18-06-2008, 10:56 PM
massu Kirjutas:Velja oleks võinud toll suurema leida.
Veljed olid garaažis olemas, patt oleks olnud uusi osta
Aga eks järgmiseks aastaks vaatab miskit lahedamat.
MB 190E 2.6, 89, w201 - tnz
|
18-06-2008, 10:56 PM
massu Kirjutas:Velja oleks võinud toll suurema leida. Veljed olid garaažis olemas, patt oleks olnud uusi osta Aga eks järgmiseks aastaks vaatab miskit lahedamat.
18-06-2008, 11:24 PM
Otsi sinna alla Lorinser täispoleeritud veljed. Nati sarnased amg monoblockidega. Siga hea look jääb
26-06-2008, 07:30 PM
07-07-2008, 12:28 AM
Kuna oli jälle igav, siis sai auto ümber tuur tehtud.
Kojamehe värvisin matt mustaks, sest eelmine oli pehmelt öeldes porno (hallikas kulunud ja mingi must latakas ka peal), samuti eemaldasin pagassilt lada pagasniku heli, nimelt kinni lüües oli kerge metalli kõlakas. Muidu rahul, aga naabrid vaatavad juba kahtlaselt, et pidevalt auto kallal midagi teen :demond:
28-09-2008, 08:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2008, 08:58 PM ja muutjaks oli tnz.)
Natuke updatei jälle:
Veljed ostsin, 17x8 215/45 rehviga, lähevad üle värvimisele. Käikarile lammarist uue nupu. http://img124.imagevenue.com/img.php?ima..._885lo.jpg http://img216.imagevenue.com/img.php?ima..._406lo.jpg http://img245.imagevenue.com/img.php?ima..._247lo.JPG
28-09-2008, 10:09 PM
Täitsa sobib see velg, mulle meeldib. Rehv liiga madal, tühi rattakoobas haigutab vastu. Kõrgema rehviga oleks meie teedel parem sõita ka.
28-09-2008, 10:40 PM
Velje kohapealt üllatas ennastki, üldiselt ei salli ma kuidagi kodarvelgi vana Mercedes all, aga nendel pole nagu vigagi. Rehvi mõõdus pole ma veel kindel, kuna antud veljed plaanin alles järgmine hooaeg alla panna. Plaanis oleks pidurid ka esinduslikuks teha, kuna nad niivõrd silma nüüd hakkavad (ei värvi punaseks )
07-01-2009, 04:13 PM
Natuke siis uuendust jälle:
Veljekapslid sai soetatud, otseselt kapslid pole pigem kleebised (SLK kapotiembleem?), mis lähevad velje enda korkide peale. Välja näevad need sellised: Velgede eeltöö tehtud ja ootavad värvikihti.
07-01-2009, 07:41 PM
tnz Kirjutas:Natuke siis uuendust jälle:Kas need on alumiiniumkleepsud? Endal samad alumiiniumist ja neid pole kuskil müügis näinud.
07-01-2009, 09:27 PM
taivo112 Kirjutas:Kas need on alumiiniumkleepsud? Endal samad alumiiniumist ja neid pole kuskil müügis näinud. Otseselt nad alumiiniumist pole, võib olla on mingit fooliumi-laadset materjali sees kasutatud, aga kindel pole. Läigivad küll hästi ja tugevad tunduvad ka olema. Tootekood on (A 901 810 00 18). Silberist sai ostetud.
21-03-2009, 05:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2009, 05:41 PM ja muutjaks oli tnz.)
21-03-2009, 06:14 PM
Kas offsett tiba väike pole - ma mõtlen, et korralikust lohust/august läbi pannes moondub vist lisaks veljele ka veel tiiva koobas?
21-03-2009, 06:16 PM
Pildil on 45-se profiiliga, lähipäevil peaks 40-se saama, siis peaks koobas korras olema, sest hetkel käib ainult stange nurk pihta.
21-03-2009, 07:23 PM
Hkhm. Hr. R129 pidas silmas velje välja/sisse ulatuvust. Ehk siis offset on velgedel liiga väike ning seega jääb velg liiga välja.
Ma kipun ka arvama, et veljed liiga laiad ning suurema offset'iga velg kuid sama lai hakkab seest kuhugi vastu hõõruma Iseenesest väga bro! kutsa.
22-03-2009, 12:55 PM
Pidurid torkavad kuidagi silma. Kas 2,6 ees ventileeritav piduriketas ei käi?
22-03-2009, 01:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2009, 02:03 PM ja muutjaks oli tnz.)
python Kirjutas:Pidurid torkavad kuidagi silma. Kas 2,6 ees ventileeritav piduriketas ei käi? Käib, aga minu masin pole tehasest 2.6, eelmine omanik tõi selle saksast kottis 2.0 mootori ja ühe doonor 260E-ga ning tõstis Eestis mootori ümber. Pidurid on täiesti plaanis vahetada lähitulevikus ventileeritavate vastu, seda oli ka ostes teada, aga kuna probleeme nendega veel olnud pole, siis nii nende vahetamine veninud ka on. Auto saigi nn. projektiks ostetud, sest eelmine omanik polnud vaevunud isegi 2.6 vedrusid panema, samuti olid sel mitmed muud puudused, mida ma nüüd olen üritan ja üritan korda ajada. Täiesti minu viga, et olen unustanud seda mainida. Renkju Kirjutas:Hkhm. Hr. R129 pidas silmas velje välja/sisse ulatuvust. Ehk siis offset on velgedel liiga väike ning seega jääb velg liiga välja. Jah, sain aru, offset on nendel 35 ning hõõrub ka samuti eest, kuid selle probleemi üritangi väiksema profiiliga rehviga lahendada, sest ta käib ainult ühe koha pealt vastu. Täpselt samamoodi käisid eest vastu 195/65/r15. Tagumiste probleeme hetkel pole.
22-03-2009, 02:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2009, 02:11 PM ja muutjaks oli python.)
Kui juba vahetad siis oleks mõistlikum kohe mõne suurema mudeli tugevamaid pidureid kasutada.
Need w201 mudelid mis tehase poolt suuremat velge(16 ja 17 tolli) kasutavad on r129 kääntelje ja rummuga.
22-03-2009, 03:38 PM
tnz Kirjutas:Renkju Kirjutas:Hkhm. Hr. R129 pidas silmas velje välja/sisse ulatuvust. Ehk siis offset on velgedel liiga väike ning seega jääb velg liiga välja. Selge Kuid siiski ma mõistan, et veljed on ilusad ja meeldivad väga, aga kas siiski on hea variant rehvi kõrgusega asja parandada? Pigem leida vast väheke kitsam ja sobiva offsetiga velg, on endal kergem ja ka autol!?
22-03-2009, 03:56 PM
Auto on krt väga kena - tõesti üks siledamaid mida minu silm näinud. OK tõesti ma pole paljusid kutsikaid ka muidugi vaadanud
Aga nii kitsad rehvid nagu sul ja 40 profiil - sa mees jääd velgedest ilma on minu ennustus kahjuks Ja piduritega peaksid ka muidugi midagi ette võtma - need CD plaadid häirivad minusuguse silma praegu. R129 kettad ei ole ka muidugi teab mis jurakad (vanad 300 mm ees ja uuemad 320 mm). 300 mm koos supportitega ei ole ka ebays väga kallid. Need 320 mm on sõltuvalt aastast juba BREMBO toodang ning neid niipalju enam ei liigu - rääkimata hinnast.
22-03-2009, 05:03 PM
w124 300-24 või 4M pidurid peaks ka päris suured olema (4 kolviga)... neid peaks vabalt saada olema.
krt ma ei saa aru mis selle auto välimuse nii heaks teeb... peale velgede ja võre nagu kõik orig ju... |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|