Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Teema, mida minu mäletamist mööda ka vanas foorumis arutatud.
Küsimus, miks M103-d eriti 3,0 ka 2,6 kohati, mingi (teadmata) läbisõidu juures kräunuma pistavad nagu vanad vene pesumasinad. Mingi lihtne laager või rullik see olla ei saa? Vanas foorumis keegi kasutaja Jaanis kirjutas ülesse rodu asju mis välja sai mootori juures vahetatud ent ei ma enam mäleta mis lahendus probleemi kaotas
Heli võimendumine käib käsikäes mootoripööretega, avatud kapotiga tuuritades võib kõrvalseisana üsna närvi minna.
Jagage mõtteid Pelle, Tõnu_111 jt.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
samas on minu 3,2 ka mingi inin juures.Sai ju seda seal suvel kuulatud .
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
võta rihm maha ja keeruta rullikuid alustuseks.
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
07-12-2008, 02:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2008, 02:11 AM ja muutjaks oli jansa.)
rullikud, geneka laagrid
veepump kolmanda võimalusena
samas- ma olen kahed esimesed vahetanud, undamisest päris lahti polegi teglt ikka saand
vb peaks pumba ka vahetama, aga nii pede enam pole. Tuppa nagunii ei kosta see.
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
jansa Kirjutas:rullikud, geneka laagrid
veepump kolmanda võimalusena
samas- ma olen kahed esimesed vahetanud, undamisest päris lahti polegi teglt ikka saand
vb peaks pumba ka vahetama, aga nii pede enam pole. Tuppa nagunii ei kosta see.
vaheta pump ka ära, saab põhjuse ehk teada
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mina kahtlustaks ketiajamit ja mootori eripära.
BMW R6 mootorid käivad kõik ka uutena klõginaga, kuigi kõik on korras.
Kõik 3.2 M104 mootorid, mis ma olen kuulnud käivad ühtemoodi vigase häälega - pigem süüde, ketiajam. Laagrid/rullikud teevad teist häält.
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
hents99 Kirjutas:Mina kahtlustaks ketiajamit ja mootori eripära.
BMW R6 mootorid käivad kõik ka uutena klõginaga, kuigi kõik on korras.
Kõik 3.2 M104 mootorid, mis ma olen kuulnud käivad ühtemoodi vigase häälega - pigem süüde, ketiajam. Laagrid/rullikud teevad teist häält.
Vat midagi sellist on mulle ka meelde jäänud, asi pisut tõsisem.
Hoorattad jne mis kõik ära katsetati. krt ma ütlen, vana foorum võiks tagasi tulla.
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
noh, eks neid undamisi on mitmeid.
mul aftekas ventika sidur ka undab näiteks pööret andes. Ja päris rõvedalt tegelt, kostab tuppa. (aga ikka pole piisavalt pede :p)
nagu marek ütles- rihm maha, saad aimu, kas kett või rihma otsas keerlevad vidinad
a no rullikud on klassika- kui küsid lihtsalt, mis 103-l undab, saad default selle vastuse.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
jansa Kirjutas:a no rullikud on klassika- kui küsid lihtsalt, mis 103-l undab, saad default selle vastuse. ma M104'l vahetasin kõik ära, siis saabus vaikus alles. aga no loll olin, milleks...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
hents99 Kirjutas:Ralak, kas selline hääl(undamine), see on Roman`i auto. Tal seal teine M103 turbomootor tegi sama undamist.
M104 spetsiifiline lennukihääl. OK, detonatsioon käib kah kergelt juurde. Selline kõrge kõlisemise hääl.
Vol.1 videos on tõesti see sama pinin. Äärmisel ebameeldiv ja tobe hääl ma ütleks. Kui nüüd tõesti probleem ketiajamis vms näikse kõige lihtsam tee tuunida väljalaset mis sellest kõigest üle müriseks. Ma isegi võin seda teha, projektimasin mis igapäevaseks nii või naa ei kõlba.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Väljalaset üsna raske eestpoolt vajuks saada, lihtsam on sisselase häält tegema panna, selleks peaks aga õhu tee mootorisse üsna hea olema
Pythoni vana 16V sisselase teeb metsikut häält, isegi väljalaskest üle.
Eks iga ketiajam teeb häält, mistahes määre vms seal on. See on ju loomulik mehaanilise liikumise hääl, mõnel mootoril kostub valjemini kui teisel.
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
hents99 Kirjutas:Väljalaset üsna raske eestpoolt vajuks saada, lihtsam on sisselase häält tegema panna, selleks peaks aga õhu tee mootorisse üsna hea olema
Pythoni vana 16V sisselase teeb metsikut häält, isegi väljalaskest üle.
Eks iga ketiajam teeb häält, mistahes määre vms seal on. See on ju loomulik mehaanilise liikumise hääl, mõnel mootoril kostub valjemini kui teisel.
Näha on et nii lihtsalt mürinaga ei summuta seda jama, video:
http://www.youtube.com/watch?v=4Do_naRAZ...re=related
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Enda autol probleem ikka ilmselt veepumba, geneka vms laagris- see tuleb kohe justkui sealt eestpoolt Kuid kerge undamine on kõigil vanadel bensuka mersudel- vanal kutsikal täpselt sama moodi, isa mersudel jne. Praegusel neljal on hääl üldse kuidagi karedam ja teistsugune- selle pärast kahtlustangi laagreid. Sellega vaja veel tegelema hakata, kui garaasi lõpuks tühjaks saab, või...
Tegelikult ma arvan, et ainuke võimalus sellest häälest 100% lahti saada, on peale panna üks korralikumat sorti kompressor
|