Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diisli softi upgrade: esmamuljed
#1
minu w203 c200 cdi sai täna uue softi peale. muljetavaldav. 85kw ja 250nm said kergekujulise steroidisüsti - 120kw ja 355nm. uimane perekuut on nüüd erk nagu bensukas. kellel huvi või kes tahab paugutada teemal diislituuningu kahjulikkus, tsekake www.wetterauer.ee. mina olen igaljuhul vägagi rahul
Vasta
#2
Et siis kw tuli üle 40% juurde, päris suur number nii väikese mootori kohta. Ja kui veel sisse ja välja laset ka järgi aidata...
Vasta
#3
ootame siis ära millal kõik sõelad umbes ja mootoriremont ees.

märkad ehk ise ka, et viskab musta pilve tagant välja kui talda annad? see pole päris "tervis"
...
Vasta
#4
Mis see 40% siis läbi softi ära on... ECU kontrollib ju turborõhku, rõhku juurde, süüdet veic timmmida ja pihustust ja ongi nagu nali see 40% saavutatud.....
Arvata seejuures, et mootorlie see mitte-kui-midagi ei tee on küll suht naiivne jah....
Lahe on see lehekülg, eriti klientide arvamused..icc
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
220CDI peaks ju sama mootor olema( vähemalt kubatuur) ja need uued väärtused ületavad seda mootorit kõigest 9 KW.
Vasta
#6
Heinar Kirjutas:220CDI peaks ju sama mootor olema( v�hemalt kubatuur) ja need uued v��rtused �letavad seda mootorit k�igest 9 KW.

täpselt nii see on.

tegelikult võiksid ilkujad eesti keeles rääkida. mis kuramuse "sõelad"?
Vasta
#7
Ilmselt mõeldi katalüsaatorit ja summutitWink Palju tahmav mootor võib need ajada umbe küll, aga selleks peaks olema pidev must lont taga... Väike tuhmakas vaevalt umistumist tekitab...
Vasta
#8
Selle upgrade tulemusena väheneb turbo tööressurss umbes poole võrra ja mootori enda eluiga lüheneb umbes kolmandiku. Kolvid-silindrid ja saaled on projekteeritud püsivalt ikka väiksema koormusega ja mitte nii "valusa" tulega töötama.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#9
Rolz Kirjutas:Lahe on see lehekülg, eriti klientide arvamused..icc

Klientide jutt nagu teleturus :lol:
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#10
"Nõuded sõidukile: auto peab olema mitte vanem, kui 3 aastat ja läbisõiduga mitte rohkem kui 60.000 km"
Nii kirjutab nt Audi A6 C4(1994-1997) ja 5.seeria E34(87-95) toodete ülevaates...
Järelikult tuleb välja,et kui näiteks 10 a vanale autole tahan teha chip-tuuningut,peab ta olema sõitnud mul alla 60000 km ja noorem kui 3 aastat ??? :lol:
Ikkagi on siin pandud et nt 530 V8 on originaalis 218 hj ja 290 nm,siis peale chipimist 239 hj ja 320 nm, kiirus tõuseb 7 km/võrra-235 vs 242.
Miks peaks üldse sellistest autodest siin rääkima,kui 90-95 % (isegi rohkem) nendest ei täida nõudeid-läbisõit võib-olla,kuid vanus... ? :bigsmile:

Palun seletage mulle seda, mina küll aru ei saanud ...
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#11
Siis saad nende poolse garantii, kui neile nõuetele vastab.
Vasta
#12
Uku Kirjutas:"N�uded s�idukile: auto peab olema mitte vanem, kui 3 aastat ja l�bis�iduga mitte rohkem kui 60.000 km"
Nii kirjutab nt Audi A6 C4(1994-1997) ja 5.seeria E34(87-95) toodete �levaates...
J�relikult tuleb v�lja,et kui n�iteks 10 a vanale autole tahan teha chip-tuuningut,peab ta olema s�itnud mul alla 60000 km ja noorem kui 3 aastat ??? :lol:
Ikkagi on siin pandud et nt 530 V8 on originaalis 218 hj ja 290 nm,siis peale chipimist 239 hj ja 320 nm, kiirus t�useb 7 km/v�rra-235 vs 242.
Miks peaks �ldse sellistest autodest siin r��kima,kui 90-95 % (isegi rohkem) nendest ei t�ida n�udeid-l�bis�it v�ib-olla,kuid vanus... ? :bigsmile:

Palun seletage mulle seda, mina k�ll aru ei saanud ...

aastase garantii ostmise kohta käib see
Vasta
#13
täna sai siis väikese võrdlusmomendi ka Smile foori taga tuli mingi peerupurkide ja asjadega varustatud honda sedaan (sorry, jään vastuse võlgu, millega tegemist oli.. tõenäoliselt civic) kipitama ja tuuritama, naljapärast võtsin vedu ja omaendagi üllatuseks suutsin järgmise foorini jõudes ca. autopikkusega eest ära sõita. mitte, et sellel kõigel mingit olulist tähtsust oleks minu jaoks, aga võrdlusmomendiks oli hea küll. minek on ikka tohutult palju parem ja kütusekulu on ka midagi müstilist. rocca-al-marest kentmanni sõit, mille jooksul antud intsident aset leidis sai keskmiseks kuluks 6.1/100 :|
Vasta
#14
Aga kuidas mootor-metall softi muutusele vastu peab?
Kõrgemad pöörded, hobujõud jne...Järsku varsti mootor-käigukast kokku jooksnud ?
Vasta
#15
Sihipärasel (loe: lisandunud võimsuse pideval ärakasutamisel) väheneb ressurss oluliselt. Sellised on põtrade ST-kogemused. Samas, kui seda lisandunud võimsust pruukida mõistusega, siis peaks ressursi vähenemine olema väheoluline.

Uuematest mootoritest ei oska öelda,kuid OM 617 ja OM603 mootoritel on turboga variantidel hooks kangemad (loe: kallimad) kolvid-kepsud-saaled. Põdrad on neid kolmekordistatud võimsusega kasutanud ja mõnel kuulukse korralik mootor täitsa kestvat.

Üldiselt kangiseadus kehtib raudselt: kui tahad kusagil võita, siis teises kohas kaotad. Ehk samast mootorist rohkem võimsust võttes kaotad ressursis.
Vasta
#16
Et siiski .... kui kristallselt aus olla siis mootor kui selline on üks ühele sama (85kw ja 110 kw- ehk 2,0ja 2,2 CDI).. siin on tehas ju näinud ette softiga "tuunimise" .Ma ei ole siiani märganud ühelgi 2,2CDI tagaosast musta lonti kõvasti välja käivat ei w203 ega ka w210 -l . Mis aga puutub ressursside vähenemisse pikas perspektiiviks 110 kw kahjuks siis see sõltub paljuski rooli ja istmevahelisest "tihendist" ehk : ka 2,0CDI võib ära tappa sama ajaga .:bigsmile: Isiklikult arvan ,et on hea sõita kui tead ,et autol on kapotiall veidi varu ....mida vajadusel teele paisata ,mis iseenesest ei tähenda ju seda ,et koguaeg on vaja paika panna Honda Civicuid ...:bisou: ..kuid vahest ju võib ...:wink:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#17
ervg Kirjutas:minek on ikka tohutult palju parem ja kütusekulu on ka midagi müstilist. rocca-al-marest kentmanni sõit, mille jooksul antud intsident aset leidis sai keskmiseks kuluks 6.1/100 :|
Ära sa seda kütusekulu hetkenäitu väga usalda ....see suht aeglase muutumisega ja hindab pikemat trassi optimaalsemalt ...igaksjuhuks võid ju auto tühikäigul pikema aja jooksul ka vaadata kütusekulu .... avastad et auto võtab tühikäigul 40L sajale ....:bigsmile: ....mis iseenesest on nonsens ...
1,5 tunniga siis paak tühi .....:biggergrin:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#18
Kuldar Kirjutas:
ervg Kirjutas:minek on ikka tohutult palju parem ja kütusekulu on ka midagi müstilist. rocca-al-marest kentmanni sõit, mille jooksul antud intsident aset leidis sai keskmiseks kuluks 6.1/100  :|
Ära sa seda kütusekulu hetkenäitu väga usalda ....see suht aeglase muutumisega ja hindab pikemat trassi optimaalsemalt ...igaksjuhuks võid ju auto tühikäigul pikema aja jooksul ka vaadata kütusekulu .... avastad et auto võtab tühikäigul 40L sajale  ....:bigsmile:   ....mis iseenesest on nonsens ...
1,5 tunniga siis paak tühi .....:biggergrin:

Igal autol on tühikäigul seistes kütusekulu lõpmatu hulk liitreid saja kilomeetri kohtaWink Et see 40L on nonsenss jah, aga teisipidiUZI
Vasta
#19
ega ma tegelikult väga ei põegi selle kütusekulu pärast. see annab ainult pikemate otste sõitmise puhul tunda. Smile
Vasta
#20
no nüüd aasta möödas, kas mootor ja tehnika veel sõidukorras? Smile

jaga muljeid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 FL halogeen esitulede upgrade PaulE 0 78 28-03-2024, 05:53 PM
Viimane postitus: PaulE
  W 202 2.5 diisli valge aur yllarsz 2 2,712 21-02-2016, 07:23 PM
Viimane postitus: MelEst
  c220 70kw diisli käivitusprobleem CNNC 0 1,517 08-11-2014, 08:08 PM
Viimane postitus: CNNC
  teise diisli probleem koorti 5 4,499 06-03-2006, 04:45 PM
Viimane postitus: MESAMEES
  diisli probleem koorti 3 3,563 06-03-2006, 12:15 PM
Viimane postitus: Kalev



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne