Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w126 automaat libistab
#1
Mure siis selline - 560secil kast libistab käiguvahetustel iga käiguga, umbes nii nagu manuaaliga autol kui sellel sidur läbi on , see on progresseeruv ja nüüd libistab juba päris häirivalt, eriti järskudel kiirendustel.
Kastist niipalju, et sellel on vahetatud 15tkm tagasi kõik kettad ja muu mudru mis kulumise märke näitasid.
Mis tundub imelik - see reguleerimiskoht mis käigukasti küljel ja kus saab vahetuse sujuvust reguleerida - see on täiesti põhjani keeratud ( mitte minu poolt ), kui seda tagasi keerasin, hakkas veel hullemini libistama, seega tahaks nagu pealekeeramist, aga pole enam kuhugi keerata.Icon_sad
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#2
Tunnen kaasa...kastijamad... kui muu ei aita, soovitan proovida kõrgekvaliteedilist LE kastiõli, osta saab Elbe Engineering`ust Hentsi kaudu. Mingi 200.-/ liiter, kuid libisemise vastu mõjub hästi.
Vasta
#3
Sain eile ka proovida seda libisevat kasti, oli ikka häiriv küll. Kiirendusemõnu tappis ära Icon_cry
Vasta
#4
Kas keegi teab Tallinnas pädevat kastiinimest ?
Märjamaa Ilmar pakub telefonidiagnoosi tulemusel
vaakummembraani riket, on keegi seda vahetanud ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#5
secman Kirjutas:Kas keegi teab Tallinnas pädevat kastiinimest ?

Imrega rääkisid?
Vasta
#6
Kui sa rägid sellest niiöelda kraanist millest sa kasti kõrvalt ca pool keeret keerata saad, siis sellega reguleeritakse (vist oli) modulaarrõhku - käiguvahetuse kiirust. Siin on aga üks AGA, selle tööulatus on suhteliselt piiratud, ning see on mõeldud täpisseadistamiseks ilma, et peaks kasti lahti võtma. Kui sellest ei aita, siis tuleb kasti põhi maha võtta ja seal taha on vel üks kruvi kust saab täiskäigul rõhku suuremas ulatuses regullida (pisikesee kuuskantvõtmega).

Enne aga peaks rõhku manomeetriga mõõtma - siis teab kas on selle viga. Lisaks tuleks mudugi ka vaakumit kontrollida; ning üks variant on ka veel teflonrõngad kasti sees. Ühesõnaga eeldab natuke uurimist puurimist - kui soovid võin mõne remondimanuali üles korraks riputada.

ÄRA RETSI ENDA KASTI - need kettad kuluvad kiirendades päris hästi ära; lisaks muutub õli ka veel suht sitaseks.
Vasta
#7
vaakumi viga ei ole, panin vaakumile pimeda ette aga libistab ikka kuigi peaks hoopis paugutama...Ilmari juurde saaks alles juuli lõpusIcon_cry
Kes seal Imre juures kasti jagab?

R129, kas saaksid manuali üles panna, uuriks ise ka asja enne kui teeninduseinimeste jutule lähen
Kast on 722.3
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#8
ralak Kirjutas:Tunnen kaasa...kastijamad... kui muu ei aita, soovitan proovida kõrgekvaliteedilist LE kastiõli, osta saab Elbe Engineering`ust Hentsi kaudu. Mingi 200.-/ liiter, kuid libisemise vastu mõjub hästi.

kuidas õli libistamist vähendab? läbilibisemine toimub ainult käiguvahetustel alt ülesse, sõidul kiirendamisel vahetab alla libistamata,
on sul hentsi numbrit ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#9
Mul on - 5204688
Vasta
#10
See õli kvaliteet ei saa kindlasti sellist viga põhjustada. Aga noh proovida ju võib. Nagu ma aru saan siis niiöelda kickdown töötab hästi kuid ütlasel kiirendamisel libistab näiteks 2->3.

Ise teeksin järgmist - kõigepealt surveid kontrollida (vaja ise tööriist meisterdada); kasti hüdroaju läbi pesta; kast maha ja teflontihendeid kontrollida + samal ajal kasti siduripakkide ning lintpidurite lõtke kontrollida.

PM sent
Vasta
#11
Ei tööta kickdown ka hästi, ikka libistab enne kui ära vahetab.
Vasta
#12
õli kontrollitud , see on puhas ja normis , libistamine kasvab nüüd juba iga sõiduga, aga ikka ainult üles vahetamisel
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#13
Karl Kirjutas:Ei tööta kickdown ka hästi, ikka libistab enne kui ära vahetab.

proovisin x korda - kick downi korral vajub kast nagu korra mõttesse ja siis tõmbab, aga ilma libistamata
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#14
secman Kirjutas:õli kontrollitud , see on puhas ja normis , libistamine kasvab nüüd juba iga  sõiduga, aga ikka ainult üles vahetamisel

Lõpeta sõitmine!
Kas peale remonti sai ikka õige õli kasti sisse??
Väga sage möödapanek on vale õli kasutamine.
Vasta
#15
ralak Kirjutas:
secman Kirjutas:õli kontrollitud , see on puhas ja normis , libistamine kasvab nüüd juba iga  sõiduga, aga ikka ainult üles vahetamisel

Lõpeta sõitmine!
Kas peale remonti sai ikka õige õli kasti sisse??
Väga sage möödapanek on vale õli kasutamine.
Peale remonti sõitnud 15tkm. Ja märjamaa Ilmar vast valet õli ei kasuta.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#16
Kadaka Imre tegi ka proovisõitu ja konsulteerides samaaegselt Ilmariga pandi esialgne diagnoos: hüdrotrafo ajuvähk - loodetavasti on see ravitav...
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#17
Lihtsalt minu mõtted hüdrotrahvost! Hüdrotrahvo põhimõte on olla momendi kordistaja algkiirendusel ning käiku sisse pannes siduri eest. Kuna sellisel kastil puudub lukusti siis rohkem funktsioone tal pole. Ehk siis väide, et käiguvahetusel libistamist põhjustab hüdrotahvo ei ole minu arvates teps mitte ligilähedanegi. Võibolla on asi kuidagi nii õhtal, et tema mõjutab ka kasti üldist töörõku kuid seda ma tõesti ei usu.
Käiguvahetusel põhjustab libistamist see, et siduripakki või lintpidurit ei suruta piisavalt tugevast kokku - nüüd küsimus miks? Kas õlisurve ei ole piisav? Kas õlisurve oleKS piisav kui ta kuhugi mujale ära ei kao? Kas surved on piisavad kuid kettad/pidurid liiga suure loksuga ja VÄGA kulunud? Nendest peaks alustama - ehk siis kasti põhi alt ära ja veendu kõigepealt mis olukord seal sees valitseb Kui ikka puru täis siis selge et mingi jama lahti! Teiseks võiks hüdroaju läbi pesta - kodustes tingimustes teostatav. Kui seejärel asi ei parane, siis mõõda surved üle. Töösurve ja mod. rõhk. Kui need normis siis alles kast maha! Seejärel hakkaks tihenditest pihta - võlli ümber olev tihend; ketaste all olev tihend jne.
Kuid see kõik on teooria muidugi - mina pakuks praegu, et kuna käiguvahetus on kõikjal (igal käigul) vilets, siis on kas juba töösurve madal ("Arbeitsdruck") (pump! hüdroaju!) või siis on modulaarrõhk peetis (hüdroaju vajab lahtivõtmist). See viimane oli ka minu autol kunagi.

edit: Kui sa kohapeal piduri ja gaasi põhja paned, kuidas siis trahvo toimib? Hoiab kinni?
Vasta
#18
secman Kirjutas:Kadaka Imre tegi ka proovisõitu ja konsulteerides samaaegselt Ilmariga pandi esialgne diagnoos: hüdrotrafo ajuvähk - loodetavasti on see ravitav...

Tegelt ei olnud Imre arvamus mitte hüdrotrafo ehk hüdromuhv, vaid kasti aju milles arvatavasti kas mingi vedru või kuul on ära väsinud, või kadunud, kuid see tähendab kasti karteri maha võttu ja ajuplokki eemaldust ning selle näitamist mõnele asjaga hästi kursis olevale inmesele.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#19
Sellise diagnoosiga olen ma ka juba nõus Smile

Millegipärast ma arvan, et kastis on midagi juhtunud ja tahm, puru AL tükid vms on hüdroajus mingi kolvi kinni blokeerinud. Aga enne kui see lego laiali võetakse mõtleksin 3 korda kelle kätte see antakse, sest ...
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...5#pid29355
Vasta
#20
palun vabandus et ennist valesti väljendusin - hüdrotrahvo lihtsalt lipsas lausesseIcon_smile ,ärge pikka viha pidageUnibrow  igatahes on nüüd seis sealmaal kus enne näppima asumist - käigud libistavad veits kiirendamisel ülesse vahetades , veits - see tähendab PALJU vähem kui vahepeal oli ,  libistamine vähenes modulaatorit ( kui nüüd ikka õiget sõna kasutan ) peale keerates, paraku jõudis reguleerkruvi põhja enne kui libistamine täielikult lõppes  ( kruvi oli põhjas ka enne näppima asumist, oli seal peale kasti remonti kogu aja olnud ), miks ta põhjas on, ei osanud ka vabariigi helgemad pead öelda.
Seega: kast õlut kõrvale ja kasti aju põrandale laialiIcon_biggrin
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 596 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,575 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 624 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,751 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,148 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 730 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,864 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,757 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,296 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne