Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Osta või mitte osta, W126 ?
#1
Tere, oleks siis soov soetada s-klass 1984.a 2,8(karburaator) 115kw automaat
põhjus miks küsin nõu on see, et autol on mõningad vead nagu näiteks: vihmase ilmaga tilgub kat-luugi vahelt vett sisse,üks taga vedru on katki ja omaniku sõnul on tühikäigu pöörete andur tuksis(pöörded kõiguvad) Kas on mõtet osta? ette tänadesSmile
Vasta
#2
Sõltub, mida sellest autost soovitakse.

Mõnusaks projektiks on mõtet - lihtsa ehitusega, tugev ja vastupidav. Roostetab kah, saab keevitamise selgeks.Badgrin

Igapäevaautoks ei soovita. Janune, suur, tuulemüra tuleb läbi ühekordsete uksetihendite ja veel mõned 20 aastat vanade tehniliste lahenduste põhjustatud ebamugavused.Icon_rolleyes

Ahjaa, tibisid saab pigem vana ameerika raua ja uue jaapani plastiga. Vana essiga teenib pigem kaastundlikke pilke ööklubi parklas.Eusa_doh
Vasta
#3
Tahakski natuke ehitada, kuna auto mulle väga meeldib! ahjaa proovisin sõita juhipool ees õrnal klobises midagi kui kruusateel sõitsin, automaat tundus kuidagi imelik algul vajutasin siis oli jummala ok ja kui ringi keerasin ja põhja vajutasin siis oli tunne et ma sõidan vanaema nissan micraga ka mööda:S omanik ütles et asi on selles et paagis oli 3l bensiini et ei saa kätte. võib see sellest olla? Mingeid kolksatusi käigukast küll ei teind!
Vasta
#4
Kuskandis see auto ja sa ise pesitsed?

Kui sul ikka tõsine huvi, võiks ju pilgu peale visata masinale.
Vasta
#5
Marko87 Kirjutas:Tere, oleks siis soov soetada s-klass 1984.a 2,8(karburaator) 115kw automaat
põhjus miks küsin nõu on see, et autol on mõningad vead nagu näiteks: vihmase ilmaga tilgub kat-luugi vahelt vett sisse,üks taga vedru on katki ja omaniku sõnul on tühikäigu pöörete andur tuksis(pöörded kõiguvad) Kas on mõtet osta? ette tänadesSmile

S ongi uimane. Eriti karpa. Saab ka igal ristmikul külje ette ja mustad jutid maha, kui keerata kütust peale. Karpa ju.Siis pole kütusekulust mõtet üldse rääkida( ~30l/100km). Läheb edasi küll. Mootoris jõudu on.

Tüüpiline leke.Vee äravoolutorud umbes.

Mina ostaks hullamiseks kindlasti. Lihtne ja lollikindel. Vastupidav. Ise pole veel ühestki S klassi W126 jagu saanud. Sõidab iga ilmaga.

Igapäeva autoks suht keeriline. Parima tahtmise korral alla 15l/100km peale ei saa. Vana Mercedes-Benz ju.

Huvitav, et 1984 veel karpa oli. Saksas nägin 1982 aasta isendil karpat. Enam uuematel pole kohanud.

Vedru pärast pole ka vaja muretseda. Enda vanakesel oli esivedru katki.Sellest veast sain teada alles tõstukil olles, kui piduriklotse vahetama läksin. Mingeid erilisi kolinaid polnud. Tuleb lihtsalt uus panna.Kasutatud~300 ja tutikas ~600 keeksi.

Edu.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#6
Mersude K-Jeti peetakse pritsepeal oleva õhufiltri tõttu tihti karburaatoriks. Enamus pritsega autodel õhufilter kusagil eraldi ja karburaatoritel mootori peal, karburaatori otsas...Nagu K-Jetil Icon_cool
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Karl Kirjutas:Kuskandis see auto ja sa ise pesitsed?

Kui sul ikka tõsine huvi, võiks ju pilgu peale visata masinale.

ise elan Tallinna lähedal Loolt natuke edasi auto asub lagedil
võiks tõesti kellegiga vaatama minna kes oskaks öelda mida teha võtta või jätta.
Vasta
#8
tank Kirjutas:
Marko87 Kirjutas:Tere, oleks siis soov soetada s-klass 1984.a 2,8(karburaator) 115kw automaat
põhjus miks küsin nõu on see, et autol on mõningad vead nagu näiteks: vihmase ilmaga tilgub kat-luugi vahelt vett sisse,üks taga vedru on katki ja omaniku sõnul on tühikäigu pöörete andur tuksis(pöörded kõiguvad) Kas on mõtet osta? ette tänadesSmile

S ongi uimane.

Tank, ära üldista Icon_twistedBadgrinIcon_twisted
Vasta
#9
Siiski küsimus, kas sellel ostul oleks jumet või on sellega liialt vaeva?
oskab keegi öelda kui palju võib see pöörete andur maksta? Nägin nüüd autot altpoolt ka ja mootor on väheke õline aga ei saa aru kust see tuleb käigukast ei saaks ju olla kuna selle õli on punane. oskab keegi mingeid vigu pakkuda?
Vasta
#10
Marko87 Kirjutas:Siiski küsimus, kas sellel ostul oleks jumet või on sellega liialt vaeva?
oskab keegi öelda kui palju võib see pöörete andur maksta? Nägin nüüd autot altpoolt ka ja mootor on väheke õline aga ei saa aru kust see tuleb käigukast ei saaks ju olla kuna selle õli on punane. oskab keegi mingeid vigu pakkuda?

Väheke õli lekib ikka. Niiii tüüpiline vanale mersule. Mingi suvaline tihend.Peaasi et mitte plokikaane oma. Kas see auto on kasutaja "lagedi rix" omanduses ?

No "kas tasub osta" otsuse pead ikka ise vastu võtma. Vana auto on vana auto. Isegi mersud lagunevad. Lihtsalt harvemini kui teised liikurid.
Ja ei jäta tee peale. Selle pärast minagi neid pean.

To Karl: on kellegil terav S-klass meite maal ? Tahaks ka proovidaUnibrow
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#11
Mida sa pead silmas terava all? Kiirendusauto ta muidugi pole, pole selle mõttega ehitatud ka. Kuid kui 1800 kg auto kiirendab 0-100km/h seitsme sekundiga, siis uimaseks ma küll ei julge teda tituleerida.

Kuid mitte selles ei tahtnud me selles teemas rääkida...
Vasta
#12
Kahjuks ei tea "Lagedi Rix" tean vaid omaniku nime ja see ei ole ilmselt temaIcon_smile siis läheb vist ostuksEusa_dance
Vasta
#13
See auto on nyyd minu käes:} Infoks niipalju, et kiirendus on hea, muidugi pärast väikest kasti regulli. Kytust ta jah millegipärast juba viimase kymne liitri juures kätte ei saa. Kobin ees vasakul on tugihoova tagumine puks, ylejäänud sild on ideaalne ja rool hoiab otse. Salongi äralagunenud liistud tegin ka juba korda ( kaks päeva rasket ja närvesöövat tööd). Veel paigaldasin supoka ja korraliku maki ja tegin põhjaliku sisepesu, mis andis autole hoopis teise näo. Ah jaa kytet keerasin ka maha ja seoses sellega said ka tyhipöörded kui imeväel korda. Kyttekulu nüüd 10-ne kanti ikka. Väga mugav ja pehme auto, eriti hästi on seda tunda teeremondil kus hambad ikka korralikult suus püsivad.
Vasta
#14
Ootaks siis Huviliste autode rubriigi alla väikest teemat ja pilteNod
Vasta
#15
Renkju Kirjutas:Ootaks siis Huviliste autode rubriigi alla väikest teemat ja pilteNod

Eriti juttu kütusekulust. 10l/100km peale suht ulmenumber.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#16
tank Kirjutas:
Renkju Kirjutas:Ootaks siis Huviliste autode rubriigi alla väikest teemat ja pilteNod

Eriti juttu kütusekulust. 10l/100km peale suht ulmenumber.

Linnaväline kütusekulu võib vast jääda, sinna 10l/100 km kanti, aga linnakulu on ikka 2-3l rohkem, ma arvan??
Vasta
#17
Müstiline minu arvates... 2,8 115KW võtab ca 10lirtsu sajale tühikaaluga ca 1800kg ja 2,8 136KW samadel tingimustel min ca 12 lirtsu salale ja seda maanteel.... Kas siis minu masinal on mootor korrast? Või siis tõesti karpa on ökom sellel autol? Oleks mul ka 10 siis oleks ma õnnelik Eusa_pray
Vasta
#18
Reddog Kirjutas:Müstiline minu arvates... 2,8 115KW võtab ca 10lirtsu sajale tühikaaluga ca 1800kg ja 2,8 136KW samadel tingimustel min ca 12 lirtsu salale ja seda maanteel.... Kas siis minu masinal on mootor korrast? Või siis tõesti karpa on ökom sellel autol? Oleks mul ka 10 siis oleks ma õnnelik Eusa_pray

Oleneb kuidas sõita, ilmastiku olud, kui koormatud autoga sõita, milliste rehvidega ja rehvirõhuga, kui pikka maad sõites tulemus saadud ja kas ta üldse väga täpselt mõõtis kulu, "kass teab seda ainult"...

   Ma enda omaga saanud üht-sama teed läbides ( ca 350km ) erineva ilmastikuga, koormusega: (88 km/h üksinda pardal, vaikne, selge ilm, kulu oli 8l/100km) asemel kuni 125km/h 5 inimest ja pagaž, ilm vihmane ja tuuline, tulemus oli 11l/100 km.
Juba on kolm lirtsu vahe...
Vahest olen küll mõelnud, et hea ikka, et see Eesti on nii väike nagu ta on, kuhu iganes sõitma hakkad, oled varsti kohal... Ei oleks vist küll viitsimist tuttavatele, sugulastele 1000-2000 km külla sõita (nagu näiteks USA-s või Venemaal)

  Vale teema siia, seega vabandust palunIcon_redface
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 595 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,573 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 624 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,749 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,148 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 730 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,863 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,757 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,296 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne