21-08-2008, 09:47 AM
Ükskõik kelle 126 ka ei läheks, seda testi mina ootan
MB 500 SE, 1988´ W126
|
21-08-2008, 09:47 AM
Ükskõik kelle 126 ka ei läheks, seda testi mina ootan
21-08-2008, 10:46 AM
bmw pidi ridakuus turboga olema 180kw. Jaguari pidi keegi kolleegidest sebima, selle kohta ma eriti ei tea aga ega see vist nii käbe ka ole et kartma peaks.
Testitakse näiteks kiirendamise omadusi, nn. põdrakatse, slaalom. Hinnatakse veel mugavust, müra, välimust ja kindlasti palju muud ka veel, tehakse rohkelt pilte, auto pestakse ajakirja kulul ära. Rääkisin praegu just ajakirjanikuga, arvas, et võiks ikka olla 500 v 560 see kuus mis testi läheb. Mul see 500 läheb loomamoodi edasi ja kui ta puhas on siis kannatab täitsa vaadata tema peale. Aga müratestis kindlasti põruks, näiteks luugivahelt vuhiseb õhku.
21-08-2008, 11:01 AM
Hmm, siis võiks küll mingi viiene või viiskomakuuene olla......mis su auto luugil viga siis, tee korda selleks ajaks.
SEC vist ei sobi, muidu võiks üritada Rolzile auku pähe rääkida.
21-08-2008, 11:24 AM
Sec ei sobi jah sedaanide testi.
Ja ega ma ei tea ka täpselt mis luugil viga on, kui ma viimati autot omal käel parandasin siis keerasin luugi p....e. Lõpuks sain ta enam-vähem kinni ja enam ei julge puutu.
22-08-2008, 10:05 AM
Krt nii ei lähe mitte, hainina on ju vana mudel võrreldes Jaguar XJ40 ja Mercedes-Benz W126-ga - tuli juba 1977, tootmine lõpetati 1986 kui Mercedese ja Jaguari mudelid alles alustasid. Pigem peaks sinna võtma E32 7-seeria, kuid nkn seda ei tehta
Soovin maailmarahu ning võrdsust kõigile
29-08-2008, 12:33 PM
esimesed uudised testilt:
autoweek.nl andmetel 0-100km kiirendus 7.5 sek, mootor nüüdseks nii kohvi, et 7.8 sek oli tänane aeg... to be continued...
29-08-2008, 12:36 PM
Oh, areneb...
Ootame edasist informatsiooni
29-08-2008, 12:47 PM
Uku Kirjutas:Krt nii ei lähe mitte, hainina on ju vana mudel võrreldes Jaguar XJ40 ja Mercedes-Benz W126-ga - tuli juba 1977, tootmine lõpetati 1986 kui Mercedese ja Jaguari mudelid alles alustasid. Pigem peaks sinna võtma E32 7-seeria, kuid nkn seda ei tehtaoot oot, w126 tehti 1979-1991, seega sobib küll.
29-08-2008, 12:58 PM
Rait Kirjutas:esimesed uudised testilt: Ootame uut infi.
30-08-2008, 09:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2008, 10:03 AM ja muutjaks oli Def.)
Jaguariks oli Series 3, mis oli tootmises R6 mootoriga kuni 1987 aastani, ja V12 mootoriga kuni 1993 aastani, ehk siis hästi sobib esimese W126 generatsiooni konkurendiks. Jaguar oli kõige vanem sellest seltsist, 1980 aasta oma ja ainult 4.2 mootoriga, et minekuga Mercedes-Benz võitsis, kuid ülejäänud, ise sõitsin kah selle mersuga, müra tase oli jah halb, suht mürakas, mu enda XJ40 on vaiksem, samuti ajuti sõitsime 140km/t, see Mercedes-Benz millegi pärast hakkas "ujuma" tee peal sellise kiirusega, vaatamata, et rehvid olid 225/55 R17, kass on samuti stabiilsem sellisel kiirusel. Muidu jah, minek S500l on ette, aga mootor on ka 1l suurem, võimsust rohkem ja ikka V8
veel lisaks Mercedes-Benz on kergem kui Jaguar! Bemmis kahjuks roolis ei saanud istuda, kuna kõik tahtsid sellega proovisõidu teha mõned minu pildid http://www.jagnet.ee/kasutaja/villu/Auto...index.html
30-08-2008, 04:14 PM
marek Kirjutas:Uku Kirjutas:Krt nii ei lähe mitte, hainina on ju vana mudel võrreldes Jaguar XJ40 ja Mercedes-Benz W126-ga - tuli juba 1977, tootmine lõpetati 1986 kui Mercedese ja Jaguari mudelid alles alustasid. Pigem peaks sinna võtma E32 7-seeria, kuid nkn seda ei tehtaoot oot, w126 tehti 1979-1991, seega sobib küll. Ma saan aru, kui oleks I generatsiooni 126. See on minu arvates õiglasem vastane. 1985 aasta W126 oli ju hoopis teine maailm Kuid mis tehtud, see tehtud
31-08-2008, 12:42 AM
Mina olen testijate proovida olnud xj12 omanik.
Ajakirjaniku sõnul pidid artiklisse minu auto dünaamika andmed minema. Kuna kasutan seda autot igapäevase sõiduvahendina siis põhjus miks minu auto terves testis ei osalenud, oli lasnamäe kaevukaanehääl väljalaskest, tänu summuti madale asukohale on Eesti teedel neid mitu puruks sõidetud, halvimal juhul purustati väljalaskekollektor. Täpsustaks Defi juttu, ka V12 mootori juhtimine jms. muutus 1986, umbes nagu mersul. Minu auto on vanem põlvkond. Kuna meeldivad kõik klassikalised autod siis tunneks huvi, mis S500-l kõhus on, mitu käiku ja mis ülekanne, mis aastast 560 tuli ja mis kast sellel? V12 jagil 3 käiguline TH400 GM-i õnnetus ja LSD-ga 2.8 ülekanne. Tänu lühikesele kolvikäigule läheb elu kuskil 3000rpm alates huvitavaks. 0-100 aega pole mersumeestel karta vaja, kuni 120km/h sõidetakse esimese käiguga ja aeg jääb tagasihoidlikuks. Jaguar oli ka testi raskeim. Suuremal kiirusel teeb V12 muidugi oma töö.
02-09-2008, 12:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2008, 12:20 PM ja muutjaks oli python.)
Nagu ma asjast aru sain siis on oodata veel MB-sid järgmistes Autolehe numbrites
09-09-2008, 11:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2008, 11:02 AM ja muutjaks oli Rait.)
Homme ilmub artikkel. Postituse mõte oli tegelikult õppida piltide üleslaadimine selgeks.
11-09-2008, 08:06 AM
Ja ongi ajakirjas!Värvilised pildid ja puha.
12-09-2008, 10:17 AM
Kes ei vitsi raha raisata lehe peale
http://www.jagnet.ee/kasutaja/al/1v.jpg http://www.jagnet.ee/kasutaja/al/2v.jpg http://www.jagnet.ee/kasutaja/al/3v.jpg
12-09-2008, 10:31 AM
Def Kirjutas:Kes ei vitsi raha raisata lehe peale Juba olemas foorumis :-) http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=9815
11-01-2009, 07:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2009, 10:36 PM ja muutjaks oli Rait.)
Tere,
Käisin vaatasin täna ilusa ilmaga, et plekistkarter, 10 võtmega peaks selle sealt alt ära saama, lükkan auto asfaldile, tõstan tungiga üles, vabastan karteri. Umbes selline mõttelend, siis viin karteri parandusse, kus saab loodetavasti vana kuju ja keevituse, uue tihendi. Maksan arve ja panen samade mutikatega tagasi, valan poolsünti peale, laen aku täis ja sõidan Imre juurde. Annan talle nimekirja- sillad, rihmad, mahlad, kont. Öelge kui ma väga mööda panen oma mõttelennuga, mul on DIY-ga pigem see, et tahaks aga ei julge
11-01-2009, 07:51 PM
Rait Kirjutas:Tere, ...sel puhul Sa ainult karteripõhja vahetusega ei pääseks, kui auto tegelikult tiigis oleks...ja pole need naised nii saamatud midagi, lihtsalt eneseväljendus on teistsugune, irw Tegelikult tee auto korda jah, ta on seda väärt kas tiigis või mitte
22-01-2009, 12:51 AM
Tegin muudatused oma eelmises postis, vastukaja?! On ?! Ei ole?!
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|