Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 2.6, 89, w201 - tnz
#41
Nii rahuliku sõidustiiliga, et olemasolevate piduritega pole probleemi tekkinud oleks need nelja kolviga pidurisadulad liialdus. Teiseks ei pruugi nendega see velg enam sobida. 34et oli vist miinimum mis nende 300mm suurte piduritega alla läks, muidugi see sõltub velje sisekujust ka. Lisaks peaks siis vahetama ka piduri peasilindri.
Proovida võiks neid 278mm ühe kolviga sadulaga, leiduma peaks enamuse w124-de alt.
Vasta
#42
mul olid 124'l need brembo 4kolviga, 16'' monoblockid ET35 läxid alla ülinapilt, suportist 1-2mm eemal aint.
Vasta
#43
marek Kirjutas:krt ma ei saa aru mis selle auto välimuse nii heaks teeb... Smile peale velgede ja võre nagu kõik orig ju...

Ma arvan, et see teebki selle auto välimuse heaks, et peale velgede ja võre on kõik originaal. Ning must ja sileda plekiga "karbikas" kutsikas ongi mu meelest alati liiga hea et tõsi olla. Oleks veel veljed ja võre ka originaal ... Eusa_silenced Eusa_whistle

Tegelikult kuulub minu suurim respekt just sellistele kodanikele, kes suudavad oma hobiautoga igapäevaselt (k.a. talvel) liigelda ning hoida teda sealjuures veel niisuguses korras, et autot on hea vaadata.
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#44
Tänaseks veljed all. Sai käidud ka mõlgieemalduses, kus eemaldati pea kõik parkla ja kapoti mõlgid - auto ilus ja sile jälle. Siinkohal julgen soovitada: http://www.molk.ee/
Vasta
#45
[Pilt: Mercedes-Benz.jpg]

Auto on tolmune ja rokane, aga vahetatud said tagumised kettad +värvisin tolmukatted ja suppordid matt mustaks. Oranžid suunad panin ka tagasi.
Vasta
#46
kuda linnas selliste ratastega sõita on? vedurijuhi tunnet pole? Smile
Vasta
#47
marek Kirjutas:kuda linnas selliste ratastega sõita on? vedurijuhi tunnet pole? Smile

Ega ta just eriti lihtne ei ole, seda just Mustamäel ja Õismäel, aga igapäevane teekond kulgeb mul Nõmmel ja kesklinnas, kus teekate on üsnagi sile ja ebameeldivaid kohti oskan seal vältida. Ette jäid siiski 45 profiiliga rehvid, vahetasin ära esimesed amordipadjad ja läbilöögi buffrid, mille tõttu koopas käib ainult väga "ekstreemsetes" oludes
Vasta
#48
tnz Kirjutas:Ega ta just eriti lihtne ei ole, seda just Mustamäel ja Õismäel,
nojah, ilu nõuab ohvreid! Smile
Vasta
#49
Olen seda autot vahel oma kodumaja ees näinud. Ilus asi on. Mul on hea meel, et oranžid suunatuled on uuesti põlu alt välja tulnud ja mitmed autost lugu pidavad kodanikud adopteerivad neid tagasi. Kvaliteetne ja hea disainiga 80-te Saksa auto on kõige väärtuslikum just "omas mahlas". Mida vanemaks saab, seda rohkem originaalsus maksab.

Ise arvan, et see auto läheks ikka päris särama, kui see tume velg asendada hõbedase originaal "väikeste aukudega" "15 tollisega. Lihtsalt maru korralikud peavad need veljed olema. Sest nad on ühteaegu piisavalt soliidsed ja ka sportlikud. Uuena kõlbasid nad ühtemoodi nii luksuslikule 2,6 liitrisele kui ka sportlikule 2,5-16 mudelile. Sõidumugavus tuleks veel kauba peale.
[Pilt: !!pf+WowBG0~%24(KGrHgoH-DMEjlLltmFiBJtoozQqbg~~_19.jpg]
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#50
Täiesti nõus, et originaal on ilus, aga hetkel tahaks autot natuke omanäolisemaks muuta. Kõik originaal jupid, mille ma küljest olen ära võtnud, on riiulis olemas ning kui tuleb tahtmine originaal tagasi saada, siis on see ainult võtmise vaev. Uute velgede valimisel arvestasin täiesti Evo I velgedega (16" 8"), mille stiil on sama nagu ülaltoodud pildil, aga sisemine "neegrikompleks" sai võitu Eusa_whistle

Üks pilt ka auto24 müügikuulutusest:
[Pilt: 25sadt3.jpg]
Vasta
#51
Vahepeal sai auto kallal aega veedetud, tehtud said järgmised asjad:

  1. Roolivardad uued + sillastend
  2. Esimesed ja tagumised kettad + klotsid
  3. Käigkangikuliss (enne oli 4. kasti oma ja oli täiesti läbi) + hoovastikupuksid + hoovastikukorrigeerimine
  4. Mootori õlitasemeandur (enne lekkis ja streikis)
  5. Laeplafoon (hajuti oli peetis ja ei lasknud lahtiste ustega lampi kustutada)
  6. Sisu võtsin välja ja tegin märgpesu
  7. Lammarist leidsin Fischer C-boxi kahe istme vahele
Vasta
#52
Sõbraga sai veits pilte tehtud, jagan siia ka:

[Pilt: masin2.jpg]
[Pilt: masin.jpg]
[Pilt: masin3.jpg]
[Pilt: masin4.jpg]
Vasta
#53
väga kena auto. endal ka just ostetud 190e 2.0. kavatsen ka keret teha
Vasta
#54
Väga kena!!!
Vasta
#55
Reeglina mulle musta värvi veljed ei meeldi, aga see on tõesti väga ilus. Twelve points!
Vasta
#56
Väheke uuendusi:

Tänaseks on auto talvekonditsioonis, all on 185/65/r15 plekid kilpidega, auto jälle pehme ja hea Smile
Õnnestus leida ka nahksisu: 4x uksepolstrid, 4x peatoed, 2x käetoed ja loomulikult istmed. Sisu üsna heas korras arvestades, et tegemist on 23 aastat vana nahaga. Viimased nädalad olen seda puhastanud Colourlock toodetega (Smartservice kaudu), tulemused on kohati hämmastavad:
Hetkel on alles üks iste valmis, sisse plaanin alles kevadel panna.
[Pilt: th_22553_IMG_7031_122_887lo.JPG][Pilt: th_22558_IMG_7027_122_67lo.JPG][Pilt: th_22560_IMG_7033_122_482lo.JPG]

Saabudes oli selline see iste
Vasta
#57
Vahepeal sai mootor tähelepanu. Viimasel ajal vibras kergelt vabakäigul, midagi hullu ei olnud, aga tõsiselt käis pinda. Samuti oli suurenenud küttekulu.

Sellega seoses sai diagnost tehtud, mille tulemuseks oli vigane lambdaandur ja pihustite kummitihendid, mis olid kivikõvad ja lasid õhku läbi.

Kokku läksid vahetusse järgmised jupid:
Kood:
Lambdaandur (uus Boschi orginaal)
Pihusti tihendid (lisaks sellele pesti pihustid pingis üle)
Klapisääretihendid
Ventilaatoririhm
Klapikambrikaane tihend
Süüteküünlad "Beru"

Pärast vahetust: vibratsioon on kadunud, hääl on vaikne, lisaks on küttekulu jälle korras.
Vasta
#58
Lisandusid originaal istmesoojendused (nupud, releed ja kaablistik).
Vasta
#59
Väheke uuendusi:

Uue värvi said selga: tagumine parem poritiiva äär, esimene parem poritiib, esistange. Signaalid olid ka kole roostes ja inetud, need sai mustaks värvitud.
Tegevuse käigus tuli stangele uus vöö, uus grilliraam, uus kapotiornament.
Nahksisu ootab sisse panemist.

[Pilt: markn.th.jpg][Pilt: 32038460.th.jpg][Pilt: 19246003.th.jpg][Pilt: 50799721.th.jpg]
Vasta
#60
Väga kena 190.Nod

Ma kaa proovin nüüd hakata oma punase putukaga tasapisi tegelema. Uus värv, uued pidurid, uued puksid, uus käigu kast, sisu ravikuur jne.
Tööd rohkem kui rubla eest. Võtan su omast eeskuju.

ThumbsupKeep up the good work
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,659 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 1,375 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  W201 hinnad MMBrogan 4 890 03-02-2023, 08:26 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,785 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB W201 190D '87 - maxim1655 maxim1655 19 8,656 25-01-2021, 11:47 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,402 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB 190, w201 x mitu -Oldschool Oldschool 101 116,213 06-09-2019, 12:58 PM
Viimane postitus: Oldschool
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 58 56,563 04-08-2019, 10:48 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 30,554 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,408 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 21 külali(st)ne