Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
300CE differentsiaali vahetus
#1
Heip,

Selline projekt käsil, et sooviks vahetada 300CE (124 kerega) masinal differentsiaali võimalikult suurema numbriga ülekandele.
Niipalju, kui ma ise sain lugedes targemaks oli see, et praktiliselt kõik 124 keredele tehtud differentsiaalid peaks olema omavahel vahetatavad ja neid on saadaval siis 2,24;2,65;2,82;2,87;3,07 ja 3,27 ülekandega. Mind huvitab, kas oleks võimalik vahetada see millegi veel kõvasti suurema numbriga ülekande peale, nagu vahemikus 5-8:1 ülekandeid. Kas selleks sobiks diferentsiaal mõnelt teiselt mersult või peab otsima hoopis kusagilt mujalt sellist lahendust?

Priit
Vasta
#2
Ma usun, et mõnelt rekkalt saad küll sellise ülekandega. Muidu peaks ca 3.9 aeglaseim ülekanne olema, seda ilmselt kõigil MB sõiduautodel.

Sa tahad mingit 20000+ RPM mootort ehitada?
Või milleks üldse selline ülekanne?

Isegi dragi masinatel üle 4-5 ei kohta.
Vasta
#3
hents99 Kirjutas:Ma usun, et m�nelt rekkalt saad k�ll sellise �lekandega. Muidu peaks ca 3.9 aeglaseim �lekanne olema, seda ilmselt k�igil MB s�iduautodel.

Sa tahad mingit 20000+ RPM mootort ehitada?
V�i milleks �ldse selline �lekanne?

Isegi dragi masinatel �le 4-5 ei kohta.

Rekkat just selleks ei ole vaja, sest mitmetel usa-s toodetud mikrobussidel/van-idel on 5.35:1 ülekanne kasutusel. Tean et Potomac German Auto kasutas ka 124 kerele tehtud DTM autodel 5:1 ülekannet.
Mind lihtsalt huvitas, et kas keegi teab, et milline neist ülekannetest sobiks kõige vähemate modifikatsioonidega.

20000+ RPM mootor oleks küll huvitav, kuid teeks tõenäoliselt sarnast häält vormelitega Smile
Aga idee selle projekti juures on proovida umbes 10000 RPM-ini sõitva mootoriga ja selleks suurema numbriga ülekanne tagab parema kiirenduse.

Priit.
Vasta
#4
Räägi lähemalt mootorist. Mis vedrud, mis nukad, mis juhtimine?
Nii aeglast ülekannet ei ole mõtet küll panna. 3.92 vms oleks suht OK.
1. käigu võib ka selle korral ära unustada.

Kui tahad korralikku kiirendusmasinat, siis enivei oleks vaja jäika silda jne. Siis vb saaks kasutada mõne USAka difrit. Dana 44 võibolla. Seda oleks saada küll 5:1 ülekandega.

Edit: Ma pole ise küll kusagil nii aeglase ülekandega difrit näind. Ei bmw`l, supral, skyline`l, corvette`l ega teistel, mil on sõltumatu vedrustus.
Vasta
#5
hents99 Kirjutas:R��gi l�hemalt mootorist. Mis vedrud, mis nukad, mis juhtimine?
Nii aeglast �lekannet ei ole m�tet k�ll panna. 3.92 vms oleks suht OK.
1. k�igu v�ib ka selle korral �ra unustada.

Kui tahad korralikku kiirendusmasinat, siis enivei oleks vaja j�ika silda jne. Siis vb saaks kasutada m�ne USAka difrit. Dana 44 v�ibolla. Seda oleks saada k�ll 5:1 �lekandega.

Edit: Ma pole ise k�ll kusagil nii aeglase �lekandega difrit n�ind. Ei bmw`l, supral, skyline`l, corvette`l ega teistel, mil on s�ltumatu vedrustus.

Mootorist ma nüüd küll eriti rääkida ei oska. Ei ole ise väga teadlik mootorite kohal ja mootori asjadega tegelevad siin teised sõbrad, kes nendest rohkem teavad.
Eks ma nende soovitusel hakkasingi otsima suuremat ülekannet. Muidu vaatasin, et Mazda RX-8 masinatel on 4.77:1 taga differentsilaal, samas ei tea ma Mazdadest ka midagi, et kas sellist oleks võimalik Mazda küljest Mercedes-Benz külge pookida ja kui raskeks selline protsess kujuneks?
Vasta
#6
Ülekanne ülekandeks, mis kast sul alla tuleb? Kõik ju sõltub sellest!
Sinu pakutud varjandid viitavad nagu autom. kastile?

EDIT: Kes ehitab MB mootori 3,0 rida 6 käima(siis pikemalt kui mõni tund) 10000 rpm?
Vasta
#7
Python, mina ehitaks. Kui keegi selle asja kinni maksaks. Tegelt pole summad nii suured, kui teada, kust ja mida saab. Vot. aga väga kõva eeltöö peab olema tehtud küll.
Siis peaks vähemalt 24V kaas olema. Aga see selleks.
Teaks konkreetselt autot/omanikku/plaane, siis viitsiks isegi kaasa mõelda ja midagi sebida.
Vasta
#8
Lihtsalt huvitav teemaarendus, madzda differ ja 5:1 ülekanne ning dtm 124:help:
Vasta
#9
Pikemalt kui 1 tund ja täiskoormustel 10000+ rpm R6 MB mootor - vot seda tahaks eesti tigimustes küll näha.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#10
Oletame, et on 3,0 r6 mis käib 10000rpm kella, siis altotsast ei hakka see kindlasti tööle. Kus sellise mootori ja ülekandega kupeega sõita?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  w212 350cdi kellade vahetus trooja6 2 1,587 08-11-2020, 04:40 PM
Viimane postitus: Black66
  MB W211 stange vahetus. PRE-FACELIFT TeccccccH 2 2,243 20-10-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: markoH
  W124 esimeste õõtsa pukside vahetus Poisike 0 1,963 06-10-2018, 11:15 PM
Viimane postitus: Poisike
  W212 raadio comand vahetus heix210 0 2,017 16-09-2018, 09:47 AM
Viimane postitus: heix210
  c124, e220,110kw, tagumiste piduritorude vahetus 966mkr 6 5,190 23-07-2018, 08:08 AM
Viimane postitus: Lepz
  1992 300CE automaatkliima salongiventikas jäi vilistades seisma VIN:WDB1240511B543327 nostromo 14 7,382 16-01-2017, 12:54 PM
Viimane postitus: JorgenP
  w211 kellaploki vahetus Nostop 1 2,345 11-11-2016, 09:48 PM
Viimane postitus: Black66
  s124 om602 om606 vahetus ruumi puudus Lääne 9 5,890 30-08-2016, 09:51 PM
Viimane postitus: Lääne
  mb 124 salongiradiaatori vahetus ramli 3 3,594 11-07-2016, 09:40 PM
Viimane postitus: V126



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne