Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w126 2.8 sureb välja.
#1
82 aasta automaat 280SE w126 hoiab sooja mootoriga pöördeid jube madalal (D ja P mõlemad 490 ja alla veel) ning sureb siis välja.

Hiljuti vahetatud küünlad ja õli. Õhulugejat on reguleeritud vms 1 kuu tagasi.
Hull toore hais käib ka üle pea.
Kiirendades puterdab. Bensupumba hääl on ka suht vali. Sügisel küll öeldi et see on ok.
Vasta
#2
Pihustid ei või umbes olla?
Vasta
#3
Juhtrõhuregulaator on suurima tõenäosusega Su kurjajuur
Vasta
#4
Rolz Kirjutas:Juhtrõhuregulaator on suurima tõenäosusega Su kurjajuur

Kus see asub? On see mingi asi, mida saab ise paremaks sättida? Kui uus osta, palju maksab?
Vasta
#5
urraa Kirjutas:
Rolz Kirjutas:Juhtrõhuregulaator on suurima tõenäosusega Su kurjajuur

Kus see asub? On see mingi asi, mida saab ise paremaks sättida? Kui uus osta, palju maksab?

Ma ise pakun julgelt et see on see käigukasti lüliti-andur. sest täpselt sama asja elasin mina üle ja selle vahetamine parendas vea.... ma arvan et sul sama viga
Vasta
#6
Hmm kas vaakum voolikutes ei või asi olla?tean et ühel isendil oli selline jama olnud, et hoidis pöördeid madalal ja suri ära, see võib olla jube mikroauk ja ongi pees........

Võin väga vabalt eksida.....pead ei anna
Vasta
#7
sellel mootoril pole õhukoguse lugejat - tegelt see junn on tavaline solenoid õhuklapp.

Õhukoguse lugeja on uuematel autodel õhufiltri ja sisselaske vahel, mis mõõdab siseneva õhu kogust, isegi temperatuuri. Sinu junn aga annab õhku peale tühikäigul töötades, kuna K-Jetronic on nõnda ehitatud, et tühikäigul mujalt õhku ei saa. Kui see solenoidklapp tiba väsinud on, või sul annab ka seda kruviga kruttida, siis tõenäoliselt ei saa ta piisavalt õhku peale ja ei toimi.
Vasta
#8
Indrek Kirjutas:sellel mootoril pole õhukoguse lugejat - tegelt see junn on tavaline solenoid õhuklapp.

Õhukoguse lugeja on uuematel autodel õhufiltri ja sisselaske vahel, mis mõõdab siseneva õhu kogust, isegi temperatuuri. Sinu junn aga annab õhku peale tühikäigul töötades, kuna K-Jetronic on nõnda ehitatud, et tühikäigul mujalt õhku ei saa. Kui see solenoidklapp tiba väsinud on, või sul annab ka seda kruviga kruttida, siis tõenäoliselt ei saa ta piisavalt õhku peale ja ei toimi.

Kruviga on krutitud ning nüüd on korras. Pöörded 750 peal soojalt nagu peab.

Kiirendades puterdab endiselt. Küünlad on äsja vahetatud ent ilmselt on süüdi ka küünlajuhtmed, mida pole vähemalt 9 aastat vahetatud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 411 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 590 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,569 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 620 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,717 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,140 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 723 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,854 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mb w140 s300 sureb välja pikkvint 10 6,806 09-02-2019, 06:55 PM
Viimane postitus: pikkvint
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,751 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne