Postitused: 35
Teemad: 12
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
11-03-2008, 06:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2008, 12:30 AM ja muutjaks oli Karl.)
nimelt oleks mul soov w126 2.8 bensiini mootor diisli (3.0d, r6) vastu vahetada
sellega kaasneb ka vist käigukasti vahetus.
Esiteks, kas see on võimalik
ja teiseks kui on, kas kellegil on pakkuda 3.0d (r6) koos kastiga (automaat võiks olla).
auto on aastast 83.
Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Kindlasti on võimalik ja käigukasti vahetama ei pea.
Postitused: 35
Teemad: 12
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
aga minu arust ei sobi 83a käigukast aga ma ei ole ka kindel
äkki keegi oskab öelda, kes sellega ennem kokku on puutunud?
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
custom Kirjutas:Kindlasti on võimalik ja käigukasti vahetama ei pea.
Deem,millisest kohast sa selle valeinfo võtsid.Mitu vahetust oled ise teinud?Teed sa vahet "1 ja 2 generatsiooni" S-klassil,R5 või R6 motol?
Krt,kui sa ise ei tea,milleks siis teistele oma "tarka nõuannet" soovitad mash:
Teema algatajale-pikalt seletama ei hakka,sinu autole sobib R5,siis käigukasti ümber vahetama ei pea,vaja läheb teisi käppasid,vahetus võtab~3 päeva.Tahhokas ja "ökonomaiser" siis enam ei tööta,suretus tuleb kuhugile lüliti alla teha-võtmest enam seisma ei jää.Igast nipet näpet veel(eriti gaasi/käiguvahetuse hoovastiku paika sättimine,sumps,vaakum,jne.....).Parem,kui eelnevalt sama asja teinud isik sind nõuga abistaks.
Kõige ideaalsem on osta 85-91 a 300SE/L.Sinna istub R6 disla lihtsalt otsa-sama käigukast.Aretamist vähem.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
ma mõtlen kaa, et pigem mõelda kumb variant on: esiteks, kas käib töö ja selle sisse kuuluv maht üle jõu või teiseks, et käib hind rahakoti omast üle.
Kolmas variant hõivab mõlemat, kui vahetus tehtud on ka omajagu raha kulutatud, mille eest saaks originaalis ettenähtud mootoriga mitmeid tuhandeid kilomeetreid sõidetud ja siis hiljem kahetseda auto võimekuses
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Omal ka taaskord moto vahetuse mõtted.R5 on uimane jah,aga Tallinnas ummikutes pole ju vahet.
Vahetus tasub siis ära,kui palju sõidad ja linnas.Ja päris ruttu.
Minu läbisõidu juures tuleks kuus kokkuhoidu sõltuvalt asjaoludest kuni ~2000.-eeki.
Auto võimekuses ei kaota suurt midagi,selles suhtes,et ega vana 280 SE pole mingi kiirenduspill.Paugutamise jaoks tuleb kiiret autot ikka meerikast vaadata.S-klass on selline soliidne liikur.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
jah, seda kaa, ma pidasin silmas rohkem nagu hinge:eureka:
Postitused: 35
Teemad: 12
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
seda küll, aga see 2,8 on üsna suur bensu röövel
mõte oli kuidagi ökomalt läbi saada
ja ma arvan et see r5 rahuldaks ka mind(kui leiaks korraliku moto) mul pole vaja kiirenduspüssi
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Edu sulle ehitamisel siis :bash: Ma ütlen veelükskord noorus on ilus aeg noorus ei tule iial tagasi illy:
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Nu samas palju see 2,8 ikka bena röövib et ta nyyd neelaja on. Kõik oleneb gaasivajutajast. Minu oma ntx võtab va 12 l linnas ja maanteel 10 l aga kui jah naine sõidab siis alla 15 ei saa arvestada
Postitused: 79
Teemad: 3
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Müü maha ja osta diisel traktor, muud ma sellisest plaanist ei arva.
Puhas pornograafia!
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Hakkame arvutama. Korralik kolmene mootor - vähemalt 10 kEEK, kui üldse leiad. Vahetamise töö - vähemalt 5 tuhat. Või kui ise teed, siis nädalake.
Lisaks on vaja uut kardaani, hulka juhtmeid, mootori seiskamine tööle saada, ilmselt ka uued esivedrud - mootor ju tüki raskem.
Kütusekulu liitrites oluliselt ei lange, vaevalt see kolmene alla 10 võtma hakkab. Lihtsalt diisel on tanklast kallim osta. Aga liikuma hakkab OLULISELT uimasemalt bensiinimootor on ikkagi oma loomult elav, kolmene diisel aga paras traktor (kuigi päris muhe selline).
Iseehitamise rõõmu poolest on asjal jumet aga kokkuhoidu otsides tasub küll natuke teisi mõtteid heietada...
Kui midagi kuuele aretada, siis vast uusim võimalik tehnika. 320 CDI mootor koos kasti ja elektroonikaga võiks juba päris muhe olla
Postitused: 40
Teemad: 4
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Reddog Kirjutas:Nu samas palju see 2,8 ikka bena röövib et ta nyyd neelaja on. Kõik oleneb gaasivajutajast. Minu oma ntx võtab va 12 l linnas ja maanteel 10 l aga kui jah naine sõidab siis alla 15 ei saa arvestada
Ma bentsukaga sõidan, siis ostan ise kütte, seega ära virise Aga kolmene R5 disla kuue peal võtab kõige rohkem 10L/100km (vähemalt minu puhul )
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mul on vaja kiirenduspüssi - R6 vahele.....
Aga küsimus järgmine, peaks vist suht lihtne olema. Ühesõnaga, mis mootorikäppasid tuleb kasutada, et panna SEC`ile R6 mootorit vahele. Bensukas - 3.2/3.6
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
hents99 Kirjutas:Mul on vaja kiirenduspüssi - R6 vahele.....
Aga küsimus järgmine, peaks vist suht lihtne olema. Ühesõnaga, mis mootorikäppasid tuleb kasutada, et panna SEC`ile R6 mootorit vahele. Bensukas - 3.2/3.6 Karumõmmi käpad millel pehmed padjakesed all....
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
hents99 Kirjutas:Mul on vaja kiirenduspüssi - R6 vahele.....
Aga küsimus järgmine, peaks vist suht lihtne olema. Ühesõnaga, mis mootorikäppasid tuleb kasutada, et panna SEC`ile R6 mootorit vahele. Bensukas - 3.2/3.6
Hmm...kas mitte näiteks w140 3.2 käpad ei klapi? (peaks olema pikemad) või siis w126....mõne vana r6 käpad...kasvõi seesama 2.8 mootori omad?...nats olen näinud kunagi...imo peaks sobima
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
|