Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190 2.0D küte vajub tagasi
#1
Päris kindel ma ei olegi kas küte vajub tagasi aga viimaste päevade jooksul olen tähele pannud et kui auto on mõnda aega seisnud, siis on vaja natuke pikemalt käiata. Varem käivitus mootor ühtemoodi hästi nii soojalt kui külmalt. Tagasivoolu voolikud vahetasin ära, selles probleem olla ei saa. Tahaks teada, kus sellel mootoril kütte tagasivooluklapp võiks olla?

Kuskilt joonise pealt leidsin, et küttevoolikute vahel on ka mingi kütte termostaat. Mille jaoks see vajalik on?
Vasta
#2
BMW-l on näiteks pumbas tagasivoolu klapid (pisikesed, igale küttetorule üks). Kas MB-l on ka seal - ei oska öelda.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
Kuskilt lugesin et peaks olema etteandepumbas, aga ei ole kindel. Ei taha asjatult lammutada.
Vasta
#4
No seal võib ka mingi klapp olla ja kuigipalju tagasi voolata. Kuid eeldades, et kõrgsurve pump on samal nivool mis küttepaak, siis ei saa sealt viiöelda torud tühjaks voolata. Küll aga alaneb surve magistraaltorudest. Ja sealt see kurjajuur mul kunagi pihta hakkaski. Pump töötas korralikult, aga seistes läks rõhk "nulli" ja siis oli käiates vaja seda rõhku uuesti üles pumpama hakata. Kui nüüd võtta, et pumpa tootlikkus ei ole just väga suur, siis võttiski selline rõhu pumpamine oma 10 s aega.

Mina kontrollisin, seda mingi väga "tigeda" rõhukellaga. Panin otsa ja vaatasin mis saama hakkab.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=...120&SGN=04

No siin on mingid kütusesüsteemi joonised. Klappi sealt küll kuskilt välja ei loe. Samas ega pole ära toodud ka etteandepumba joonist.
Vasta
#6
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=...045&SGN=01

Leidsin siiski ka selle pumba üles (alumine joonis). Tundub et seal ikka vist mingid klapid sees on. Ju peab laiali kiskuma ja asja uurima Smile
Vasta
#7
Peaks vist need 554 olema. Sellised koonuselised oli mul ka. Aga kontrolli enne rõhukellaga.

BMW-l sai mingeid seibe seal vahetada, et vedru pingsust muuta.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#8
Täna kontrollisin etteandepumba järgi. Kõik toimis ja klapid ka peavad. Ei saa aru kus siis jama on. Mingi voolik oli küll logedalt aga eks näis kas pingutamisest kasu ka oli.
Vasta
#9
mul enda kutsikal oli sama jama
viga oli kyttefiltri tihendites
sealt imeb 6hku vahele ja kyte vajuba maha
ja kui etteande pumba tihendid on kulunud siis on tulemus sama
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190 90a 2,0 mecl 0 110 28-09-2024, 09:00 PM
Viimane postitus: mecl
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 354 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? Uku 7 6,196 22-03-2018, 05:00 PM
Viimane postitus: aialipp
  ...190 tahhomeeter... Amaster 27 20,751 01-01-2017, 06:43 PM
Viimane postitus: rayaju
  Mb 190 w201 esiratta mure Daniel 4 3,380 23-02-2016, 02:09 AM
Viimane postitus: tomm49
  MB 190 elektrikala Daniel 5 4,191 20-11-2015, 06:09 PM
Viimane postitus: Daniel
  190 trikitab MB 190 1 3,055 03-10-2014, 08:47 AM
Viimane postitus: v6sa
  w201 190 mootori temperatuur. MB 190 12 11,521 15-09-2014, 05:25 PM
Viimane postitus: JorgenP
  190E spidomeetri tagasi ühendamine Estish 0 1,618 05-06-2014, 10:42 PM
Viimane postitus: Estish
  Salongipuhur puhub sooja ainult juhi poolel(190 E) hanas 4 4,005 18-11-2013, 12:42 PM
Viimane postitus: hanas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne