Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 230CE W124 ´93
#1
Mark: MB 230CE W124
Väljalaskeaasta: 1993
Mootor: 2,3 R4 97 kw(kat), 4 käiku automaat
Varustus:2x el.aknad
ruuduline tekstiilpolster(sheffide värk)
ABS pidurid,
roolivõimendi,
peeglisoojendused(1 vist hoopis aint)
2x käetoed(1 ees, teine taga).


Muud:Valuveljed Borbet 16" 5 kodaraga,cd dvd makk, elektriline antenn,

Vead: tagumine parempoolne amort mõnes tartu linna augus otsad andnud, rataste kokkujooks tiba mööda(6m/1km-esisillal, 1m/1km tagasillal). vast saab kuskil pingis paika keerata(pole autoteemaga veel end nii kurssi viind), koopaäärtesse hakkab rooste tekkima. kardan, et uksed ära vajund, jõlesuure pauguga peab kinni lööma, võib ka aknatihend läbi olla. suurel kiirusel hakkab juhipoolelt õhku läbi laskma.


[Pilt: 7911803.jpg]
[Pilt: 7911809.jpg]
[Pilt: 7911812.jpg]

kindlasti tuleb veel midagi meelde...täiendan siis aegamööda.
Vasta
#2
Teretulemast CE'de sekka!

Pildilt läigib kenasti, aga ainult 2x el.aken ja riidesisu...Confusedad: Vähemalt automaat! Peaasi, et tehnika kestab.

Palju õnnelikke kilomeetreid!
Vasta
#3
jep...a selle-eest stiilne...ruuduline Big Grin siis kui ma kunagi vanaks maletajaks saan, on see auto just minujaoks loodud. muide, kui kellelgi pakkuda tagumiste elektriakende mehanismi järgmise kuu keskpaigaks, oleks õnnelik võtja.

ps.

pakkumine endiselt jõus elektriakende kohapealt Smile
Vasta
#4
hetkeks jõutud nii kaugele, et vahetatud ära rooliotsad ja homme võtab ette žarniirid. vahetatud küünlad, jagaja (pole vist väga pikka aega vahetatud. jagajas polnud klemme ollagi) ja klapikambrikaane tihend(ajas õli läbi mingil määral), jäänud veel mootoripoolne zimmerling käigukasti otsas. selle vahetamisega päris ise vist hakkama ei saa.
Vasta
#5
Sellise sisu kohta öeldakse Paul Keres edition
sec�i haige
Vasta
#6
keegi juba kuskil pani selle pirni maha. hiljaks jäid Wink
Vasta
#7
Kõik ilus kena aga see NINA :bash: :biggergrin:
Teeme nii et selle vahetame ikka ära Smile

Kui sisu korras siis imho ple neil Paul Kerese Editionitel kah midagi häda.
Kont? Ma nuppe küll ei näe pildilt.
Turbo
Vasta
#8
jep, konti pole Smile väike näpukas kunagisest teadmatusest. ja nina pole mõtteski vahetada. Just see mulle selle auto juures meeldibki. paistab silma, kui nii öelda Smile
Vasta
#9
Wink 
autost leitud ka pooleldi ära kulutatud durexi 30-ne pakikene (saksa hinnasiltidega) ja mingi snuffi karbike, mis sisaldas huvitavaid kommikesi Rolleyes . saksas vist väike ülelinnaline mainekujundus sellele autole tehtud naiste seltskonnas, ma julgen kahtlustada :biggrin:
Vasta
#10
Kui uksed hakkavad pauguga kinni käima, siis võib akna kalle olla vale. Kisu polster lahti, ning seda kannatab timmida (endal sättisin ka kalde paika ning nüüd käivad ilusti kinni)
MB W124 Coupe 230CE
Vasta
#11
aasta jooksul vahetatud:

zarniirid esimesed - moog- 2x210 eek = 420 eek
rooliotsat - moog  - 2x370 eek = 740 eek
tagumised kässariklotsid - jurid =150 eek
tagumised sportline amordid(gaasikad) - sachs - 2x965= 1930 eek
klapikambrikaane tihend - reinz - 125 eek
õlifilter -fram- 75 eek
automaatkasti filter+tihend  - SCT- 200 eek
käigukasti õli - Valvoline ATF TYPE D - 6x75 - 450 eek
difri õli - Valvoline HP GL-5 80w-90 - 1x80 eek
mootori õli - motul- hinda ei mäleta
jagaja kaas, rootor. - hinda ei mäleta
tagumised pidurikettad - hinda ei mäleta



ära lagunenud juhipoolne aknatõstuk. mingi hetk alla lastes keeras tõstuki käärid kõveraks. Seega vajab süsteem väljavahetamist.
   talvel suutsin ka kapottipidi ühe eesoleva auto järelveo konksu otsas lõpetada, seega vaja ka see korda saada. väljanägemine pole just kõige hullem, kuid häirib siiski(värvi sees mõrad ja võre veits kõver). koopaääred hakkavad vaikselt roostetama, vaja ka need korda teha. paarisendised roostekohad 3 koopaäärel.

rahapuudusel hetkel auto ka seisab.
ei saand ka ülevaatuselt läbi, kuna oma lohakusest unustasin ohutusvarustuse kaasa võtta ja peale auto põhjalikku läbivaatust avastasid ülevaatuseonud, et mul udutuled kapotiääre all, eelmine aasta see probleemi ei valmistanud(varem olid tuled stanges, hetkel ära võetud) ning tagumises turvavöös sentimeetrine sälk sees(mis eelmine aasta samamoodi probleemi ei valmistanud.
Vasta
#12
Ruudulise sisu vastu pole mul midagi(Rebel-look), aga kapott on küll väga-väga OUT!
Igale kerele jäägu ikka oma kapott. Smile)
Vasta
#13
eks igaühel ole oma maitse Smile kui ei meeldi, saab alati ümber vahetada
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,226 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,305 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,850 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,062 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-benz 230CE 1990 - ktmduke ktmduke 25 7,365 15-09-2021, 08:25 AM
Viimane postitus: Mike22
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,578 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,160 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne