Postitused: 32
Teemad: 3
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
niisis mure järgmine. tegemist mb 124, 260E-ga, 1985a. kui mootor soojaks läheb, hakkab ta kohapeal seistes töötama ebaühtlaselt. pöörded kõiguvad üles alla(kuskil nii pool tuhat pööret).
ja kui ilm on vihmane või niiske siis ka sõitma hakates hakkab hüppama, kuni pöörded jõuavad 2 tuhandeni, siis läheb alles korralikult edasi.
samas on ka selline viga, millegi pärast vilguvad ka tuled, eriti armatuuril(näiteks kui klaasipesuvedeliku tuli armatuuris põleb siis see vilgub päris kõvasti ja kui vajutada pidurit siis ka tuli muutub tumedamaks.
ei tea kas need vead sõltuvad üksteisest või on need erinevad asjad? olen lasknud uurida mitmes kohas erinevaid asju, keegi ei oska midagi öelda. küünla juhtmed vahetatud, genekal on šokolaadid korras, proovinud erinevaid kütuse lisandeid, paraku midagi pole aidanud. ülevaatusel oli ka CO 10 , kuid kütuse kulu on normis ja õlisurve ka!
äkki oskab keegi hüvanõu anda, pole enam kuskilt kinni hakata
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
08-07-2009, 04:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2009, 04:48 PM ja muutjaks oli liiv.)
admin000 Kirjutas:niisis mure järgmine. tegemist mb 124, 260E-ga, 1985a. kui mootor soojaks läheb, hakkab ta kohapeal seistes töötama ebaühtlaselt. pöörded kõiguvad üles alla(kuskil nii pool tuhat pööret).
ja kui ilm on vihmane või niiske siis ka sõitma hakates hakkab hüppama, kuni pöörded jõuavad 2 tuhandeni, siis läheb alles korralikult edasi.
samas on ka selline viga, millegi pärast vilguvad ka tuled, eriti armatuuril(näiteks kui klaasipesuvedeliku tuli armatuuris põleb siis see vilgub päris kõvasti ja kui vajutada pidurit siis ka tuli muutub tumedamaks.
ei tea kas need vead sõltuvad üksteisest või on need erinevad asjad? olen lasknud uurida mitmes kohas erinevaid asju, keegi ei oska midagi öelda. küünla juhtmed vahetatud, genekal on šokolaadid korras, proovinud erinevaid kütuse lisandeid, paraku midagi pole aidanud. ülevaatusel oli ka CO 10 , kuid kütuse kulu on normis ja õlisurve ka! võta ülemine kaan maha,vaata milline nukkvõll välja näeb.
äkki oskab keegi hüvanõu anda, pole enam kuskilt kinni hakata vaata nukki,äkki on mõned ümaraks kulunud
Postitused: 32
Teemad: 3
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
nukis muidugi võib olla asi, sest kui umbes 3 aastat tagasi auto ostsin siis omanik ütles et ühte nukki on taastatud, ehk siis mootoris on käimisel klõbin sees, kuid seda pole kuskil mainitud et selles asi võiks olla. nukk läheb muidugi vahetusse küll paari nädala pärast.
kuid arvati et võib olla milleskis muus, aga milles küll? ja kas nuki pärasat esinebki kõik need vead, mida mainisin? või on mingi kala veel kuskil?
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
las asjatundja vaatab,võibolla piisab mõne nookuri vahetusest.mul ühel mootoril peale uue nuki panekut hakkas hirmsasti nookureid minema.nookurid ja nukid on eri tugevusega,osadel nookuritel on plaadid peale keevitatud.kõigepelt vaata mis seal sees on
Postitused: 138
Teemad: 21
Liitus: Jul 2008
Maine:
1
Postitused: 32
Teemad: 3
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
asi lõppes sellega, et vahetasin välja nukkvõlli ja kõik nookurid. need olid korralikult läbi omadega. kuid kadus ära klõbin või tiksumine mootoris ja enam ei ahmi õhku ka vihmase ilmaga kui kohapealt ära minna, aga tihti peale töötab ikka ebaühtlaselt ehk pöörded kõiguvad ja tuled ka vilguvad. kuid arvatakse et genekal on mingi kamm, kas on ise väsind juba või siis rullik, peab selle vea ka ära lahendama, siis näeb kas on tulemust või mitte.
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Endal oli üks Mitsubishi, mis tegi sellist pulli. Nina oli nii madal, et vihmaga kogus kogu vee mootoriruumi ja sealt hakkas igast jamasi tulema. Siis autol hakkasid probleemid süütega, nii et vahest läks käima, kui tegi eel-pumpamise ära, samas vahest ei läinud. Viisin siis, Silberautosse ja peale seda, kui nad suutsid teha ühe väikese diagnostika ja suure arve (5000.-), siis oli lahendus käes, et tagumine-bensupump oli vigane..pärast seda käis ka mootor korrekselt. Tähendab, autod erinevad ja värki, kuid vb. on kellegil sellest abi, sest mina sellist viga ei oleks oodanud end ometi oli ta nii.
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
geneka võll kaheksas... soovitan lammarist genekas osta ja peaks kõik hea saama...
võivad olla ka harjad koos tabletiga... aga üldjuhul on võll omadega läbi...
Postitused: 24
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kui palju nuki ja nookurite vahetus kokku maksis?
Postitused: 24
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
endal täpselt sama jama...vihmane ilm jne
Postitused: 32
Teemad: 3
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
kui palju nuki ja nookurite vahetus kokku maksis?
kokku läks 3500,-
Postitused: 24
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
uuriks siis ka kus tehti
Postitused: 24
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
ja kas jupid olid hinna sees?
Postitused: 32
Teemad: 3
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
teha lasin sellises kohas nagu üks pisike koht võrumaal... Nursis! kus on üks vennike tegeleb ainult mersudega ja peaks mainima, et väga hästi tegeleb! jupid olid jah hinna sees.
Postitused: 24
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
ok..tänud...vist sinna Nursi ei satu..natuke kaugel...aga tänan veelkord info eest.
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Monikord võib olla sellise k2itumise pohjuseks moni v2ike voolik, kus on pragu voi midagi muud h2da-ehk siis lisa ohk..olen ise suht kohutavad sellega pead murdnud. Siis ta kah koigutab poordeid ja turtsub ja plärtsub kohalt minnes.
Postitused: 32
Teemad: 3
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
aga kuidas seda õhku või muud jama kõrvaldada/leida muidu, kui see viga olema peaks?
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
31-10-2009, 03:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2009, 03:12 AM ja muutjaks oli wdb240.)
oot. vahetasid nukad ja nookurid ära, aga ikka ei tööta või?
Postitused: 32
Teemad: 3
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
töötab ikka, palju paremini, kuid pöörded kõiguvad vahepeal endiselt ja liigapalju suitseb.
|