29-08-2016, 10:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2016, 10:33 PM ja muutjaks oli Lääne.)
Tere taas Mercedes-Benz rahvas.
Sai nädalavahetusel ette võetud siis väikene mootori vahetus.
Nimelt võtsin ette ja vahetasin 2.5 liitrise om602 mootori om606 n/a vastu.
Pärast teist päeva auto viimaseid asju timmides selgus kurb reaalsus et kummagi auto originaal jahutus radiaator ei mahu normaalse varuga enam vahele.
Nimelt tõstetud sai om606 95' aasta autost om602 autosse, aastat peast ei mäleta aga enne facelift laia liistuga, peas oleks nagu number 89'.
Kasutusele läksid om602 mootori käpad ning peaaegu et ideaalselt, ainult karter on vastu stabilisaatorit. Siiski padja avad olid kere aukudega kohakuti ning poldid läksid sisse sundimatta.
Mootori taga asetseb 5 käiguline manuaal ja kardaan mis jäid vana auto küljest.
Lisatud sai 95' auto pealt kondi radiaator koos pumbaga plaanides need kunagi käima saada aga sellest ei saa vahe tekkida kuna selle jaoks on originaalis oma koht olemas ning oma vahel radiaatorid vastu ei punnita.
Tean et paljud kasutavad elektroonilisi ventilaatoreid kuid minul ei mahu isegi see vahele. Radiaator on ka vana auto oma (om602) kuna teine on liiga lai, ei tea kas enne facelift on radiaatori ava kitsam siis
Enamus teemasid mis vanasti lugesin oli kasutusel ikka originaal radiaator. Kas minul hoiab stabikas ja karter mootorit ettepoole pinges ??
Kardaan ei saa tõugata kuna selle panin hiljem külge uuesti.
Radiaatori ning roolivõimu/nivoo pumba ratta kinnituse poldi vahe on reaalselt mõni millimeeter ning usun et käiks vastu kui rihma peale paneks ja auklikul teel sõidaks.
Ette tänades !
Heigo.
// Ennem oli mõlemal mootoril kasutusel visco sidur koos labadega veepumba otsas, nende sinna vahele surumisest ei tasu unistada ka.
Sai nädalavahetusel ette võetud siis väikene mootori vahetus.
Nimelt võtsin ette ja vahetasin 2.5 liitrise om602 mootori om606 n/a vastu.
Pärast teist päeva auto viimaseid asju timmides selgus kurb reaalsus et kummagi auto originaal jahutus radiaator ei mahu normaalse varuga enam vahele.
Nimelt tõstetud sai om606 95' aasta autost om602 autosse, aastat peast ei mäleta aga enne facelift laia liistuga, peas oleks nagu number 89'.
Kasutusele läksid om602 mootori käpad ning peaaegu et ideaalselt, ainult karter on vastu stabilisaatorit. Siiski padja avad olid kere aukudega kohakuti ning poldid läksid sisse sundimatta.
Mootori taga asetseb 5 käiguline manuaal ja kardaan mis jäid vana auto küljest.
Lisatud sai 95' auto pealt kondi radiaator koos pumbaga plaanides need kunagi käima saada aga sellest ei saa vahe tekkida kuna selle jaoks on originaalis oma koht olemas ning oma vahel radiaatorid vastu ei punnita.
Tean et paljud kasutavad elektroonilisi ventilaatoreid kuid minul ei mahu isegi see vahele. Radiaator on ka vana auto oma (om602) kuna teine on liiga lai, ei tea kas enne facelift on radiaatori ava kitsam siis
Enamus teemasid mis vanasti lugesin oli kasutusel ikka originaal radiaator. Kas minul hoiab stabikas ja karter mootorit ettepoole pinges ??
Kardaan ei saa tõugata kuna selle panin hiljem külge uuesti.
Radiaatori ning roolivõimu/nivoo pumba ratta kinnituse poldi vahe on reaalselt mõni millimeeter ning usun et käiks vastu kui rihma peale paneks ja auklikul teel sõidaks.
Ette tänades !
Heigo.
// Ennem oli mõlemal mootoril kasutusel visco sidur koos labadega veepumba otsas, nende sinna vahele surumisest ei tasu unistada ka.