09-09-2009, 02:34 PM
no nii... sai käidud kadaka romulas, kust väideti et 4-ne manuaalkastil on 4-janda käigu ajal otse ülekanne, 5-sel kastil on viies käik aga kiirendava ülekandega. sealt soovitati alla panna hoopis 3.07 ülekandega differ ning neljane kast alles jätta.
sai teha ka väikesed arvutused:
et minu tagaratta ümbermõõt on 1.85cm ja 100km/h=1666,(6)m/min, siis minu tagarattad teevad 900,9 põõret/min.
et käigukastil on 4-jas käik otse ülekanne, ja reduktor on ülekandega 3.42, siis peaksid mootori põõrded sajaga sõites olema 900,9*3,42=3081 põõret/minutis
kui aga panna alla 3.07 ülekandega differ, siis oleksid põõrded sajaga sõites 900,9*3.07=2765 põõret/min.
seega tuleb diffritest vaheks 3081-2765=316 põõret/min kui õigesti mäletan, siis oli näiteks 1995 w124 2.0 diisel 5 manuaalkastil neljanada ja viienda käigui vahe sammuti umbes 300 põõret min(seda tahhomeetri pealt vaadates)
ehk keegi täpsustab, kui mingi vea olen teinud!
sai teha ka väikesed arvutused:
et minu tagaratta ümbermõõt on 1.85cm ja 100km/h=1666,(6)m/min, siis minu tagarattad teevad 900,9 põõret/min.
et käigukastil on 4-jas käik otse ülekanne, ja reduktor on ülekandega 3.42, siis peaksid mootori põõrded sajaga sõites olema 900,9*3,42=3081 põõret/minutis
kui aga panna alla 3.07 ülekandega differ, siis oleksid põõrded sajaga sõites 900,9*3.07=2765 põõret/min.
seega tuleb diffritest vaheks 3081-2765=316 põõret/min kui õigesti mäletan, siis oli näiteks 1995 w124 2.0 diisel 5 manuaalkastil neljanada ja viienda käigui vahe sammuti umbes 300 põõret min(seda tahhomeetri pealt vaadates)
ehk keegi täpsustab, kui mingi vea olen teinud!