Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Palun abi autoostul E 270 CDI 2000a.
#1
http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.[/u]php?id_hash=ff28180ba3b2a0da95036e346a8aa684

Kas keegi oskaks välja tuua selle tüübi head ja vead. Kui Silberis müügil, siis kas on mõistlik teha Silberis ostueelset ülevaatust...
Kuna hooldusraamatut ei ole, siis läbisõit tõenäoliselt tunduvalt suurem kui kirja pandud... kas see hooldusintervalli arvesti ASSYST ei reeda miskit läbisõidu kohta?
Kas normaalne, et kliima nende ketastega, kas uuematel ei peaks olema juba nuppudega?
Kas al. 2000 aasta ka endiselt probleemid roostetamisega.
2,7 mootor - ega ei ole mingi ebaõnnestunud variant jne. jne.

Igasugune abi teretulnud. Tore kui keegi oskab soovitada ka mõnda teist al. 2000a. Avantgarde E klassi, mis hetkel müügis (peaks olema kõikide lisadega ja mitte üle 3,2 bens).
Vasta
#2
krt lingi panemisega ei saanud ka hakkama... oskab keegi aidata palun.
Vasta
#3
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

see vist!
Vasta
#4
Tänud!
Vasta
#5
kui tahad diislit ma müün oma autod, kõik on üliheas korras ja võin anda kuu aega garantiid

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.ph...rhash=5ecb

auto oli hooldatud MB keskuses ja Imre juures
Vasta
#6
eDiCk Kirjutas:kui tahad diislit ma müün oma autod, kõik on üliheas korras ja võin anda kuu aega garantiid

http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.ph...rhash=5ecb

auto oli hooldatud MB keskuses ja Imre juures

Julgen ka selle auto heaks valikuks lugeda, korralik pill.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#7
see silberi oma võib olla kahtlane, mine vaatama, kui puudub pagassi kate, siis on see auto müügis olnud päris kaua brc-s ja ennem seda jõhvi silberis. tundub sama olevat.
Vasta
#8
Nii, Silberis käidud ja nähtud. Peale välimuse ei näinud seal midagi head. Ausaltöeldes sellega sain ka selleks korraks selgeks, et diislite poole hetkel rohkem ei vaata (kuniks just uuele või vähe kasutatule hammas peale ei hakka, kuna pean auto juures siiski oluliseks vaikust, stabiilsust ja normaalset mootori häält Smile See seal aga jättis tõelise traktori tunde (no külm oli muidugi ka).

Kas turbo peabki vilistama kui külmast peast gaasi anda?

To: Edick - auto sul ilmselt korralik tõesti aga minu puhul jääb huvi selle taha, et  - ei ole nahksisu (üks põhinõue korralik nahksalong-kodus muideks nahkmööblit ei kannata Smile, lisaks autom. kastile), hõbedane värv ja ka otsus välistada edaspidi otsingutest diiselmootorid.

Kuidas siis on nende punnsilmade roostetamisega, kas al. 2000 mudelitel on midagi selles osas muutunud ka?
Bensukatest millist soovitate? Üle 3,2 siiski ei tahaks-mingil määral siiski oluline ka kütusekulu, üle 15l/100 linnas nagu ei tahaks sisse kallata.
(NB! Foormumi vanad postitused on enamus läbi lapatud, ehk kellegil uusi kogemusi lisandunud just punnsilmade koha pealt??)

Tänud igasuguse inf-i eest
Vasta
#9
to temru

kas sulle rohkem vaja nahksisut või autod mis pidas ilma remondita paar aastat?

kui sul on tõeline huvi siis tule ja vaata, roostet üldsegi ei ole, ja kõik cdi mootorid külmas ilmas töötavad kõvemini kuid pärast 85 kraadi soetamist kõik on normaalne, turbo ei pea vilisema.
Vasta
#10
Turbo vile on igati normaalne nähtus, teeb see vaene turbiin ju kordades rohkem pöördeid kui mootor, ime kui ta seda päris hääletult teeks, eriti külmalt.
Rooste kohta väga infot ei ole, eks teda ikka tekkib, liiatigi kui on tegu mingi kõksu läbi elanud masinaga.
Kuna enda autol on 3,2 kompressoriga varustatud mootor, võin üht-teist kulu kohta öelda (küll c klass kuid väga vahet pole, kaalub ta mul 1,6.. t).
Linnakulu - alates 13-st. Alla selle pole mõtet väga loota, eriti kui päevakavasse kuuluvad ka ummikud. Kui enamus sõite mööduvad ilma oluliste peatusteta, võib ka 12-ga hakkama saada. Ülemist piiri on raske määratleda, kuid normaalse sõidu puhul ei tohiks üle 15-e kuluda.  
Bensukatest vast see kolmekomakahene olekski siuke optimaalne valik, saad hea mineku ning mitte ülemäära suure küttekulu. Maanteel võid keskeltläbi 9-ga arvestada.
perpetum mobile
Vasta
#11
"ketastega" või nuppudega kliima erinevus on see, et esimesel juhul räägime konditsioneerist, teisel kliimaautomaatikast. ka juba 96 aasta punnsilmal oli nuppudega kliima olemas.
Vasta
#12
Selge, siis sama teema kontide ja kliimaga mis 124-del läheb edasi Smile Talvel 15 linnas oleks talutav, pigem kardan seda, et 3,2 kisub äkki üle selle. See oleks juba tiba liig... 2,8 sai hakkama 15l ilusasti talvel
To Edick - Lihtsalt ütlesin millised on minu kriteeriumid. Jah minu jaoks on oluline auto salong ja selle viimistlus kuna igapäevaselt tuleb seal viibida 4-5 h kokku.
Vasta
#13
2,8 ja 3,2 ei erine küttekulu poolest oluliselt. Võidki keskeltläbi sama kuluga arvestada.
perpetum mobile
Vasta
#14
temru Kirjutas:To Edick - Lihtsalt ütlesin millised on minu kriteeriumid. Jah minu jaoks on oluline auto salong ja selle viimistlus kuna igapäevaselt tuleb seal viibida 4-5 h kokku.

ei pole probleeme, milleks sa seda ostad?
Vasta
#15
temru Kirjutas:Talvel 15 linnas oleks talutav, pigem kardan seda, et 3,2 kisub äkki üle selle. See oleks juba tiba liig... 2,8 sai hakkama 15l ilusasti talvel
Alates 07/99 mootoritel on 2,8 ja 4,3 ühesuguse bensiini kuluga (tehase andmed), 3,2 võtab pool liitrit vähem.
Vanema versiooni mootoritel on ökonoomseim 4,2 siis 3,2 ja 2,8.
Minu 4,2 võtab linnas 13,5l (talla palju tahad), tehase andmetel 14,4l.    
W124 E500 Limited
Vasta
#16
Nojah, mul 16,7 ametlik linnakulu, no ütleme, et üle 14 on suhteliselt keeruline saada. Muidugi, kui ummikutes kükitad tunnikese, siis kerib keskmise kulu ka 15 ligidale kuid kui liiklus enam vähem on, jääb ikka ka sinna 13-14 vahele.
perpetum mobile
Vasta
#17
jah mul on tehase andmete järgi 11,1L linnas kuid rohkem kui 9L ei olnud kunagi

kui sõita rahulikult siis 7,8näitab
Vasta
#18
(Minu 4,2 võtab linnas 13,5l (talla palju tahad), tehase andmetel 14,4l.) - vabandan, et olen pessimistlik aga 13,5 on siis millisel linnasõidul? Kuna ise sõidan palju just tipptundide ajal nii hommikul + õhtul ja päeva ajal kesklinna ümbruses, siis olen pessimist kas 13,5 reaalseks kuluks tuleks ... kas http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutatu...fi_ee.html  4,3 l võiks siis teoreetiliselt olla sama kuluga? Kuri kahtlus, et talvel ummikutes (muud meie liikluses enam eriti ei näegi) alla 17-18 l hakkama ei saa või siiski .....

Autot vaja igapäevaseks asjaajamiseks ca. 100 km linnasõitu, seega 100% peab olema automaat ja võimalikult mugav, samas ei tohiks kellegile jalgu ka jääda ja möödasõidud maanteel võiksid ka toimuda ohutuse huvides võimalikult "viimast" punnnitamata.
Vasta
#19
temru Kirjutas:(Minu 4,2 võtab linnas 13,5l (talla palju tahad), tehase andmetel 14,4l.) - vabandan, et olen pessimistlik aga 13,5 on siis millisel linnasõidul? Kuna ise sõidan palju just tipptundide ajal nii hommikul + õhtul ja päeva ajal kesklinna ümbruses, siis olen pessimist kas 13,5 reaalseks kuluks tuleks ... kas http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutatu...fi_ee.html  4,3 l võiks siis teoreetiliselt olla sama kuluga? Kuri kahtlus, et talvel ummikutes (muud meie liikluses enam eriti ei näegi) alla 17-18 l hakkama ei saa või siiski .....

Autot vaja igapäevaseks asjaajamiseks ca. 100 km linnasõitu, seega 100% peab olema automaat ja võimalikult mugav, samas ei tohiks kellegile jalgu ka jääda ja möödasõidud maanteel võiksid ka toimuda ohutuse huvides võimalikult "viimast" punnnitamata.
Linnasõit? Pirita-Koselt Pärnu mnt.-le ja tagasi tipptundidel(ummikutes, ristmikult mõttetud kiirendused, jne.) ja 13,5l on tegelik. Mul peale linnasõidu muud polegi.
Ostes olid lamellid all, bensukulu 14+ liitrit oli ju loogišh...
Samas on mul ka E500, mille tehasekulu on 16,9l linnas(mul gaas põhjas meetodil 14-15).
Loomalikult, kui tallata, läheb seda "rõõmuvedelikku" V8-l rohkem.  

Kuna auto kere on raske, siis väikese mootoriga peabki gaasipedaali tunduvalt rohkem vajutama.

Sinu soovitud aastaarvu 4,3l mootor on M113 e. 3 klappi/2 küünalt silindri kohta. Samuti on ka V6 2,8/3,2 tehtud "säästumeetodil", sellest ka suurem küttekulu.
4,3 - klubis oli selline OliverK-l (4Matic), temalt saad täpsemat infot kasutuskulude kohta.

See konkreetne 4,3 http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutatu...fi_ee.html  4,3
on juba pea aasta müügis.

Läbisõit.... ütlen jällegi, et ma sõidan aastas autodega kokku alla 15 000 km.
Mugavus... 4,2-e tellisin/ostsingi sellepärast, et nõudsin paljusid lisasid, aga sain kõik(õhuga istmed :tongueSmile

Dezieseli kohta.... linnas saab väga hästi sõita, ristmikult tallad turbo rõhu üles ja.... :biggergrin: 2,7CDi-l on 400Nm, sama mis 4,2/4,3 bensukal.
Maanteel möödasõidud... :confusedangry: (vaata turbo rõhu teemat).
OliverK otsis korralikku E 320CDI-t, loobus, ostis Audi.
Mina otsisin aasta, loobusin, ostsin E500. :bigsmile:
W124 E500 Limited
Vasta
#20
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Keegi sellelt platsilt on autosid ostnud?
Sõber huvitab konkreetsest isendist, ehk on infot pealinlased?
setud sõitsid seciga
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 440 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,265 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  w210 e 270 cdi urkky 9 7,577 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W204, C 320 AMG 3.0 CDI 165kW ollibox 20 15,532 14-02-2018, 01:00 PM
Viimane postitus: ollibox
  Mercedes-Benz GL 450 AMG Styling 4matic 4.0 CDI 225kW UHO 4 5,501 21-12-2017, 04:30 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ml 400 CDI, mis sellest arvata? MBw140 5 6,730 18-09-2017, 12:41 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  Sooviks abi MB C/E klassi valimisel CLS25 8 5,883 08-09-2017, 02:12 PM
Viimane postitus: stihl
  Mercedes-Benz E 200 T CDI 2012 aasta mudel Marek134 4 6,551 05-05-2017, 10:31 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W212 E350 CDI 4Matic mario159 0 2,946 21-12-2016, 10:45 AM
Viimane postitus: mario159
  W210 99a E220 CDI T 92KW ostuabi Lexuz 3 4,066 09-12-2016, 12:20 AM
Viimane postitus: Paul



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne