Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Palun abi autoostul E 270 CDI 2000a.
#21
noh mõtle ise kas 130t auto võib niipalju maksta?

esiteks: platsidest ei sõltu auto korda kuid kuidas oli hooldatud ja hoitud
teiseks: milleks arvata midagi, võtta Vin-kod ja mine vaatama
kolmaks: proovisõit annab mingit infot

välimus ei ütle midagi ja sa näed et kulutuses on ainult välimuse pildid
Vasta
#22
eDiCk Kirjutas:noh mõtle ise kas 130t auto võib niipalju maksta?

esiteks: platsidest ei sõltu auto korda kuid kuidas oli hooldatud ja hoitud
teiseks: milleks arvata midagi, võtta Vin-kod ja mine vaatama
kolmaks: proovisõit annab mingit infot

välimus ei ütle midagi ja sa näed et kulutuses on ainult välimuse pildid

Noh lihtsalt huvitaski, ehk keegi on juba koha peal uudistamas olnud.
130t km on kindlasti naljanumber...
setud sõitsid seciga
Vasta
#23
Saab, kuigi kahjuks ei saa ma olla 100% kindel selles läbisõidus.
Konkreetsel autol oli 1 omanik, 1940a sündinud. 2004a oli tehtud viimane kanne raamatusse 58tkm peal.
Kuigi, mis seal ikka, see auto sai täna müüdud.

Hetkel on veel alles 2002a analoogne auto, millel on samamoodi olnud 1 omanik, 1932a sündinud.2007a on auto tagasi ostetud Rooma MB keskuse poolt.
2005aastast on kaasas hooldusarve, kus on kirjas ka läbisõit 58(v.oli 68) tkm.
Usun-ei usu, need jutud võib mulle rääkimata jätta. Mina ei keri neid numbreid ja ei plaani ka sellega tegelema hakata. Tuleb auto 400tkm-ga, las siis olla, eks sellevõrra on hind parem.
Leedu templeid nagu ikka minu poolt toodavate autode teh.passist ei leia.
IT passis on kirjas ka kõik omanikud - ehk siis kõik on täpselt nii, nagu peab...

Kahjuks on Eesti MB omanikud harjunud Saksas/Rootsis peaaegu lõpuni läbiaetud taksodega ringi liiklema, seepärast ongi päris palju ilkumist.
Leppige teadmisega, et Itaalias ei ole läbisõidud sellised, nagu Saksas, Itaalia takso ei ole reeglina MB, Itaaliast toodud autol puudub rooste.
Vasta
#24
Mis plats see on sul, kiireaudi? ...müügikuulutuse link vananenud juba.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#25
Kalev Kirjutas:Mis plats see on sul, kiireaudi? ...müügikuulutuse link vananenud juba.

Kui ma väga puusse ei pane, siis Auto Tupik.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#26
Ei pannud puusse.
Vasta
#27
Kuna siin teemas oli juttu kütusekuludest, siis ei hakka uut teemat selle kohta eraldi tegema.

Nimelt võtab minu 1998a. E300 TD mis on rida 6 130 kW linnas rahuliku sõiduga 12 ja maanteel 10 (maanteel sai testitud veel püsikiirushoidjaga ja ilma). Kas selline kulu ei ole mitte palju sellise mootori kohta? Kellade peal on läbisõit 240000, kas ka keritud on, ei oska öelda. On see mootor siis kohvi nüüd või on seal võimalus midagi kruttida/remontida?
Vasta
#28
Turbo vile ei ole normaalne. Iseasi muidugi milline see vile on. Kui seda ainult väljast õrnalt kuulda on siis on ok aga kui juba salongi kostab siis on asi ulllllllllllll.
Ps. ainult suure värvilise ekraani pärast ma seda autot ei ostaks. Isegi istmesoojasid pole mis on selle auto puhul on vajalik...nahksisu ju! Hind ei ole hea!

Valiksin sinu asemel juba 320CDI. Hinnad umbes samad aga parema varustusega!
Vasta
#29
vader Kirjutas:Kuna siin teemas oli juttu kütusekuludest, siis ei hakka uut teemat selle kohta eraldi tegema.

Nimelt võtab minu 1998a. E300 TD mis on rida 6 130 kW linnas rahuliku sõiduga 12 ja maanteel 10 (maanteel sai testitud veel püsikiirushoidjaga ja ilma). Kas selline kulu ei ole mitte palju sellise mootori kohta? Kellade peal on läbisõit 240000, kas ka keritud on, ei oska öelda. On see mootor siis kohvi nüüd või on seal võimalus midagi kruttida/remontida?

Olen samuti üha enam omanike käest kerget pettumust kuulnd nende td janukuse kohta. Mõni räägib, et maanteel peab ikka väga tagasihoidlikult kulgema, et 9-ga hakkama saaks. Dünaamika kohta kindasti midagi halba öelda pole, kuid võrreldes E 280 bensukaga, mille keskmiseks saan 11,5 hetkeilmadega, samas ka hetke kütteliitri hindadega diisel vs bens...... ei näegi mingit pointi enam selle mootoriga põkapunni ihaldamiseks.
setud sõitsid seciga
Vasta
#30
vader Kirjutas:Kuna siin teemas oli juttu kütusekuludest, siis ei hakka uut teemat selle kohta eraldi tegema.

Nimelt võtab minu 1998a. E300 TD mis on rida 6 130 kW linnas rahuliku sõiduga 12 ja maanteel 10 (maanteel sai testitud veel püsikiirushoidjaga ja ilma). Kas selline kulu ei ole mitte palju sellise mootori kohta? Kellade peal on läbisõit 240000, kas ka keritud on, ei oska öelda. On see mootor siis kohvi nüüd või on seal võimalus midagi kruttida/remontida?

12 linnas on tänase ilmaga peaaegu täitsa OK, kui sõita lühikesi otsi külma mootoriga. Endal on keskmine 9 tänase ilmaga linn ja trass pooleks.

Hea hoolduse õli vahetuse korral peaks selle mootori eluiga küll 1M km olema
Vasta
#31
ei tea kellel palju, minu autol praegu tabloo näitab 8,6l linnas ja maantel on natuke rohkem kui suvel
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 563 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,644 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  w210 e 270 cdi urkky 9 8,008 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W204, C 320 AMG 3.0 CDI 165kW ollibox 20 16,621 14-02-2018, 01:00 PM
Viimane postitus: ollibox
  Mercedes-Benz GL 450 AMG Styling 4matic 4.0 CDI 225kW UHO 4 5,826 21-12-2017, 04:30 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ml 400 CDI, mis sellest arvata? MBw140 5 7,158 18-09-2017, 12:41 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  Sooviks abi MB C/E klassi valimisel CLS25 8 6,380 08-09-2017, 02:12 PM
Viimane postitus: stihl
  Mercedes-Benz E 200 T CDI 2012 aasta mudel Marek134 4 6,906 05-05-2017, 10:31 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W212 E350 CDI 4Matic mario159 0 3,053 21-12-2016, 10:45 AM
Viimane postitus: mario159
  W210 99a E220 CDI T 92KW ostuabi Lexuz 3 4,295 09-12-2016, 12:20 AM
Viimane postitus: Paul



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne