Postitused: 16
Teemad: 8
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Auto clk 320 2001 autmaat.Täna järsult kiirendades ( trassile sõidul) nn kick-downi tehes lõi põlema nn mootori tule ja peale seda ei taha käike ka enam korralikult üles vahetada ja kui vahetab siis kõrgematel pööretel kui tavaliselt ja nagu taoks sisse .Oskab keegi nõu anda või kedagi soovitada .Tänud ette .
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
02-07-2009, 09:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2009, 09:23 AM ja muutjaks oli Lahekas.)
Endal samasugune kogemus. Küll mitte mersuga, kuid tegumood ja hiljem käitumine olid täpselt samad. Nimelt läks kiirendades tol korral läbi mingi output speed sensor käigukastis.Trikid oli katkise sensoriga masinal samasugused, käigud raksuga, väga imelikel pööretel, tohutu küttekulu. Viga tuli samuti 100-140 kickdowni kiirendades maanteel.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Sama pull oli paar päeva tagasi kiirendasin kõvasti ja lõi imelikuks korraga.. käigud hakkasid vahetuma kõrgetel pööretel ja jõud kadus nagu ära, käisin diagnostis ja õhukulu mõõtja oli omadega õhtal. CLK de puhul tüüpiline, aga kindlasti kontrolli.
Postitused: 9
Teemad: 4
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Juhul kui MAF(õhulugeja) probleem, siis igasugused probleemid kasti ning kiirendusega on loogilised. Pole näinud veel, et mõni õhulugeja konkreetselt katki läheks (no siis jah, kui kivid sisselaskes ringi lendavad). Reeglina põleb seal sees asuvatele plaatina traatidele paks nõgi kiht. Ise olen saanud erinevatel autodel puhastamisega ise hakkama (vatipulk+piiritus).
Kui CE põlema läheb, siis oleks kaval minna mõnda töökotta, kus Tech2 olemas. Enamus autodel reedab MAF`i probleemi õhulekete või lambda veakoodid.
Terv,
Jupats