Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E320 automaat kasti mured mis ei näigi lõppevat.
#1
Stage 1!
Tosool ja kastiõli jooksid kokku, väidetavalt tüüp viga.
Lahendus : vahetati Radiaator, osad torud ja tehti kastipesu.
Lahendus kestis ca. 7 päeva siis ei vahetanud enam sooja õliga käike
(töö teostas Mustakivi auto)

Stage 2!
Masin läks treileripeal märjamaale Kõutsi juurde (Kuna siin foorumis kiidetakse kui ainus koht eestis kuhu üldse viia saab!)
Viga: kuna kast oli kehvasti pestud siis olid leotunud ketaste katted lahti ja läbi oli ka mingi turbiin.
Vahetati kettad ja turbiin käis saksas remondis.
Lahendus kestis ca 8 päeva.

Stage 3!
Jälle läks kast lolliks ning vahest ei vahetanud 4 sisse ja foori tagant ei saanud ka minema kuna iga 2 katse mõtles käiku sisse ca 10-30 sec!
Vead: Kasti õlipumba mingi tihend/laager läbi ja tänu sellele viskas kogu üli kastist välja!
Lahendus: läks uus õlipump kuna millegipärast ei saanud tihendit vahetatud või mis iganes mureks ka oli.
Lahendus kestis 40 km. Märjamaal õhtul autosse istudes tundsin kül kui kohalt liikusin väikest nõksu aga eeldasin, et see juhus! Tallinna äärde jõudes 50 alas ei saanud enam peale esimeselt ristilt liikuma hakkamist ühtegi käiku sisse. Mitte miski peale Parking ei reageerinud!

Stage 4!
Auto uuesti kõutsi juures ja mingil põhjusel oli karsti õlipumba kettal hambad ära lõhkunud.
Kõuts arvas, et äkki on see sama turbiin kehva mida sakslased remontisid.
Turbiini nõue pidavat olema vibreerimisel mingi 0.7 ja peale testimist tuli vällja , et antud turbiinil oli see 0.4 seega 5+!

Lahendus: Siiani teadmatu, Kõutsil ka ideed otsad :S

Keegi siit oskab pakkuda? igasugune idee teretulnud kuna kurvasilmne Mercedes-Benz teeb hetkel oma omanikku ka väga kurvaks!
Vasta
#2
Kunagi jamasin omal ühe mb mootoriga sama moodi.Ja sain löpuks õppetunni.sai remonditud ja heade juppidega .Aga mida rohkem remontisin seda hullemaks läks löpuks oli raha otsas ja auto ei käind.Siis laenasin raha ostsin romulast teise garantiiga mootori ja käib minu teada siiani kui nüüd kere ümbert ära ple kadunud.Vahel lihtsalt on mönel asjal koterman sees .Nii et arvan sul midagi analoogset.uuuri maad kasti vahetuse osas kas on saada ja palju maksab usun et se sind päästab.
Vasta
#3
Uut kasti pakkuti ca. 10k.
Selle kasti remont läks Kõutsi juures maksma 16k. plus veel suured treileri arved :S. Aga kuna kauplus kust ma selle auto ostsin oli nõus ise remondi hüvitama siis lasin enda auto kasti remontida, eeldasin et kui kõik kulunud välja vahetatakse siis peaks ju olema see parem kui kellegi vana millel ka äkki on varsti vaja juppe vahetada. Igatahes praegu on 2 viimast korda lennanud kasti ÕLI PUMP. mis seda 2 korda järjest tuksi on keeranud ei ole veel teada aga kõik head ideed on teretulnud.
Vasta
#4
Õli pumbale pidi haiget tegema kasti vale mootori otsa paigutamine.
Õige: muff kasti otsa, ja siis mõlemad korraga mootori otsa.

Vale: muff mootori külge ja siis kast takka järgi.

Ei pidanud vahel õieti otsa istuma ja sellega pumbale haiget tegema.
Ise olen korra paigaldanud selle esimese ver. järgi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
Esiteks sinu jutut järgi tekib kohe väike kahtlus kasti remontijas. Kui tosool on juba kastis sees käinud siis tuleb KÕIK kettad ära vahetada. Probleem selles, et tosool paistetab nad ülesse - ehk võibolla mitte kohe kui üsna pea.
Ja süsteemi läbipesemine peab TOTAALNE JA TOHUTULT põhjalik olema. Kindluse mõttes oleksin mina käinud peale seda jama Silberis ja lasknud testi teha - "rasedustesti" kus siis teatud keemia jne vahenditega tehakse kindlaks kui palju on õli sees jahutusvedelikku. Ehki kui nii mitu korda juba uus õli sisse saanud, siis seda enam ei usuks.

See, et pump katki - päris hästi ei saanud aru mis seal läks, kuid jah kui hüdrotrahvo pole niiöelda hambumises ja tõesti oma põhja vajuhud, siis kasti korpuse kinni keeramisel surub trahvo õlipumba rattad katki. See trahvo sobitamine sinna kasti põhja peaks asjakohasel mehel lihtsalt käima - keerutad ja pööritad ning loksutad niikaua kui tõesti põhjas on. Remondijuhendites on isegi mõõdud antud kui sügaval mingi kastiga see trahvo istuma peab.
Aga kui on vale trahvo siis ..... Nod
Vasta
#6
Ühinen eelkõnelejatega.Kui tosool on kastis sees siis olen ise soovitanud kas teine kast või totaalne ja korduv läbipesu.Õlipumba hambad on puhas paigaldus praak.
Nüüd soovitan küll panna teine kast.Seda on juba nii palju reanimeeritud ,et kestma ta ei jää ja sinust saab kasti remontijate kuld klient.
Vasta
#7
1) kast sai esimese kaysega kohe peale kokkujooksu 3 psesu korda ja iga kord kasutati uut õli. Kõuts pesi enda juures ja uuesti läbi kuna ikka oli kehva tulemus olnud.
2) kui mõlemad korrad see pumba jama on olnud siis võib õelda, et remondimehel on juba 2 korda ebaõnnestunud kast korralikult alla pista?
Tänan kõiki vastamast =))
Vasta
#8
OT: Aga mis selle jahutusvedeliku ja kasti õli segimineku vastu aitaks?
Eraldi kasti õli jahutus radikas? Või vahetada mingi aja tagant radikat?
On keegi uurinud mis selle radikaga juhtub?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Laur Kirjutas:OT: Aga mis selle jahutusvedeliku ja kasti õli segimineku vastu aitaks?
Eraldi kasti õli jahutus radikas? Või vahetada mingi aja tagant radikat?
On keegi uurinud mis selle radikaga juhtub?

Väidetavalt on kasti ja õli jahutamseks sama radiaator millel anab mingi julla järgi ja siis sealt Radiaatorist mahlad kokku jooksevadgi. Põhjuseks siis kehv radiaator. VÕi  midagi nii eks parandage ega ma ka enam nää väga neid tetaile mäleta.

Oskab keegi õelda palju ühe 98a 4 matiku 5 käigulise kastis neid kettaid on? 5 tk? ja kui pallju need maksta võiks?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  e320 3.2 v6 w211 2002 tagaluugi lukk Merkeles 2 456 09-04-2023, 12:02 PM
Viimane postitus: wolwer
  W211 E320 kütusepaagi leke/uue sobivus Pahh 1 676 18-08-2022, 09:34 AM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,554 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  W211 E320 2007 ei käivitu muda 10 2,376 27-03-2021, 11:42 AM
Viimane postitus: muda
  w211 e320 2005 käivitus probleem qwerty1579 8 5,316 18-02-2021, 09:26 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E320 CDI 2003 150kw Shottyhoster 15 4,886 19-01-2021, 01:27 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E280 CDI 2007 140kw kasti asemele -165kw käigukast DaddyV 2 1,650 21-12-2020, 07:45 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  w124 e320 veakood. --Arx-- 3 2,612 19-05-2020, 08:51 AM
Viimane postitus: v6sa
  mure w124 e320-ga --Arx-- 3 2,849 31-03-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: v6sa
Thumbs Up W210 E320 salongi soendus Rait 11 6,787 25-10-2019, 10:51 AM
Viimane postitus: Tauno320cdi



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne