Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
No mootor tegelt on ju sama 200 cdi-l ja 220 cdi-l, kilovatte vastavalt siis 85 ja 105. Seega peaks vahe olema softis ning kui 200-l teda väheke suskida, siis ei tohiks asi nii hull ju olla? Muidugi, ei tea kas annab võrrelda tehase poolt välja timmitud kw-te chipiga, seda just töökindluse osas. Muuseas, üks hea sõber pani sama chipi 2005 aasta 730d-le peale ning peale aastast sõitu pole kurtmist olnud, musta ka välja ei aja. Ise pole proovinud, seega ei tea väga kõva häälega kaasa rääkida.
perpetum mobile
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kas 2.0 ja 2.2 on 100 +1 % samad? Või on seal mingeid minimaalseid muudatusi? .Näiteks turbo, toitesüsteem vms?
See kw ja Nm absoluutväärtused ei koti ju kedagi. Kui saaks kahte pöördemomendi graafikut vaadata siis saaks võibolla miski järelduse teha.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
marek Kirjutas:no nüüd aasta möödas, kas mootor ja tehnika veel sõidukorras?
jaga muljeid.
mootor ja tehnika on ideaalses sõidukorras. softivahetus sai tehtud 160k km, nüüdseks on 230k ees. julgen soojalt soovitada.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
R129 Kirjutas:Kas 2.0 ja 2.2 on 100 +1 % samad? Või on seal mingeid minimaalseid muudatusi? .Näiteks turbo, toitesüsteem vms? väidetavalt on vahe ainult ECU's ehk siis selle softis.
ervg Kirjutas:mootor ja tehnika on ideaalses sõidukorras. softivahetus sai tehtud 160k km, nüüdseks on 230k ees. julgen soojalt soovitada. hea teada.
1. hinda ei lugenud millegi pärast kuskilt välja?
2. palju siis kütusekulu muutused on? +/-
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
marek Kirjutas:1. hinda ei lugenud millegi pärast kuskilt välja?
2. palju siis kütusekulu muutused on? +/-
hinna suhtes on ilmselt kõige mõistlikum küsida wetteraueri Jaanilt: 5222002
kütusekulu oluliselt ei muutunud ei ühele ega teisele poole. pigem võtab natuke vähem, aga see on nii marginaalne number, et seda pole mõtet mainidagi. küll aga on auto oluliselt teravam kui enne
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ervg Kirjutas:hinna suhtes on ilmselt kõige mõistlikum küsida wetteraueri Jaanilt: 5222002 jutt käib ju Sinu autost, pean selleks Jaanile helistama?
kui see suur saladus on, siis ütle suurusjärk, nt. 10k eest ma ei viitsiks üldse mõeldagi sellele ja uimerdaks oma kahesaja kilowatiga edasi.
Postitused: 38
Teemad: 2
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
nii aga minu vito sai tunda selle diisli tuunimise kahjulikkusest... nüüd tahmab... muidu pea 200k sai läbisõitu lastud enne kui sedasi tegema hakkas... kuid jõud raugenud pole...
(tsekki ja paberid sain kaasa)
selle jublaka istutas peale muidugi eelmine omanik juba kuid näet minu kätte jõudes sai siis nii... mina sain sõita 10k läbisõitu enne kui mustama hakkas...
nu nüüd väljalaset natukene modida ja turbo välja vahetada paneb jälle nagu noorestpeast... niipalju oskas minu mehhaanik mulle mainida...
kõige rohkem piina sai kat, ja turbo hakkas lihtsalt immitsema... pakkusin välja turbo remondi kuid sellepeale kosteti, et remonditud turbo ei pruugi eriti palju selle kõrgema rõhuga vastu pidada.
(olen tunda saanud kõrge rõhu kahjulikkusest turbole. kui nissanil turbo võll pooleks sai lastud ja ega eriti ilus vaatepilt see polnud mis sealt pärast välja tuli):bash:
Peale kõike seda mis nüüd tuleb bussil ette võtta julgen ikka veel soovitada softi vahetust/tuuning BOX'i.
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
paikas Kirjutas:nii aga minu vito sai tunda selle diisli tuunimise kahjulikkusest... nüüd tahmab...
...
ärme hakka jälle demagoogitsema. see on nii läbijahutud teema, et tuuningul ja tuuningul on väga oluline vahe. wetteraueri kvaliteedis mina isiklikult enam ei kahtle ja seni kui kellelgi ei ole vastupidiseid näiteid tuua võiks selle loo ära unustada. fakt on see, et 2 minule tuttavat masinat, millel on wetteraueri soft peal sõidavad ilma mingite probleemideta juba kümneid tuhandeid kilomeetreid ja minu veenmiseks sellest piisab
ps. kahju muidugi et sul nii läks
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
marek Kirjutas:ervg Kirjutas:hinna suhtes on ilmselt kõige mõistlikum küsida wetteraueri Jaanilt: 5222002 jutt käib ju Sinu autost, pean selleks Jaanile helistama?
kui see suur saladus on, siis ütle suurusjärk, nt. 10k eest ma ei viitsiks üldse mõeldagi sellele ja uimerdaks oma kahesaja kilowatiga edasi.
minu auto tuuningu hinnast ei ole sellel põhjusel mõtet rääkida, et meil oli nn. "hammas hamba vastu" diil sellest tingituna ka soovitus helistada
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ervg Kirjutas:minu auto tuuningu hinnast ei ole sellel põhjusel mõtet rääkida, et meil oli nn. "hammas hamba vastu" diil sellest tingituna ka soovitus helistada seda ma arvasin.
aga 15k eest tundub mõttetu...IMO
C 200cdi (W203) OS 85 kW / 115 hj ® 120 kW / 163 hj 250 Nm ® 355 Nm 14899.00 EEK
kogu list:
http://www.wetterauer.ee/dbl/dbl_generat...is_dbl_g=1
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
marek Kirjutas:ervg Kirjutas:minu auto tuuningu hinnast ei ole sellel põhjusel mõtet rääkida, et meil oli nn. "hammas hamba vastu" diil sellest tingituna ka soovitus helistada seda ma arvasin.
aga 15k eest tundub mõttetu...IMO
C 200cdi (W203) OS 85 kW / 115 hj ® 120 kW / 163 hj 250 Nm ® 355 Nm 14899.00 EEK
kogu list:
http://www.wetterauer.ee/dbl/dbl_generat...is_dbl_g=1
hinnad on räägitavad, muide. mis autot sa tuunida tahad kui saladus pole?
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Kusjuures hinnad on vägagi räägitavad, tean. Ma kaalusin isegi selle asjanduse paigaldamist kuid +15kw ja + 25nm... Arvan, et see vahe oleks tuntav vast kiirendusel-lõppkiirusvõistlusel kuid igapäevasõitudel ehk 99,9% seda vahet ei tunneks. Seega jäi asi hetkel katki.
Muuseas, olen ervg-i autot korraks proovinud, minek oli suht jõuline ja ei tahmand kah mumeelest...
Tuli meelde, Sõber, kes bemmile selle jubina paigaldas, pani ka sama asja sama aasta 2,0T audi 4-le ning samuti pole häda veel midagi. Päris korralik minek pealekauba...
perpetum mobile
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ervg Kirjutas:hinnad on räägitavad, muide. mis autot sa tuunida tahad kui saladus pole? no ilmselt mitte nii palju räägitavad, et see tasuma hakkaks(kindlustuse vahe just). mõte osta mingi lahja ökoliikur(200CDI, 220CDI, 200K), midagi kindlalt veel ei ole, seega ei tahaks ka kõvatada.
vabalthingavaid(V8) pole üldse mõtet "tuunida" 1500kr/kW :lol:
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
marek Kirjutas:no ilmselt mitte nii palju räägitavad, et see tasuma hakkaks(kindlustuse vahe just).
...
vabalthingavaid(V8) pole üldse mõtet "tuunida" 1500kr/kW :lol:
ma ikkagi soovitan helistada ja küsida.
kusjuures, ma vist naljapärast lasen enda v8 ära programmeerida
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
et siis S läheb töösse?
perpetum mobile
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
rauntz Kirjutas:et siis S läheb töösse?
vist küll jah
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Millal siis tulemit näha saab? Tee enne mingid katsed ära ja võrdle siis hilisemaga nt...
perpetum mobile
|