Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cani käsud ja värk
#41
indrex Kirjutas:Bosch armastab oma pritse juhtimisi signaalkaabli pikkuse peale üles ehitada.
Äkki can arvestab kuidagi aega signaali liikumisel punktist a punkti b? Ehk kui klapid asuvad erineva pikkusega kaablite otsas (või sama kaabli otsas erinevatel kaugustel), siis aeg millal signaal nendeni jõuab peaks ju teoreetiliselt erinev olema.

Isegi Bosh ei saa nii loll olla.

Aga selle peale tuleb meelde üks (väidetavalt tõesti sünmdinud) linnalegend vene arvutist, mis külma sõja ajal USA'sse sattus. Hakati siis lähemalt uurima, kuidas venelased arvuti ehitanud on. Arvuti seest leiti terve suur kera juhet, ei osatud arvata miks too kasulik on ja lõigati välja. Peael seda arvuti enam ti töödanud. Selgus, et too pikk juhe oli vajalikus kohas vajaliku viite tekitamiseks.
Vasta
#42
See näide on muide päris elust võetud. "Salalukk" ehitati pihustite juhtkaablit katkestades. Ja seal oligi konkreetne juhus kus pihustit juhiti miskitmoodi kaabli pikkuse järgi.
Vasta
#43
indrex Kirjutas:See näide on muide päris elust võetud. "Salalukk" ehitati pihustite juhtkaablit katkestades. Ja seal oligi konkreetne juhus kus pihustit juhiti miskitmoodi kaabli pikkuse järgi.
krt no ei usu seda juttu. pakun, et ecu luges veakoodi sisse ja ei lasknud enam käivitada. või oli viga kuskil mujal.
Vasta
#44
vanematel venetelekatel oli ka mingine viivitus miskise poolitaolise asjaga tehtud, et hääl pildist ette ei jookseks...või oli vastupidi. niiet kurat neid boschivendasid teab. äkki on midagi venemaalt siis maha teind Big Grin
Vasta
#45
Tsitaat:See näide on muide päris elust võetud. "Salalukk" ehitati pihustite juhtkaablit katkestades. Ja seal oligi konkreetne juhus kus pihustit juhiti miskitmoodi kaabli pikkuse järgi.

Noh sel juhul võis vabalt juhtuda ka see, et nö "salalukk" tekitas lintsalt induktsiooni, ja see ajas pihusti lolliks.

Tänapäeval on oluliselt lihtsamaid vahendaid ajastusega mängimiseks, kui juhtme pikkus. Pealegi on juhtme pikkus liiga staatiline, tänapäeva mootor aha vägagi dünaamiline apastraat.
Vasta
#46
Teemat on küll kõvasti räsitud ja juba üle poole aasta  nurgas vedelenud,  aga siiski mõtlesin ka natuke vastata.

Nimelt ei kasutata kliima seademootoritele info edastamiseks ei CAN ega ka valguskaablit(MOST,D2B protokolli)  vaid hoopis kolmandat elukat ( LIN )
LIN on selline rahuli ja suht aeglane info edastamise kanal ja ühe juhtmega kanal, mida kasutatksegi enamasti kliima erinevate andurite,täiturseasmete  ja ka näiteks Mootori ja generaatori vaheliseks suhtlemiseks.

AGA nüüd vastus küsimusele:  KLIIMAS on umbes 7 ühesugust seademootorit      AJU--->m1-->m2-->m3-->m4-->m5-->m6-->m7
need on järjestikku ühendatud nagu jõulukuuse küünlad ja kõigil on ühesugune pistik ilma kodeeringuta.
kliima ütleb  6 mootor keera ennast  100% lahti.  signaal liigub ->m1 mootorisse ja m1 mootor saab selle esimesena kätte.LIN juhe jookseb temale prose ühest otsast sisse ja prose teisest otsast edasi ->m2 .
m2 saab selle sama jutu mis aju on ütelnud m1 aga m1 on sinna lisanud juurde, et mina olen esimesena seda juttu kuulnud  ja see jutt on mõeldud kuuendale kuulajale.   siis sedasi  see jutt siis seal mootoritevahel eedasi liigub kuni kuni m5 ütleb edasi m6-le et üks(m1) ütles, et kaks(m2) ütleks,et kolm(m3) ütleks,et neli(m4)ütleks et mina m5 ütleks,et sa m6 keera soe põhja Icon_lol

Kuidas asi aga seal bittide ja baitiena lahendatud on??? kas see ongi vajalik teada? Kindlasti on vaja uue mootori  paigaldamisel teosatda mootorite normeerimine, kus siis kõik mootorid  peavad õppima ära oma äärmised asendid ja need omale meelde järma.Ehk siis see kliima mootor on ikka paras robot juba.
Olen CAN signaale lugenud vastava seadmega ja võin teile kinnitada,et kui sa ei tea mis mingi aadressiga käsk  tähendab siis lähed hulluks.sest seal on selline kihutamine  et jube jube.VÕTKE parem esialgu MIDI seadmed Seal samasugune kihutamine ja sarnased protokollid.vahe on selles,et arvutile on MIDI monitor programmid olemas vabalt saadavad ja midi seadmed üle usb ka toimivad.KUI aga muusika mees ka ei ole Siis las see can parem jääda,kuniks venelased vast mingit universaalsed can imitaatorit turule ei too.
Vasta
#47
Kõige selle pika sügavamõttelise arutelu juures olen mina taas platsis ja ühe omamoodi murega, ja vastus mida ma ootaks on ilma pikema CANi jututa jah/ei.

Kas on võimalik, et kuna miski segab mu CAN'i liiklust - põleb SRS tuli, laieneb see mure ka kliimale, s.t, et näiteks kui ma vajutan AUTO peale, et puhuks sealt kus vaja, lylitab ta selle ise välja, suvalisel hetkel, ja jätkab puhumist sealt, kuhu osuti oli varem suunatud? Ja kas see on ka "normaalne", et AUTO valiku puhul tuleb vasakust-paremast puhurist sooja õhku, keskmistest aga tuleb jahedat.

Miks ma seda küsin on seepärast, et ma ei täheldanud sellist anomaaliat varem, kui SRS tuli ei põlenud - nüüd aga ma aeg-ajalt leian ennast selle üle mõtisklemas, nii palju see mind veel häirinud ei ole, et ma töölt ära küsin ja selleks mööda töökodasid ringi hakan sõitma. Nii,et kui te oskate midagi tarka sekka öelda, oleks üsna cool.Rolleyes
Vasta
#48
Lühidalt EI. Ei tohiks kliimat SRS-i viga segada.Pigem on sul probleem mõne kliima seademootoriga, kes ei saa oma tööga hakkama ja KLiima juhtplokk sellepeale arvab omakorda,et me ei saa niimoodi AUTO funktsiooni teaostada.
Kuigi pean tõdema, et pole ennem kohanud, et auto fonktsioon ise maha läheb
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne