Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 83a 280se
#1
Tervist probleem on selline et auto viskab lambist mingi aeg (ei olene kiirusest)
Hakkab viskama paned hoogu juurde kaob ära, ise järeldan et midagi gardaanist või tagasillast kuna nüüd hakkas tagant rakse kostuma,näiteks kui hoian pidurit peal ja panen mingi käigu sisse siis käib kolks. Ise vaatasin alt kui pandi käik sisse tegi kardaan tühja käigu ja käsi kolks ja vedu järgi. ehk kardaani rist?Või tugilaager???

Samas veel üks küsimus.....Sooviksin kevade paiku panna vahele V8,kas see tasub end ära.......Kuna kere heas korras tahaks normaalset mootorit ka vahele panna. Kust saaks korraliku mootori ja sooviks panna manuaal kasti....jällegi on see võimalik?

Ise seda vahetada ma arvan on väga peavalu rikas ning pole ka eriti aega....kas on firmasid-töökodasid mis teeks selle ära.

Ühesõnaga rääkige kõik mis rääkida annab (hinnad,kohad möllud jne)

Ette tänades
Vasta
#2
Veka Kirjutas:Tervist probleem on selline et auto viskab lambist mingi aeg (ei olene kiirusest)
Hakkab viskama paned hoogu juurde kaob ära, ise järeldan et midagi gardaanist või tagasillast kuna nüüd hakkas tagant rakse kostuma,näiteks kui hoian pidurit peal ja panen mingi käigu sisse siis käib kolks. Ise vaatasin alt kui pandi käik sisse tegi kardaan tühja käigu ja käsi kolks ja vedu järgi. ehk kardaani rist?Või tugilaager???

Samas veel üks küsimus.....Sooviksin kevade paiku panna vahele V8,kas see tasub end ära.......Kuna kere heas korras tahaks normaalset mootorit ka vahele panna. Kust saaks korraliku mootori ja sooviks panna manuaal kasti....jällegi on see võimalik?

Ise seda vahetada ma arvan on väga peavalu rikas ning pole ka eriti aega....kas on firmasid-töökodasid mis teeks selle ära.

Ühesõnaga rääkige kõik mis rääkida annab (hinnad,kohad möllud jne)

Ette tänades

MIlle kuradi pärast viimasel ajal kõik S klassile manuaalkaste soovivad - no ei saa mina aru
Vasta
#3
Vahet pole ju tegelikult, V8 mootorile Mercedes-Benz kepikasti niikuinii ei paku.
Vasta
#4
Indrek Kirjutas:
Veka Kirjutas:Tervist probleem on selline et auto viskab lambist mingi aeg (ei olene kiirusest)
Hakkab viskama paned hoogu juurde kaob ära, ise järeldan et midagi gardaanist või tagasillast kuna nüüd hakkas tagant rakse kostuma,näiteks kui hoian pidurit peal ja panen mingi käigu sisse siis käib kolks. Ise vaatasin alt kui pandi käik sisse tegi kardaan tühja käigu ja käsi kolks ja vedu järgi. ehk kardaani rist?Või tugilaager???

Samas veel üks küsimus.....Sooviksin kevade paiku panna vahele V8,kas see tasub end ära.......Kuna kere heas korras tahaks normaalset mootorit ka vahele panna. Kust saaks korraliku mootori ja sooviks panna manuaal kasti....jällegi on see võimalik?

Ise seda vahetada ma arvan on väga peavalu rikas ning pole ka eriti aega....kas on firmasid-töökodasid mis teeks selle ära.

Ühesõnaga rääkige kõik mis rääkida annab (hinnad,kohad möllud jne)

Ette tänades

MIlle kuradi pärast viimasel ajal kõik S klassile manuaalkaste soovivad - no ei saa mina aru

Kõvem kiirendus ! Eusa_dance
Vasta
#5
asi pole üldse kiirenduses......manuaal lihtsalt meeldib rohkem.....tülpib ära see automaat.


Kas keegi midagi teema kohast ka räägib?
Vasta
#6
Kepikast annab säästu...icccEusa_whistle

Kas tasub... Kindlasti mitte: korralik mootor vähemalt 10 kEEK, tegemine teised 10. Siis tuleb aretada manuaalkast selle mootori külge ning lõpuks asi ARK-is ära registreerida.Icon_eek

Lihtsam ja odavam on kets või kaloss liisida.Nod

Kardaan ei tohi anda liikuma rohkem, kui mõned millimeetrid rataste paigalseisu ajal. Kui pöörab rohkem, siis on miski surbnud. Enamasti kummileevendid, kuid pole välistatud ka hammaspaari või satelliitide võlli ülemäärane kulumine. Mõlema korral on odavam hankida korralik peaülekanne. Iseasi, kust seda leida...Retard
Vasta
#7
aga üldiselt kui ostan uue mootori kas saan jätta sama kasti mis sellel rida kuuelgi all?? Teab keegi kus sellist mootori vahetust ja kogu möllu ühendamist teostatakse?
Vasta
#8
Tervist!

Eelneva mure saan murtud........

Uus küsimus: Kui laia velje/rehvi saab 126 kerele alla panna?
Vasta
#9
Veka Kirjutas:Tervist!

Eelneva mure saan murtud........

Uus küsimus:  Kui laia velje/rehvi saab 126 kerele alla panna?

Nii laia kui mootor nõuab, R6 puhul üle 225 ei läheks.
Rehvi laius sõltub ikkagi reaalsest vajadusest.

10" laia velge olen all päris paljudel näind, ET peab õige olema, et eest ja tagant vastu käima ei hakkaks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 411 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 590 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,569 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 620 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,716 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,139 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 723 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,852 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,751 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,292 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne