Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaubalift vol 2, ehk minu E220 CDI T Avantgarde -99
#1
Niisiis, vaatamata sellele, et smart hakkas meeldima ja käisin ka üsna mitut vaatamas, pidasin nõu omanikega ja jäi kõlama, et talvel ikka väga sellega sõita ei saa.

Leidsin hoopis teistsuguse auto (ja mis seal salata, pikalt olen nendel silma peal juba hoidnud ka, sobivat polnud siiani võtta).

Aga autost siis ka:

Mercedes-Benz E 220 CDI T Avantgarde -99

Must, tekstiilsisuga, kruisi, automaadi, kliima, klaasist katuseluugi, xenontulede jne vidinatega. Toimetab hästi, käigukast on minu sõidustiili juba ka suutnud selgeks õppida, vaatamata sellele, et sõidetud alles miski 90 km. 220CDI on väga sitke. Vito(de)ga ju sõitnud juba sadu tuhandeid kilomeetreid selle mootoriga, aga automaadiga ja sõiduauto peal on minek hoopis midagi muud. Minu jaoks on täitsa paras ja kõik omadused paigas. Nüüd loodame ainult muretuid kilomeetreid.

Väikesed asjad muidugi vajavad kohendamist ka, nimelt udukad ja parktronic. 1 udukas on katki ja teine niisama lahti. Parctronicu viskab välja, kui sisse lülitan, siis näitab ainult punast. Mida soovitate ette võtta sellega?

Pilti ka, õhtupoole peaks oma tehtuid ka tulema.

   
#2
Ohoh, hakkasidki punnumeheks!
Iseenesest ma pole suurem asi punnu kaubalifti fänn, kuid see auto oma värvi ja velgedega täitsa bueno.:cool_rsvd: Oli vist just alles auto 24 ka müügis, jäi seal ka silma.
#3
Jah, sai vist mõne tunni olla müügis...
#4
väga puhas ja korralik punn
parktronicuga on alati jama et mingi andur katki
vahetad ja kõik saab korda
udukad maksavad 1000eeki tk autotrade.ee ise ostsin ammu seal ja väga rahul kuid ebays see odavam

õnnitlused
#5
Palju õnne ostu puhul ja muretuid kilomeetreid!
#6
Tegidki ära...

Mis seal ikka, järgmine ost peaks olema siis COM-pordiga läpakas ja diagnostikaprogramm. Ega sel autol muid muresid pole, kui tuleb õigesti sulgeda, et uuestikäivitamisel sinist ei näeksBadgrin

Need on vist juba korraliku värviga? Mitte veeslahustuvaga üle pintseldatudIcon_neutral

Egas midagi, muretuid kilomeetreid. Must auto musta sisuga, mmmm, kui soe...päikese käes.

Huvitav on see, et 210 universaali küljejoones on see miski, mis mind võlub 123 puhul. 124 ja päris uutel on see nagu kaduma läinud...Retard
#7
Rullnokad ütleksid selliste velgedega lifti kohta "ylik6vvvv" Icon_biggrin
Loodan, et sa mõnel hommikul ei avasta oma autot telliste peal olevat Icon_cool

Muidu paistab igati ilus universaal olevat, kuid ikkagi oleks võinud E420T olla Icon_twisted
Muretuid kilomeetreid !
#8
To v6sa: see auto on igasuguste värvidega korduvalt üle pintseldatud... aga mustal autol musta sisuga pole häda midagi. Esiteks on tekstiilsisu ja teiseks suudab päris kiirelt toa normaaltemperatuurile viia. Ja küljejoon, jaa mulle ka meeldib. Väga õnnestunud tervik, kuigi nii mõnelegi ei meeldi 210 universaalina.

To Uku: rullnokad võivad öelda, mida tahavad, aga tõsiasi on see, et kui alguses mulle need veljed ei meeldinud, siis nüüd hakkavad järjest rohkem meeldima iga päev. Aga mis E 420 T -sse puutub, siis... 6,8L - 100km räägib antud hetkel enda eest. Ja jalgu pole veel jäänud ning tuba ka pidevalt külmendatud.
#9
Kalev Kirjutas:To v6sa: see auto on igasuguste värvidega korduvalt üle pintseldatud... aga mustal autol musta sisuga pole häda midagi. Esiteks on tekstiilsisu ja teiseks suudab päris kiirelt toa normaaltemperatuurile viia. Ja küljejoon, jaa mulle ka meeldib. Väga õnnestunud tervik, kuigi nii mõnelegi ei meeldi 210 universaalina.

To Uku: rullnokad võivad öelda, mida tahavad, aga tõsiasi on see, et kui alguses mulle need veljed ei meeldinud, siis nüüd hakkavad järjest rohkem meeldima iga päev. Aga mis E 420 T -sse puutub, siis... 6,8L - 100km räägib antud hetkel enda eest. Ja jalgu pole veel jäänud ning tuba ka pidevalt külmendatud.

Ökonoomne on ta raudselt, ma niisama tögasin Icon_smile
Päris sünge näeb tegelikult välja nende velgedega, tahaks veelgi pilte näha Wink
#10
Pilte saab, kui teen (A). Auto isegi puhas täitsa, aga jah, pole pilte lihtsalt teinud.
#11
...jama.....Smile)))
#12
Nähtud !

Kell 11:30 Tõnismäe ristmikul Nod

Täitsa kena, eraldus ilusti ülejäänud hallist massist.

Või on see minu viga, et ei suuda mersudest mööda vaadata Icon_biggrin

ps. pilte võiks ikka teemas olla Eusa_dance
#13
Jaa, nüüd on juba mõned pildid isegi tehtud, kui veel juhtme leiaks votoka ja kompuutri vahele, siis saaks näidata ka.

Aga toimetanud on siiani väga hästi. Võtme peaks tellima ainult ühe juurde igaks juhuks...
#14
Ei saa mitte vaiki olla, et sai nädalavahetusel seda liikurit proovitud.

Täitsa muhe oli. Kuigi teisel sõidutunnil hakkas sisu kuidagi ahistama... Aga see minu kiiks. Nagu ka järgnevad kommentaaridEusa_snooty

2,2 CDI on mõnusalt ergas. Liigutab seda kolakat täitsa hästi liiklusega ühes rütmis. Aga... väikese mootori häda: alguses on elu lill, kuid pedaali sügavamale surudes midagi enam juurde ei tule. Algus on paljulubav, aga siis saab jaks otsa...
Teisest küljest on mõnusalt ökonoomne. Meie suutsime sealt läbi pumbata 6,9 l/100 km. Ja uskuge, me kasutasime seda autot ikka sihtotstarbeliselt, püsides liikluse rütmis. Autot paremini tundma õppides ja vähem kohapeal soojendades pole ilmselt pooleliitrine sääst võimatu. Ja see kolakas kaalub 1700 kilo!Icon_eek

Muidu on punn lahe. Sõites on tunda seda "miskit", mis on 123-s, kuid puudub 124-s. Ei oska seda sõnastada, kuid vahe on tuntav.

Väga hakkas huvitama, kas jäik vedrustus on ainult Avantgarde varustuse mure või on kõik punnid sihukesed? Päris sportkaarik just polnud, kuid teekonarused olid natuke liiga hästi tunda. Nojah, eks ma harjunud neid ka SELli tagaistmel tunnetama...

Istmed on täitsa muhedad. Pole küll enam need vedrudiivanid, kuid japsitaburetid kah veel mitte. Ja soojendus...mmm....

Tagaistme käetugi on üks äraarvamata mugav asi. Ilma selleta on kuidagi orb olla.

Kokkuvõtteks täitsa pandav liikurEusa_whistle
#15
Mul oli elegance sedaan, mis 17" ratastega muutus ka puuvankriks. Nelja vedrustus on mõnusam, tundub minule.
#16
Kusjuures see konkreetne auto on suviste 225/45R17 ratastega ka täitsa sõidetav (loe: sama kõva/pehme, kui praegu). Minule meeldib see jäikus, kuigi jah, 124 vedrustus on võibolla tõesti veidi isegi parem ja mugavam. Liiga pehme jälle ka ei meeldi.

Mis puutub 220CDI-sse, siis jahh, täitsa paras mootor on, Eesti oludesse vähemalt küll. Mina ei ole veel hädasse jäänud, et mööda ei jõua vms. A no, samas, igapäevaselt liigutab 235kW mootor 17800kg, on küll 10 erinevat ülekannet, aga sel autol 90kW kõigest 1700kg jaoks, niiet vahe on olemas ja jõuab küll mööda punnuga, hoopis paremini kui bussiga...

Siiski on minu meelest punnust päris edukalt välja polsterdatud see, mis 124-s veel säilinud, ehk vahetu sõidutunnetus. Variant B, et punnul see olemas, suurema mootori jaoks kõik projekteeritud lihtsalt.
#17
nägin seda autot täna peterburi mnt-l
väga puhas ja ilus auto, kohe torkab silma
#18
Tänan Eusa_dance
#19
Kirjutaks siia ka jälle veidi.

Kuna ükspäev hakkas rattalaager häält tegema, siis läksin kohe Joonase juurde, ta ütles, et pool tundi ja korras. Nii oligi. Suvepäevade aegu sai ka pidurikonna viga diagnoositud Märteni poolt - see ka korras - köömes, aga sellega "pidu" alles algas.

Kui auto oli tõstukil, siis pani remondimees tähele, et roolilatt tilgub - õli oluliselt ei kadunud, kuid selle peale ütles Imre, et ega universaalil seda väga tähele panegi, kuna nivookad sama õliga ja seega õli rohkem - tase alaneb aeglasemalt. Ohkasin juba sügavalt selle vea peale, kuid kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähemalt - meestel seal vahetusfond tehtud - leppisin uue aja kokku ja sai üsna odavalt ära vahetatud. Samal korral vahetati ka siis veel esimesed kondid, esimesed õõtsapuksid, 1 esimene sharniir ning tagasilla padjad. Minu sõidetud kilomeetrite hulga peale kokku remontinud/hooldanud seda autot 0,35 eek / km, minumeelest pole see palju.

Eriline tänu Joonasele tulede hoolduse eest, kindlasti soovitan kõigile!

Pilte ei julge lubada (A).
#20
Selle autoga on nüüd lood nii, et varsti võib ta plusmerki avariiliste autode oksjonilt leida. Kel tahtmist tegeleda, saab kindlasti hea auto, sest tehniliselt sai ta igati heasse seisu viidud.

RIP hea sõber!


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,311 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 64,123 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,813 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,389 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,083 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 131,901 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  Minu S600 W221 aastast 2006 indrek 13 2,811 06-11-2022, 03:04 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  E220 CDI W207 Lysel 4 3,168 25-05-2021, 02:33 PM
Viimane postitus: Lysel
  MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 andres23 8 7,750 17-01-2019, 11:26 PM
Viimane postitus: andres23
  MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek indrek 30 28,796 09-01-2019, 11:53 AM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne