Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Njah. Mul praegu 3 liitrine 124. Diislist huvitun just küttekulu suhtes, kuid hammas on veidi verel suurema mootori järgi
Hetkel küll 80kw, seega veidi on veel arenguruumi. Aga w140 peale sobituvad ainult bensiinikad ?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
clm Kirjutas:Njah. Mul praegu 3 liitrine 124. Diislist huvitun just küttekulu suhtes, kuid hammas on veidi verel suurema mootori järgi
Hetkel küll 80kw, seega veidi on veel arenguruumi. Aga w140 peale sobituvad ainult bensiinikad ?
Aga miks mitte mõelda kaasaaegselt nagu teeb seda valge inimene. Milleks aretada mingit vanakooli diislit, et saada kütusekulu alla?
Kui juba aretamiseks läheb, siis võta bensukas ja pane EFI peale. Ehk tänapäevane pritse, mida saab vastavalt vajadusele reguleerida.
Kokkuvõttes odavam, mugavam, võimsam, ökonoomsem.....
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Ok. Võtan selle võimaluse ka arvesse. Kuigi kogu see asi kunagi tulevikus, kui järgmist masinat soetama hakkan. Hetkel 124 alles kuu aega käes olnud.
Muidu pole eriti pritsungite ja ajude ja EFI'dega kodus, seega pean enne harima end nende koha pealt.
Rohkem trakatsitega kokku puutunud
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
clm Kirjutas:Aga w140 peale sobituvad ainult bensiinikad ?
Ei saanud aru päris täpselt, täpsusta.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
R129 Kirjutas:Mehed millise mootoriga on tegu. Vihje - mees kes kõrval seisab on üle 190 cm.
Jah tegemist siis V12 mootoriga mida kasutavab päästeamet oma pumbamasinatel (GAZ 66) kui ka eraldiseisvatena:
Turboga variandid olid ka vene tankidel peal ning mingitel 701 pillidel vist samuti
Litraaži ei mälea aga ÜÜÜÜÜÜRATU oli see igatahes (paarkümmend liitrit vist). Kilovatte polnud väga palju kusjuures, ma mõtlen sellel turbota variandil
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Mure järgmine: kas keegi oskab soovitada Tallinnas normaalse hinnaga või äkki keegi tegeleb ise torujüri töödega, täpsemalt ummistuste likvideerimistega. Objekt Laagris ja asjaga kiire, muidu haiseb terve pere varsti sest pesta ei saa, dussi äravool ei võta vett vastu. Igasugu keemiad proovitud ja korraks aidanud, nüüd ei mõika need ka.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Karl Kirjutas:Mure järgmine: kas keegi oskab soovitada Tallinnas normaalse hinnaga või äkki keegi tegeleb ise torujüri töödega, täpsemalt ummistuste likvideerimistega. Objekt Laagris ja asjaga kiire, muidu haiseb terve pere varsti sest pesta ei saa, dussi äravool ei võta vett vastu. Igasugu keemiad proovitud ja korraks aidanud, nüüd ei mõika need ka.
Anult väävelhape eemaldaks juuksekarvad. Sul dussiäravool on selliselt tehtud, et kõik naiste juuksekarvad jäävad pestes sinna kinni ja aja jooksul koguneb neid sinna üsna palju ja hakkavadki vee äravoolu ummistama.
Võta sealt äravoolult kaan pealt ära- mingi kruvikeeraja kaane nurga alla ja tuleb ära. Seal on see nn. haisulukk või äravoolu kopsik. See raudselt juuksekarvu täis - need saab ysna kergelt juba eemaldada ja asi korras.
99% on viga selles, torud kindlasti kuskilt kaugemalt umbes olla ei saa, siis ei voolaks ka köögi ja pesumasina vesi ära.
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Peldikumusi siinkohal abiks, ehk puupulga otsas olev kummist julla
See toimib paremini, kui igasugu keemia!
Postitused: 39
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Kus asub w124 2.6 -88 ABS-i kaitse?
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Postitused: 75
Teemad: 3
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Kas sellest vilgasest on eestisse midagigi alles jäänud ?( inimesed. joonised jms.)
http://www.fordscorpio.ee/est/?page=rexer
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Rex12 peaks mingi 2-3tk Eestis olema. Müüakse erievaid kit-car`e.
Uuri tqhq foorumist, seal peaks neid teemasid rohkem kui küll olema.
Postitused: 238
Teemad: 7
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Sobib kasutada 2-punkti staatiliste rihmadega või 3-punkti automaatsete turvarihmadega varustatud (vastavuses ECE R16 regulatsioonile) autos.
Mis asi on 2-punkti staatilised rihmad???
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Gold Kirjutas:Mis asi on 2-punkti staatilised rihmad???
Peaks olema selline turvavöö, on üle süle. Samasugune nagu enamikel autodel tagumisel istmel keskel.
Pilt ka:
http://www.bestbits.co.uk/images/2_point...omatic.jpg
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Kunas päkapikud käima hakkavad? Tahaks sussi varakul aknale panna,saaks võimalikult palju kasumit
Postitused: 168
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Mis eesmärgil on igasuguste juhtmete otsades need "kapslid" ? Mis nad teevad ?
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
clm Kirjutas:Mis eesmärgil on igasuguste juhtmete otsades need "kapslid" ? Mis nad teevad ?
Häire/mürasummuti, pmst. lihtsalt ferriitrõngad/plaadid.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
martiini Kirjutas:clm Kirjutas:Mis eesmärgil on igasuguste juhtmete otsades need "kapslid" ? Mis nad teevad ?
Häire/mürasummuti, pmst. lihtsalt ferriitrõngad/plaadid.
Täpselt - kõrgsagedushäirete eemaldamiseks
Postitused: 33
Teemad: 7
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Mis arvate, kas 126le sobiks valged triibud rehviseintel, või on ta liiga modernse välimusega sellise asja jaoks?
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Kui minna tagasi aega, kui masin valmistati, siis jah. Kuid kui praegu oleks justkui asjaolud eitava vastuse poole. Juhul kui sa Smokingut ja kaabut kannad ja sigarit suitsetad, siis miks mitte
|