Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Küsimus Mb vedrude ja amortide hinna kohta
#1
Question 
Tere kõigile!

Mul mure, oman Mb 124 93 aasta mudelit ja tagumised vedrud ja vist ka amordid on läbi.Taha enam kolme inimest ei saa üldse lasta istuma rääkimata veel asjade panemisest pagassi, sest siis vajub tagumine ots vastu maad.Et äkki kellegil on kogemusi palju võib vedrude ja amortide vahetamine (tagumiste) maksma minna?:help:
Vasta
#2
Paar tonni.
Kallimalt saab muidugi alati.
Vasta
#3
Kas on tavaline voi nivoo? On seda üldse uuematel?

Auto mudel oleks ka abx siinsetele teadjamatele...

Tavalised vist alla tonni vedrud ja üle selle amordid = Jansa pakutud paar tonni.

Nivoo teine teema, kordades kallim, kuid reeglina osadena remonditav.
Vasta
#4
Mis see nivoo üldse tähendab, sorry ei teaRolleyes
Muidu mudeli kohta momendil ei oska nagu täpsemini öelda, et 124 E 2,0 ja diisel.
Vasta
#5
Universaalidel oli nagu süsteem, mis aitas taguotsa üleval hoida ja kui see ei tööta siis ongi pepu vasta maad.
Vasta
#6
Kas peaksin kuskile töökotta minema ja laskma vaadata mis süsteem seal on siis ja kui selle ära kontrollivad läheb juba nagunii midagi maksma:thumbdown:Ise ei saaks kuidagi kontrollida?
Ja ega Mercedes-Benz teenindusse nagu üldse ei tahaks minna, seal koorivad täitsa rahast lagedaks:bigsmile: Äkki keegi teaks soovitada kus oleks norm koht kus natuke odavam?
Vasta
#7
ostsin just 320CE Sportline'le vedruringi - 5000EEK. B-osad on ka aga see on hoopis teine teema... samas kui auto pole "eriline" siis ei tasu sellise asja peale raisata ja tasuks võtta korralik b-osa. muidu on see kõva teadus mersudel, iga lisa loeb jne. st et suht täpseks timmitud värk. b-osad võtavad pool elamust ära. aga kui vedrud läbi on siis niikuinii vahet ei tee.

orig. amortide ostmine on lollus
KONI Sport 3-astmeliselr reguleeritav on minu autole 1300eek/tk tagumised, esimesed 2-3k vahel.
Seega amortidest Bilstein, Sachs, KONI.
...
Vasta
#8
Lase ülevaadata, kas nivood või tavalised, siis saad edasi kalkuleerida,ka sedaanidel on taga nivood.
Vasta
#9
Kus muidu need poed asuvad kus saab vedrusid ja amorte (ise Tallinnas elan) pole üldse kursis ise värgiga.
PS.Ja tänud vastuste eestConfusedmile:
Vasta
#10
Taavi Kirjutas:Kus muidu need poed asuvad kus saab vedrusid ja amorte (ise Tallinnas elan) pole üldse kursis ise värgiga.
PS.Ja tänud vastuste eestConfusedmile:

kadaka tee 74a astu läbi ehk saame kohe vaadata et mis amordid ja mida vaja ning palju maxab samas saame töö ehk ka kirja panna
helista hommikul alates Imre nimelisele tegelasele 5024722
Vasta
#11
tagumine gaasikas 990kr tk kui ei ole nivooga ja standartvedrustus.
tootjaks sachs!
pole midagi ühist mb service imrega-va nimi!!
Vasta
#12
Minul oleks selline küsimus, et millised oleksid jäigad aga kõrged tagavedrud 124-le?? Minu teada on olemas 124 caravane ka ilma nivoosüsteemita tagavedrustusega, arvasin et need peaks jäigemad olema ning sobiksid sedaanile alla lükata, et hoiaks tagumiku ka koormusega enam vähem tasapinnas. Caravani nivoovedrusüsteemi vedru on teadupoolest selleks liiga pehmekene. Lihtsalt vaja oleks teada kuna ei viitsi huupi ära vahetada ning sama tulemust saada mis originaal sedaani vedrudega. On keegi targem selles vallas?
setud sõitsid seciga
Vasta
#13
ralak Kirjutas:Minul oleks selline küsimus, et millised oleksid jäigad aga kõrged tagavedrud 124-le?? Minu teada on olemas 124 caravane ka ilma nivoosüsteemita tagavedrustusega, arvasin et need peaks jäigemad olema ning sobiksid sedaanile alla lükata, et hoiaks tagumiku ka koormusega enam vähem tasapinnas. Caravani nivoovedrusüsteemi vedru on teadupoolest selleks liiga pehmekene. Lihtsalt vaja oleks teada kuna ei viitsi huupi ära vahetada ning sama tulemust saada mis originaal sedaani vedrudega. On keegi targem selles vallas?

Hmmm,mina olen kuulnud,et KÕIKIDEL w124 TE mudelitel taga nivooamordid,vähemalt tehase konditsioonis.

Targemad,kus peitub tõde?Confusedhocked:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#14
Gre Kirjutas:
ralak Kirjutas:Minu teada on olemas 124 caravane ka ilma nivoosüsteemita tagavedrustusega

Ei ole

selge, kunagi keegi külapeal rääkis ja sellepärast pakkusingi Confusedmash:
tuleb vist ikka uued originaalid panna ning mingeid patju alla aretada
setud sõitsid seciga
Vasta
#15
Kui on nivookad ja raha napib siis võib ka tavalised amordid panna lihtsalt tuleb natuke ümberehitust harrastada. Aga Mercedes-Benz puhul ei oska öelda kuda see käib. Pole veel juhust olnud.
Vasta
#16
Kui on nivookad ja raha napib siis võib ka tavalised amordid panna lihtsalt tuleb natuke ümberehitust harrastada. Aga Mercedes-Benz puhul ei oska öelda kuda see käib. Pole veel juhust olnud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Küsimus Mercedes-Benz elektrimootorite kohta Forsteriana 1 900 02-09-2021, 06:50 PM
Viimane postitus: Randar
  Comand APS NTG2 küsimus ilves1 0 758 29-01-2021, 11:10 PM
Viimane postitus: ilves1
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,733 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.
  Küsimus W124 sportline roolikarbi kohta audiophile 4 4,772 06-10-2017, 11:23 AM
Viimane postitus: audiophile
  W124 vedrude sobivus JorgenP 10 7,881 13-02-2017, 10:17 PM
Viimane postitus: MbLammutus
  EGR küsimus! offfl1ne 1 3,024 12-09-2014, 10:50 AM
Viimane postitus: Laur
  MB e230 90 a. käigukasti küsimus! Mercedeze230 5 6,232 30-06-2014, 12:15 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Isereguleeruvate amortide vahetus W210 Nopser 4 3,878 01-11-2013, 04:51 PM
Viimane postitus: Nopser
  Küsimus OM617 kohta lal 10 9,184 15-10-2013, 11:18 AM
Viimane postitus: v6sa
  W123 istmete küsimus urbaan 4 5,063 28-08-2013, 05:21 PM
Viimane postitus: urbaan



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne