab teha erineva flantsi paksuse - ka flants on eraldi 1-poldi kinnitusest :
Jesperi vana 2.3-16 mootor keskel - ca 500hp, mida on tänaseks selgelt liiga vähe.
Hetkel pakutakse 50000:- (SEK) eest 2.3-16V`d millel on 475 rwhp. Holset hx40 turbo, kõik vidinad, kere tahab veidi tegemist, st värvitööd. Norras, kui keegi tahab valmiskujul sõitvat autot.