Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
0
Tervist
Kui vahetada W210 kerel isereguleeruvaid taguamorte, kas siis oleks vaja õlisüsteemist õhku välja saada või mõnda muud spetsiifilist protseduuri läbi viima? Või siis amort alt, uus asemele, voolikud külge ja toimib?
Loodan, et kellelgi on koegemusi.
Edu!
Reimo
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Nivooamortide puhul väljub õhk ise õli paaki.
Kui amorte vahetada, oleks mõistlik süsteemi ka pesta õliga läbi.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
0
Okei, tänud info eest. Uurin selle läbipesemise kohta.
Millest küsimus tekkis oli see, et üks amortidest lekkis kõvasti. Seejärel sai antud amort lammari amordi vastu vahetatud, aga masina tagaosa jääb aukudest läbi sõites pikalt hüppama. Lootsin, et äkki on mingi pisidetail, mis jäi tegemata ja nüüd ei tööta amordid õigesti. Aga paistab, et tuleb siiski tutikad amordid leida.
Postitused: 9
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
0
Selge, tänud.
Järgmine nädal proovin läbi pesta, vaatan selle filtri ka üle, mis õlipaagis vooliku küljes ja pumpan amorte.
Reimo